Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Revolution

Paavi sanoi:
Oh roes! Zombien lahtausta revon ohjaimen simuloidessa haulikkoa... grrrrr....

aika kuivaa :( Revon ohjain olisi ollut just nimenomaan täydellinen residentteihin ( nod puukkotappelu )
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Alan huolestua; jos kerran Resident Evil 5 nyt jätetään tekemättä Revolutionille sen takia, ettei uusi ohjaussysteemi sovi peliin, niin mikä pirun merkitys ylipäätään on sillä, että Revossa toimivat sekä Gamecuben ohjaimet että siihen on kehitteillä Wavebirdin tyylinen "vanhanaikainen" ohjain juuri tällaisia pelejä varten?

Saa vaan nähdä, jääkö RE5 ainoaksi multiformaattipeliksi, joka karsitaan Revolutionilta ohjauksen takia.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Salmari sanoi:
-- Resident Evil 5 nyt jätetään tekemättä Revolutionille sen takia, ettei uusi ohjaussysteemi sovi peliin --
Ei: Resident Evil 5 jätetään tekemättä Revolutionille sen takia, ettei vanha ohjaussysteemi sovi Revolle.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Niin tai sen takia, että Revon tehot tekisivät käännöksestä hankalan toteuttaa.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Knight sanoi:
Ei: Resident Evil 5 jätetään tekemättä Revolutionille sen takia, ettei vanha ohjaussysteemi sovi Revolle.

"Hänen mielestään Resident Evil 4:stä tuttu kontrollisysteemi ei sopisi Revolutionin uudelle ohjaimelle"

Miten tuon kukin ymmärtää, mutta sitä samaahan tuo joka tapauksessa tarkoittaa - Resident Evil 5 ei tule Revolutionille, koska sen ohjain on erilainen. Ja edelleen jää suureksi kysymysmerkiksi, mikä virka on sillä vanhantyylisellä Wavebird-ohjaimella tai mahdollisuudella liittää Cuben ohjaimet Revoon, jos sitä ei kerran edes Gamecubella suositun Resident Evil -sarjan seuraavassa osassa hyödynnetä.

Ehkä tässä tosiaan on kyse siitä, että Revolutionissa ei vain riitä vääntö RE5:een, mutta sitä on kielletty ilmoittamasta, koska Nintendo on kuitenkin pitänyt koneen speksit piilossa ja saattaa tulla pitämään ne pimennossa loppuun saakka. Muuta selitystä en keksi: kun kerran Revolla on mahdollisuus myös normaalin, Xbox 360 ja PS3 -tyylisen ohjaimen käyttöön, niin ei silloin ohjaimen sopimattomuus voi olla syy sille, että RE5:sta ei Revolutionilla nähdä.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Dr Evil sanoi:
Niin tai sen takia, että Revon tehot tekisivät käännöksestä hankalan toteuttaa.
Nojaa, jos tuota puolta ajattelee, niin syynä voisi olettaa olevan enemmän Revon tapa käyttää tehojaan kuin tehot itse. Olen aika varma, että Revolla pienemmistä tehoista (paperilla) otetaan enemmän irti kuin perinteisempään brassailuun luottavilla "kilpailevilla" koneilla.

Edelleen, aika harva tietää Revon sisälmyksistä ja niiden käytöstä oikeasti hevon paskaakaan.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Knight sanoi:
Edelleen, aika harva tietää Revon sisälmyksistä ja niiden käytöstä oikeasti hevon paskaakaan.

Oikein. Mutta siltikin tuo on loogisempi vaihtoehto RE5:en poisjättämiselle kuin se, että ohjaus aiheuttaisi ongelmia, kun Nintendo nimenomaan sen on pyrkinyt eliminoimaan mahdollistamalla myös normaalin ohjaustavan Revolutionilla.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Salmari sanoi:
Oikein. Mutta siltikin tuo on loogisempi vaihtoehto RE5:en poisjättämiselle kuin se, että ohjaus aiheuttaisi ongelmia, kun Nintendo nimenomaan sen on pyrkinyt eliminoimaan mahdollistamalla myös normaalin ohjaustavan Revolutionilla.
Luulen, että oikea selitys on, ettei kehittäjiä vain innosta opiskella vielä yhden uuden konsolin arkkitehtuuria ja kaikkea muuta saadakseen pelin pelittämään hyvin.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Tuo on kyllä ihan totta. Ne jätkät tekevät vieläkin lähinnä C+++-pelejä, mutteivät kerro niistä kenellekään. Joskus pomo potkii heidät konsolien ääreen ja sanoo, että jotakin pitäisi tehdä. Vihaiset kehittäjät katsovat missä koneessa on lyhin käyttöopas ja tarttuvat siihen. Projektin päätyttyä vanha 486 kutsuu taas... Niinhän se toimii.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Knight sanoi:
Luulen, että oikea selitys on, ettei kehittäjiä vain innosta opiskella vielä yhden uuden konsolin arkkitehtuuria ja kaikkea muuta saadakseen pelin pelittämään hyvin.

Hmm, eikös yksi Revon valttikorteista ole nimenomaan harvinaisen tuttu ja käyttäjäystävällinen ohjelmointiympäristö?
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Justin Bailey sanoi:
Hmm, eikös yksi Revon valttikorteista ole nimenomaan harvinaisen tuttu ja käyttäjäystävällinen ohjelmointiympäristö?
Näin on. Ei tarvitse opetella mitään uutta tapaa, koska Revolutionille pelien kehittäminen on (ohjaustapaa lukuunottamatta) melkein samanlaista kuin Cubelle.

Mieluummin minä kyllä otan Revolutionille alusta asti sille kehitetyn RE:n kuin porttauksen RE5:stä.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Aiemminhan on esiintynyt epäilyksiä onko Epicin Unreal 3-pelimoottori liian raskas Revolutionille. Nyt kuitenkin Midway on hakemassa tulevaan Unreal 3-pohjaiseen FPS-peliinsä kehittäjiä myös Revolutionille -> RevolutionReport.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Kahlasimpa koko ketjun alusta lähtien läpi. (mitä, pitäisikö välillä tehdä töitäkin?? :confused: )
Sikäli KUN julkaisun yhteydessä tulee pari mielenkiintoista peliä, löytää Nintsikka tiensä TV-tasolle heti startissa. :D
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Viime vuoden lopulla Euroopan Nintendon markkinointijohtajan paikan jättäneen Jim Merrickin seuraajaksi on valittu Laurent Fischer, joka työskenteli aikaisemmin vastaavissa hommissa Ranskan Nintendolla. Nyt miehen vastuulla on kaikkien Nintendon tuotteiden, Revolution ja DS Lite mukaan lukien, Euroopan markkinoinnin suunnittelu ja koordinointi.

Vastaavasti Nintendon brändiä Euroopassa hoitaa tästä lähtien Aschim Schmauss kahdeksan vuoden kokemuksella alalta. Hän on ollut muun muassa kolme vuotta Atarin leivissä Saksassa. Schmaussin tehtäviin kuuluu myös GameCuben odotetuimman pelin, Legend of Zelda: Twilight Princessin julkaisun parissa työskentely.

No persetti. Olisi mukavaa joskus pysyä selvillä noista termeistäkin.
 
Reggie has spoken

Amerikan Nintendon persoonallinen markkinointijohtaja Reggie Fils-Aime antoi tuoreimmassa Electronic Gaming Monthly -lehdessä mielenkiintoisia kommentteja Nintendon ainakin vielä Revolution-nimellä kulkevaa konsolia ja GameCuben Legend of Zelda: Twilight Princessiä koskien.

Antamassaan haastattelussa Reggie painotti Twilight Princessin julkaisemisen GameCubelle olevan tärkeää, mutta hän kertoi myös pelin olevan melkein kuin Revolutionin julkaisupeli. Samaan puheenvuoroon mies vihjaili, että tuoreimman Zelda-pelin pelaaminen tulevalla konsolilla olisi hyvin erityistä, mikä tukee jo jonkin aikaa maailmalla pyörineitä huhuja. Molempien tarkka julkaisuaika pysyy edelleen hämärän peitossa.

Itse Revolutionista ja sen vielä paljastamattomista ominaisuuksista Fils-Aime oli edelleen salamyhkäinen: "Toukokuussa (E3-messuilla) paljastamme lisää. Sen jälkeen paljastamme vielä enemmän ja julkaisun aikaan vielä lisää.". Kaikkia konsolin ominaisuuksia siis ei välttämättä paljastetakaan toukokuussa pidettävillä E3-messuilla, vaan tiedonmuruja tipahtelee julkisuuteen vielä jälkeenpäinkin.

Mielenkiintoisesti hän vihjasi haastattelussa, että Nintendon Dual Screenille on tai on ollut kehitteillä nettiselain kolmannen osapuolen toimesta. Mikäli mikään muu yhtiö ei selainta lähde kehittämään, saattaa Nintendo itse tarttua mahdollisuuteen.

Reggie on mies.
 
Ylös Bottom