Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendogs

Vastaus: Nintendogs

Ilmestyy 7.10.2005 oon koittanu player onessa pelin demoversiota, ai on luultavasti ostaa, mikäköhän on pelin hinta?? :cool:
 
Vastaus: Nintendogs

ForceMaster sanoi:
Ilmestyy 7.10.2005 oon koittanu player onessa pelin demoversiota, ai on luultavasti ostaa, mikäköhän on pelin hinta?? :cool:
Eiköhän se siinä neljänkympin hujakoilla seikkaile, ostopaikasta riippuen, tietysti.
 
Vastaus: Nintendogs

Äskettäin tuli mtv3:selta Nintendogs ja DS mainos. Mainostettiin bundlea ja itse peliä. Silmiin pisti se, että mainos oli varsin pitkä verrattuna aiempiin Nintendon mainoksiin. Voisin jopa veikata, että täälläkin tämä peli ei jätä ketään kylmäksi. Pukinkonttiin meikäläiselle, ehdottomasti.
 
Vastaus: Nintendogs

Olen ollut aika epäileväinen koko peliä kohtaan, mutta ainakin tuollainen muutaman minuutin kokeilu oli hauskaa. En tiedä pelin kestosta, mutta väkisinkin tekisi mieli taas rapsutella sitä koiraa :).
 
Vastaus: Nintendogs

Tänään tuli (tietysti) Nintendogs hankittua. Olenhan sitä vartoillutkin 3½ kuukautta. Sain kaupasta viimeisen mäyräkoira version (onneksi!). Ihan mahtava peli! :)
 
Vastaus: Nintendogs

Ruskea mäyräkoirani Hamppu oppi juuri istumaan, kävi lenkillä ja joi vettä.

Ihan hauskaa puuhailuahan tuo on. Sai hokea pennun nimeä ainakin 15 kertaa, ennen kuin oppi. :p
 
Vastaus: Nintendogs

ja eikös kaikissa versioissa ole kaikki koirat avattavissa ja vain aloitus rodut muuttuu eri pelien välillä.

tilt kun väitti että joka pelissä on eri rodut ja noinhan se ei ainakaan gamefaq:n mukaan ole.
 
Vastaus: Nintendogs

No Tilt kirjoitti tuossa tapauksessa täyttä palturia. Kuten sanoit jokaisessa pelissä on avattavissa kaikki rodut. Eri versiossa on vain erilaiset aloituskoirat.
 
Vastaus: Nintendogs

Broidi toi pelin meikälle Tampereelta tullessaan, ja oon siitä asti hakannut sitä... ei huono peli, mutta hermot siinä koiran huutamisessa menee itse kullakin... :D
 
Vastaus: Nintendogs

Uskaltaako kukaan kertoa koiransa nimeä? Itse olen nimennyt vain yhden koirista, pelaa jo kolme henkeä samaa peliä :D Omani on yksinkertaisesti Töpsö. Valitsin nimen jo ennen kuin tiesin minkä koiran valitsin, joka päätyi olemaan musta shiba inu (jolla on semmoinen lyhyt kiehkurahäntä, jota voi töpsöksi luonnehtia).

Peli noin muuten on kieltämättä aika addiktiivista kauraa, tapahtuipahan sellainen historiallinen tapaus että DS:n virta kului päivän aikana loppuun (24 tunnin sisällä). Itse en koirista pidä yhtä paljon kuin kissoista, mutta pelissä on selkeästi keskitytty koiran kasvattamisen hyviin ja hauskoihin puoliin, joten kyllä tästä enemmän irti saa kuin vastaavasta kissapelistä saisi. Elleivät nerot keksisi jotain selkeää hyvää puolta kissoista; ainakin kissoille voi joitakin temppuja opettaa, kun kerran sirkuskissojakin on olemassa.

Mitenkäs, koska tulee seuraava Nintendogs uusilla koirilla? ;)
 
Vastaus: Nintendogs

Meikän koiran nimi on Pentu. :>
Se on hyvä nimi, sointuu mukavasti ja paino on sellaisessa kohtaa että peli tunnistaa sen helposti. Ei se ole niin mielikuvitukseton, oikeasti!

Esittelin tuota muuten innoissani yhdelle kaverille edellisenä päivänä ja kommenttina tuli vain naurua ja "Etkö sinä ole vähän liian vanha tuohon?". :( Kyllä teki mieli läimäyttää toista naamalle aika kovaa.
 
Vastaus: Nintendogs

Kieltämättä kyllähän minä olen liian vanha tätä pelaamaan, mutta väliäkö sillä?
Enivei oma koira on Shih Tzu ja nimi on Pähkinä, veli pelaa kultaisella noutajalla ja nimi taitaa olla Enni. Varsin viihdyttävä peli.
 
Vastaus: Nintendogs

Minulla taas on corgi nimeltään Koira, ja shiba inu nimeltään Kissa. Hauska pelihän tuo on, en vain tiedä kuinka kauan lopulta jaksaa kiinnostaa; voin kuvitella, että tekemisen mielekkyys loppuu aika seinään jossain vaiheessa (mahdollisesti aika piankin)...
 
Vastaus: Nintendogs

Te kyllä mitään liian vanhoja ainakaan ole, itse olen "jo" yli kahdenkymmenen eikä minua haittaa pelata hyvää peliä. Ja vielä "väärää sukupuolta" kaiken lisäksi, ainakin jos pelin mainonnan kohderyhmästä päättelee jotakin. Kieltämättä bussissa oli vielä hieman epämukava olo pelata, toisaalta lähinnä sen takia, ettei koiria oikein viitsi komentaa ääneen (mikä vaikeuttaa vähän peliä).

Muistaakseni koiran omistaminen ei oikeassa elämässäkään rajoitu 5-15 vuoden ikään ja pelaajienkin keski-ikä kasvaa tasaisesti :)


Tulipahan ostettua toinen oma koira, nimeksi Jäärä ja jälleen nimensä mukainen koira. Ei tykkää hellimisestä oikein millään, lähtee aina karkuun kun yrittää vähän pidempään rapsutella. Tälläkin tavalla saa kyllä peliin lisää ikää, kun valitseekin koiran jollaista ei välttämättä haluaisi omistaa.
 
Vastaus: Nintendogs

Meidän kolmikko on labradorinnoutaja Wookie, shiba inu Ewokki ja saksanpaimenkoira Luke.
 
Vastaus: Nintendogs

Merri sanoi:
eikä minua haittaa pelata hyvää peliä.

Nimenomaan.
Sehän siinä pistikin niin vihaksi, että miten joku olettaa että minun pitäisi olla häpeissäni siitä että tykkään rapsutella jotain virtuaali-koiraa ja heitellä sen kanssa kiekkoa. Ei tosiaan satuta minun egoani yhtään. Miksi pitäisi?

Kiekonheitosta puheen ollen, niin onpa vaikea laji. Ei se koira sitä ikinä kiinni saa. Oikeastaan tykkään vain mennä agilitykisoja uudestaan ja uudestaan saadakseni rahaa.
Uuden shiba pennun nimi on nyt Tim. :)
 
Vastaus: Nintendogs

Lienee harjoituksen puutetta :) Minulla kiekkokisat menevät oikein mukavasti ja rahaakin tulee. Frisbeen kiinniottamisen koira oppii ihan sillä, että heittää ensin lähelle, jotta se oppii ottamaan sen kiinni ilmasta ja sitten alkaa heitellä aina vain kauemmaksi. Jossakin vaiheessa koira oppii tuomaan latuskan suoraan pelaajalle (jolloin kannattaa palkita vähän pidempään).

Tottelevaisuuskisoihin ja agilityyn en ole vielä koskenut ollenkaan; kerran kävin harjoitushallissa ja koira vain vikisi, joten lähdin pois :D
 
Vastaus: Nintendogs

Frisbeen sieppaaminen on ainakin omalle hurtalle todella helppoa. Tietty puistossa oli hyvä vähän treenata ennen kisoja, mutta ykkössijat on saatu ensimmäisellä yrityksellä.

BTW: Kai porukka on jo tutustunut Pelaajalehti.comin Nintendogs-päiväkirjaan , joka julkaistiiin samaan aikaan Nintendogsin kanssa?
 
Vastaus: Nintendogs

Olen myös kohderyhmän "väärää sukupuolta" ja yli 20-vuotias. :) Minulla on tällä hetkellä neljä koiraa. Kolme jo vähän kauemmin ollutta ja nyt uusin tulokas. Niitä pidän koirahotellissa ja hoitelen tällä hetkellä lähinnä Lepakkoa (chihuahua) ja uusinta koiraani Arttua (snautseri).

Saksanpaimenkoirani Nappi on erikoistunut frisbeekisaan ja mestaruuksiakin on muutama tullut £600 palkintoineen. Monica (cavalier) on hyvä agilityssä, josta £1000:n mestaruuspalkintoja on tullut myös kiitettävästi. Lempikoirani (valitettavasti minulla sellainen on) on kuitenkin Lepakko, joka tuo minulle yleensä tottelevaisuuskisamestaruudesta £2000. Kun huomasin, että obediencestä saa eniten rahaa (yleensä saan £5000 päivässä Lepakon kanssa) niin päätin kouluttaa Artustakin tottelevaisuuskisaan erikoistuneen koiran. Trainer pointseja minulla on tällä hetkellä 18000 ja tässä odottelen vielä pari päivää niin saan tarpeeksi rahaa rakennuttaakseni koirilleni seaside-huvilan.
 
Ylös Bottom