Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii meets Ghetto

Kanis sanoi:
AVSForumilta löysin keskustelun, jossa porukat olivat tehneet oman virtalähteen sensorilevylle parilla yksinkertaisella juotoksella.
Melkoista säätöä! Mahtaisiko kaksi kynttilää ajaa saman asian? Ei kai sensori sinällään lähetä mitään signaalia, vaan polttaa vaan kahta valoa, joita Wiimote seuraa?

Tietty tästä päästään kysymykseen: kumpi onkaan paloturvallisempi laite, kynttilä vai Claes Ohlsonin muuntaja? :p
 
Vastaus: Nintendo Wii

Hieno keksintö tämä Virtual Console muuten :D Super Mario 64 oli juuri niin hauska kuin muistelinkin, SNES:in Donkey Kong taas oli mulle ihan uusi tuttavuus... Piti jopa ostaa toinenkin Wii points -kortti, ihan varmuuden vuoksi. Tulis vaan noita N64:n pelejä äkkiä lisää :cool:
 
Vastaus: Nintendo Wii

Kyllä viimeyönä oli koomista käydä vessassa:

Olin laittanut asetuksista sen valon kirkkaaksi, minä kun en tarkalleen ottaen tiennyt, mitä se tekee. Olin sitten saanut viestin. Silloinhan se valo sitten näyttää vilkkuvan. Hemmetti, koko kämppä oli sen näköinen, että joku perhanan ufo olisi laskeutumassa olohuoneeseen :D

Laitoin sitten vain viestiä takaisin, asetuksista menin muuttamaan, ettei se valo pala. Ja eikun takaisin nukkumaan.

Mutta on se valo sitten kirkas :D
 
Vastaus: Nintendo Wii

SamTheMan sanoi:
Hieno keksintö tämä Virtual Console muuten :D Super Mario 64 oli juuri niin hauska kuin muistelinkin, SNES:in Donkey Kong taas oli mulle ihan uusi tuttavuus... Piti jopa ostaa toinenkin Wii points -kortti, ihan varmuuden vuoksi. Tulis vaan noita N64:n pelejä äkkiä lisää :cool:

Ei tainnu olla kauheasti N64-pelejä listoilla ennen joulua. 29.12 oli muistaakseni Super Probotector ja Castelevania IV SNES:lle. Noita odotan eniten. Perfect Dark tai Golden Eye olisi mukava saada, kun en niitä alkuperäisiä ole koskaan pelannut.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Sikahinnat noilla peleillä kyllä on! Lähiaikoina kauppoihin on tullut muutenkin reippaasti retropelikokoelmia, kuten Capcom Classics ja Taito Legends, joten kympin pulittaminen jostain yksittäisestä pelivanhuksesta tuntuu keljulta. Vrt. Virtual Consolen Golden Axe 800 pts ~ 8EUR, Sega Mega Drive Collection (yli 20 peliä) n. 25 EUR.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Jep, minua ovat myös nuo kovat hinnat harmittaneet. Pitikö paketin mukana tulla kuponkia Virtual Consoleen, koska en semmoista löytänyt? En tosin ole käynyt huolellisesti pakettia lävitse, katsoin vaan että "jaahas, tuo on ohjekirjanippu" ja heitin takaisin laatikkoon.

Niin siis mieshän ei lue ohjeita.
 
Vastaus: Nintendo Wii

feldon sanoi:
Sikahinnat noilla peleillä kyllä on! Lähiaikoina kauppoihin on tullut muutenkin reippaasti retropelikokoelmia, kuten Capcom Classics ja Taito Legends, joten kympin pulittaminen jostain yksittäisestä pelivanhuksesta tuntuu keljulta. Vrt. Virtual Consolen Golden Axe 800 pts ~ 8EUR, Sega Mega Drive Collection (yli 20 peliä) n. 25 EUR.

Tosiaankin! Mihin tahansa ei kannata rahaa hassata. Esim. Mario 64 on erinomaista vastinetta rahalle, mutta siellä on paljon ylihintaisia, surureunaisia ja hidastelevia klassikoita ja "klassikoita", joista monen saa kokoelmista parempina ja paljon halvempina. Tai sitten halvoissa kokoelmissa on muita parempia klassikoita. Sekin kannattaa huomata, että arcade-kokoelman versio on luultavasti parempi kuin VC:n männävuosina tehty kotikäännös.

Hintaakin enemmän VC:ssä ketuttaa PAL-käännöksissä pitäytyminen. Eurooppalaiset olisivat ansainneet parhaat mahdolliset versiot. Nyt pitää etukäteen varmistaa, että versio on hyvä. Hidastelua ja surureunoja en viitsi katsoa ollenkaan, mutta myös PAL-optimoidut pelit ovat hiukan huonompia kuin alkuperäinen NTSC. Ja lisäksihän 50 Hz pitäytyminen tarkoittaa, että proge ei toimi, joka olisi ihan kiva juttu taulutelkkarin omistajille.

NTSC-maissa VC on "täydellinen". Meillä ei. NOE pettää aina.
 
Vastaus: Nintendo Wii

On kyllä hurjaa rahastusta nuo VC pelit. Saa melkoinen ihme olla jos sieltä jonkun ostan joskus (kunhan nyt koneenkin ensin saan). Mario64:kin löytyy jo DS:ltä, N64:ltä ja oli se aikoinaan ykkösboksilla emullakin. 10e pelkistä biteisiä.. ennemmin maksan 10e pelkästä fyysisestä pelistä ilman, että sitä edes koneeseen koskaan tungen :rolleyes:
Banjo Tooien, Conkerin Bad Fur Dayn ja Paper Marion voisin vitosella ostaa. Ja kuten vaikka Chrono Triggerin ja Super Mario Kartin myös.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Tombad sanoi:
On kyllä hurjaa rahastusta nuo VC pelit. Saa melkoinen ihme olla jos sieltä jonkun ostan joskus (kunhan nyt koneenkin ensin saan). Mario64:kin löytyy jo DS:ltä, N64:ltä ja oli se aikoinaan ykkösboksilla emullakin. 10e pelkistä biteisiä.. ennemmin maksan 10e pelkästä fyysisestä pelistä ilman, että sitä edes koneeseen koskaan tungen :rolleyes:

Muutaman sanan voisi Mario 64:n VC-version puolustukseksi sanoa. :)

- N64-versiossa oli isot surureunat
- N64-versiota joutui katsomaan komposiittimössönä
- Classic Controller on parempi tuntumaltaan kuin N64:n pädi...... DS:n ohjauksesta nyt puhumattakaan.

Teknisesti versio on selvästi paras. Kannattaa kokeilla, jäisikö tuohon vielä kerran koukkuun! Itse olen kerännyt 120 tähteä kahdesti aiemmin, mutta nyt tauon jälkeen maistuu taas ihan kybällä.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Merri sanoi:
Jep, minua ovat myös nuo kovat hinnat harmittaneet. Pitikö paketin mukana tulla kuponkia Virtual Consoleen, koska en semmoista löytänyt?

Meinaat pistekuponkia? Ei Nintendo mikään hyväntekeväisyysfirma ole ;)

Vitonen olisi tosiaan sopiva hinta kaikille VC peleille. Tämän hetken peleistä ei kiinnosta oikein mikään, mutta Zeldan ostin ihan kokeillakseni palvelua. Kyllä sitä hyvät pelit tulee silti ostettua tuohon riistohintaankin. Probotectoria ja Castlevaniaa odotellessa...
 
Vastaus: Nintendo Wii

Eniten minusta tuntuvat ylihintaisilta Megadriven pelit. Ja sittenhän ne ovat vielä paskoja 50 hertsin versioita.

Joitain simppeleimpiä NES-pelejä voisi myös jakaa ilmaiseksi tai nykyistä halvemmalla.

Trial-versiot olisi kova juttu. Tosin sitten kukaan ei ostaisi Altered Beastia. :p
 
Vastaus: Nintendo Wii

Ratkaisu katkenneisiin rannelenkkeihin :)

wiicuffs.jpg
 
Vastaus: Nintendo Wii

Von Wiensburgh sanoi:
Sitten vielä jostain aikuisten lelukaupasta semmoiset hienot pinkillä karvalla päällystetyt erootissävyteiset raudat, niin on tyylikin mukana :D

Ja vaimokin tykkää entistä enemmän...
Ja näin saahaan entistä enemmän ennestään pelaamatonta porukkaa "peli"touhuihin

Muokkaus:
Laitetaan tännekkin. ELi on löytynyt wiin kanssa yhteensopiva usb-ethernet adapteri.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3155880
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

jryi sanoi:
Ajattelit sitten vastata käytännössä samalla linkillä, jota Japipoju jo kommentoi...
Ilmeisesti kuten terävillä hoksottimillasi sait selville, itse en bf-manin viestissä moista linkkiä aluksi huomannut.
 
Ylös Bottom