Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendolla uusi ässä hihassaan?

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=358

GameCube Europe kertoo japanilaisen V-Jump -lehden vihjailleen Nintendon tekevän suuren ilmoituksen vuoden loppuun mennessä. Myös muissa lähteissä ollaan huhuiltu jotakin isoa olevan kehitteillä Nintendolla.

V-Jumpin mukaan tämän suuri ilmoitus tulisi vaikuttamaan GameCuben maailmanlaajuiseen myyntiin räjähdysmäisesti. Asiasta ollaan spekuloitu jo aikalailla, mutta toisaalta Nintendon toimet eivät ole olleet ennenkään täysin ennustettavissa. Nyt ei ole vielä tehtävissä muuta kuin odottaa Nintendon itse paljastavan asian laidan.

Lisää asiasta pian!
---

Mistä voi olla kyse? Nintendo ostaa Capcomin? Metal Gear Solid 3 vain Cubelle? Pokemon Online? Nintendo ostaa Microsoftin?

Tälläisiä vaihtoehtoja on jo mm. irkissä ehdoteltu :D
 
Tuo Nintendo ostaa Microsoftin oli hyvä .. :D

(Toivottavasti syöttää samalla Bill Gatesin Yoshille :) )

Mutta jos nintendo ostaisi Segan, niin... :D

Toisaalta Sega kehittää MSän kanssa uutta kolikkopelipuolella..

Odottavan aika on pitkä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
http://cube.konsolifin.net/uutiset/uutiset.php?id=358
Mistä voi olla kyse? Nintendo ostaa Capcomin? Metal Gear Solid 3 vain Cubelle? Pokemon Online? Nintendo ostaa Microsoftin?

Tälläisiä vaihtoehtoja on jo mm. irkissä ehdoteltu :D
Tuo Pokemon Online saattas kyllä tehdä MELKO hyvää Gamecuben myynnille vai mitä?

Tai sitte Gamecubesta tulee joku yleiskodinkone ja sitte kaikki ostaa sen; sillä vois soseuttaa porkkanat, ruokkia lapset, maalata talon seinät ja siirrellä huonekaluja
 
tai nintendon omistajat saavat ilmasta viinaa ja huoria..joka varmasti nostaisi nintendon koneitten myynnin räjähdysmäiseen nousuun:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mä pistäsin rahani uudelle Pokémon pelille.
Itse en pitäisi uutta Pokemon peliä minään kovin suurena (tai ainakaan yllättävänä) ilmoituksena. Jos joku "suuri ilmoitus" tulee, niin sen täytyy olla jotain muuta... :)
 
Olen aika varma että nintendo julkaisee uuden pokemon pelin, sillä jossai nhaastattelussa viitattiin paljon lapsiin.
 
Olisi varmaan GameCubelle julkaistava, täysin kolmiuloitteinen versio vanhoista kunnon pkmn-peleistä (nettipelimahdollisuuksineen tai ei) aikamoinen jymypaukku joka varmasti nostaisi GC:n myynnin taivaisiin.

Ja vielä möläytän, että Pokémon-pelit eivät ole lapsille suunnattuja, pokémon-ilmiö on. Peleistä löytyy yllättävää syvyyttä ja kuten monet varmaan myöntävät, ne ovat niin addiktiivisia että niitä pelaa vaikka kuinka kauan.
 
Itse toivoisin että sillä "suurella" uutisella olisin jotain tekemistä konamin tai capcomin kanssa, mutta olisihan sekin jo mukavaa kun kauppaan tallustelisi ja näkisi hyllyssä metroid primen ja uuden zeldan vierekkäin. :D mut eihän mikään pelin julkaisun aikaistuminen ole mitään kovin suurta, melko harvinaista kylläkin.
 
Toivon, ettei tuo hypetetty "suuri uutinen" liittyisi Pokemoniin tai GameCuben online-systeemiin. Pokemon-peli ehkä kasvattaisi myyntiä, mutta itseäni ei voisi vähempää Pokemonit kiinnostaa.

Toivon, että tuo uutinen koskisi Nintendon pelifirmaostoja... Raren myynti ei ollut hyvää mainosta GameCubelle, joten jotain täytyisi Nintendon tehdä asialle, ja ainoa ratkaisu lienee kuluttaa Raresta saadut rahat johonkin toiseen pelifirmaan. Jos Nintendo ostaisi jonkin tuntemattomamman pelifirman, uutista tuskin paljoa hypetettäisiin etukäteen (ja tuskin nyt tuntematon pelifirma GameCuben myyntiä nostaisi). Ainoaksi ratkaisuksi siis jää se, että Nintendo ostaa jonkun suuren pelifirman. Tai sitten Nintendo tekee Pokemon-pelin... sääli jos tuo on se "suuri" uutinen.
 
Miksi Pokémon lyhennetään pkmn? :confused: (pkmn-lyhenteen voi sekoittaa esim. Pikminiin :P)

Tuskinpa uutinen kuitenkaan on mitään mikä vaikuttaisi "Cuben maailmanlaajuiseen myyntiin räjähdysmäisesti". Markkinointi puhettahan tuo on.

Itse arvelisin kyllä uutta Pokémon-peliä, jossa on nettituki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
V-Jumpin mukaan tämän suuri ilmoitus tulisi vaikuttamaan GameCuben maailmanlaajuiseen myyntiin räjähdysmäisesti.

Positiivisesti vai negatiivisesti? :D

Enpä usko että Pokémonit nostaisivat Cubejen myyntiä hirveämmin. Eiköhän niiden aika ole jo ohi...

Toivotaan parempia uutisia!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Peleistä löytyy yllättävää syvyyttä ja kuten monet varmaan myöntävät, ne ovat niin addiktiivisia että niitä pelaa vaikka kuinka kauan.

No älä... En halua edes muistella sitä aikaa jolloin pelasin ehkä turhankin aktiivisesti Gold -versiota. Ja nyt kun kattoo kuluneen peliajan alku-optionsista niin järkyttävät 630 tuntia siinä seisoo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Miksi Pokémon lyhennetään pkmn? :confused: (pkmn-lyhenteen voi sekoittaa esim. Pikminiin :P)
Tuo lyhenne tulee siitä, kun alkuperäisiin valikoihin ei sana "pokémon" mahtunut kokonaan. Päättivät sitten laittaa vain pkmn.
 
Toivotaan nyt vaan , ettei se ole mitenkään pokemoneihin liittyvä peli. Pokemon-pelit olivat hauskoja hetken, ennen kuin huomasi että ne ovatkin markkinoitu täysin ipanoille. Eivätkä ne olleet niitten ensimmäisten versioiden jälkeen muuta kuin saman idean uudelleenkierrätystä.

Nintendo ostaa siis Microsoftin, aivan selvästi.
;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nintendon suuri ilmoitus

Mikä se voi olla??
Jos vaikuttaa cuben myyntiin räjähdysmäisesti niin senhän täytyy olla huomattava hinnan pudotus ympäri maailmaa..
Tai joku käsittämätön Square only for nintendo..

onko jollain jotain epäilyksiä, huhuja tai tietoa?
 
Capcomia?
02. 10. 2002 + Kiivaat huhut ovat viime päivien aikana vihjailleet,
että Microsoft saattaisi olla liittämässä Capcomin omaan talliinsa.
Hankinnan tarkoituksena olisi hankkia Xboxille lisää
yksinoikeus-pelejä ja parantaa konsolin mahdollisuuksia Japanin
markkinoilla.

Ostohuhuja ovat ruokkineet erityisesti tiedot Capcomin
talousvaikeuksista. Niitä hillitäkseen pelinkehittäjä on julkaissut
tiedotteen, jossa se kertoo tekevänsä kuluvan tilikauden aikana
tappiota tiettyjen toimitilahankintojen vuoksi. Samalla yhtiö
kuitenkin vakuutti, että kyse on vain tilapäisestä muutoksesta eikä
sen pitäisi heijastua tulevien vuosien talouskehitykseen.

Huhut Microsoftin suunnitelmista Raren suhteen osoittautuivat
viikko sitten oikeuksi. Nähtäväksi jää, kokeeko Capcom samanlaisen
kohtalon kuin brittiläinen pelitalo.

Lukee tilt.tv:n sivuilla. Et jos Nintendo yrittää kanssa ostaa capcomin niin kyllä syntyy aika moinen kilpailu Nintendon ja Microsoftin välillä :eek:
 
Ja vielä möläytän, että Pokémon-pelit eivät ole lapsille suunnattuja, pokémon-ilmiö on. Peleistä löytyy yllättävää syvyyttä ja kuten monet varmaan myöntävät, ne ovat niin addiktiivisia että niitä pelaa vaikka kuinka kauan. [/B]


Olen samaa mieltä. Itse olen pelannut jo melkein kaikki versiot läpi. Pokemon pelit ovat pelien parhaimmistoa. Kuvitelkaa vain minkälainen Gamecube versio olisi jos Gameboyn pokemonia tuli tahkottua noin paljon.
 
Ylös Bottom