Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jenssode sanoi:Olettekos muut kokeilleet lainkaan tuota PhotoChannelia?
Itse en uskonut tuon olevan kummoinenkaan, ennenkuin tuli tänään huvikseni testattua. Lystikäs lisä jota täytynee kokeilla lisää kun siskon kersat tulevat kylään seuraavaksi!
Varsinkin liikkuvista kuvista tehdyissä palapeleissä oli runsaasti haastetta, varsinkin kun valitsi 48 palaa!
Ja kokeilkaapas puhua filmille takaperin, se vasta kuullostaa hauskalta takaperin toistettuna!
-Tallentuu Wiin muistiinpeppokani sanoi:Muutama (tyhmä) kysymys:
*Jos ostan Virtual Consolesta pelejä, mihin ne tallentuu?
*Kannattaako komponenttikaapeli hommata? Parantaako paljonkin kuvan laatua?
Jakke^ sanoi:-Tallentuu Wiin muistiin
-Ja jos omistat lcd-telkun, niin kannattaa ehdottomasti ostaa komponenttikaapeli, normaali putkeen kannattaa hankkia RGB-kaapeli.
-Pelejä mahtuu runsaasti, tilan puolesta ei aivan heti tule ongelmaa, VC-pelejä voit myös varastoida talteen SD-kortille.peppokani sanoi:Jatkokyssäreitä:
*Montako peliä sinne muistiin mahtuu? ELi pitääkö pelejä jossain vaiheessa alkaa laittamaan muistikorteille vai miten se homma tapahtuu?
*Onko tarvikekaapeleilla ja alkuperäisellä paljonkaan eroa kuvanlaadussa?
Jakke^ sanoi:-Pelejä mahtuu runsaasti, tilan puolesta ei aivan heti tule ongelmaa, VC-pelejä voit myös varastoida talteen SD-kortille.
-Tarvikekaapelit tuntuvat olevan eri foorumeiden mukaan aivan hyvälaatuisia, tosin itse silti hankkisin Nintendon oman.. It's up to you..
Jakke^ sanoi:-Pelejä mahtuu runsaasti, tilan puolesta ei aivan heti tule ongelmaa, VC-pelejä voit myös varastoida talteen SD-kortille.
peppokani sanoi:Miten kaukana te muut pystytte pelaamaan Wiimoten vastaanottimesta?
Alkaa ahistamaan, kun oma Wiimoteni alkaa jo parin metrin päässä herjaamaan, että pitäisi mennä lähemmäksi. Ei siinä muuten mitään, mutta kun ei viitsisi seistä koko aikaa.
peppokani sanoi:Miten kaukana te muut pystytte pelaamaan Wiimoten vastaanottimesta?
Alkaa ahistamaan, kun oma Wiimoteni alkaa jo parin metrin päässä herjaamaan, että pitäisi mennä lähemmäksi. Ei siinä muuten mitään, mutta kun ei viitsisi seistä koko aikaa.
Zanis Dust sanoi:Onko tietoa pyörittääkö Wii Cuben pelejä paremmalla resoluutiolla?
Kyllä se Cube oli kiinni siinä samassa liittimessä. On kuitenkin sen verran monta vuotta tätä harrastusta takana, että olen tarkka tällaisten asioiden suhteen.Paolo sanoi:Ei. Kuulostaa vähän siltä että sinulla on ollut Cube kiinni liittimessä joka ei tue RGB:tä.
HDTV:llä tuon eron tosiaan huomaa. Laitoin itse asiassa merkille, että Cuben Twilight Princess näytti aavistuksen (mutta kuitenkin silminnähden) terävämmältä kuin Wiin versio.Taneli sanoi:Joltain keskustelufoorumilta luin samantapaisia kokemuksia, että Cuben pelit olisivat näyttäneet Wiillä paremmalta, mutta itse en huomaa ainakaan eroa (Tv:ni tosin on melko huono).
Saattaa hyvinkin olla tuommoinen vertailu jossakin, itse en vain ole sellaista nähnyt, joten täytynee etsiskellä tässä töiden lomassa.keiu sanoi:Eikös jossain ollut oikein vertailukuviakin siitä kuinka Wiilä jotkut cubepelit ovat terävämpiä.
Tuohon voi olla niinkin yksinkertainen selitys että Wii on vain laadukkaampaa rautaa. Paljon uudempana todennäköisesti onkin,