Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

Premium

New Member
toi Pelit 2/2002 -lehdessä ollut Nnirven kirjoitus haiskahtaa ainakin meitsin mielestä hieman katkeralta hyökkäykseltä nimenomaan Thomas Puhaa ja Pleikkari2-lehteä kohtaan!?!

"Maailmankaikkeuden suurin pelijumala Video Kojima-san on tehnyt pelin, josta ei voi edes kertoa millainen se on, mutta sen välianimaatiotkin ovat parempia kuin Matrix ja blaa blaa blaa..."
"...toivottavasti löytyy oikea yhdistelmä realismien tajua ja puhdasta idealismia, ettei löydä itseään jostain sweat shopista enemmän tai vähemmän yksin kirjoittamassa koko lehteä. Paperilehti on siitä pirullinen, että jos telkussa tiputtaa tyhmiä superlatiiveja, se unohtuu viidessä minuutissa,
mutta paperi ei unohda koskaan."

tosi rohkeata alkaa dissaamaan
yksittäisiä henkilöitä ja heidän aikaansaannoksiaan? usko nyt niko-poju että ei sinne teidän foorumiin kukaan tuu vaikka kuinka keräisit huomiota. tai sitten Nirvee vituttaa ku ei kukaan oo pyytäny sitä telkkariin puhumaan. oli niin tai näin, säälittävää touhua kertakaikkiaan.

ps. olis kiva kuulla onks everlast itse lukenut / huomannut saman?
 

tosi rohkeata alkaa dissaamaan
yksittäisiä henkilöitä ja heidän aikaansaannoksiaan? usko nyt niko-poju että ei sinne teidän foorumiin kukaan tuu vaikka kuinka keräisit huomiota. tai sitten Nirvee vituttaa ku ei kukaan oo pyytäny sitä telkkariin puhumaan. oli niin tai näin, säälittävää touhua kertakaikkiaa [/B]



Aika helpolla vedetään herne nenään...

Niin missä tossa oikein haukutaan Puhaa? Niko vaan kertoi faktan kuinka paperilla lausetta voidaan siteerata kymmenvuotta, kun taas TV ohjelmien jutut unohtuu sekunissa. Ja tottahan se onkin.

Ja tuo foorumin väite on vielä hauskempi... Pelit.fi:n BBS on takuulla yksi laadukkaimmista mitä olen tavannut, pesee tämänkin alueen aika hyvin. Käviöitäkin on helvetisti ja aktiivisuutta 24/7. Oletkos itse käynyt boardilla?
 
Re: Re: Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

Originally posted by PSXGamer


Ja tuo foorumin väite on vielä hauskempi... Pelit.fi:n BBS on takuulla yksi laadukkaimmista mitä olen tavannut, pesee tämänkin alueen aika hyvin. Käviöitäkin on helvetisti ja aktiivisuutta 24/7. Oletkos itse käynyt boardilla?

Sä oot kyllä aika huvittava... Ja toivon että kirjoitit ton sarkasmi mielessä. Nimittäin olen käynyt siellä ja quote -systeemi on perseestä, siellä ei näe mitkä ovat vanhoja threadeja ja mitk uusia ja ne foorumit on muutenkin niin perhanan sekavat.
 
IMO pelitin foorumi sukkaa aika pahasti, niin sisällöllisesti kuin ulkomuodoltaan, eikä käyttäjäystävällisyys ole huippuluokkaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman
IMO pelitin foorumi sukkaa aika pahasti, niin sisällöllisesti kuin ulkomuodoltaan, eikä käyttäjäystävällisyys ole huippuluokkaa.

Samaa mieltä! Kyllähän siellä joskus pari hauskaa aihetta on ollut mutta tosiaan tuo käyttäjäystävällisyys ei ole parasta luokkaa(Toisin ku täällä) ja kun pitää olla tilaaja että sinne voi kirjottaa niin oon joutunu lähinnä kaverin tunnuksella siellä "keskustelemaan".
 
Re: Re: Re: Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


Sä oot kyllä aika huvittava... Ja toivon että kirjoitit ton sarkasmi mielessä. Nimittäin olen käynyt siellä ja quote -systeemi on perseestä, siellä ei näe mitkä ovat vanhoja threadeja ja mitk uusia ja ne foorumit on muutenkin niin perhanan sekavat.


Juu, olen huomannut. Mutta silti tuo lausahdus "usko nyt niko-poju että ei sinne teidän foorumiin kukaan tuu vaikka kuinka keräisit huomiota" jaksaa naurattaa, kun käviöitä on varmaan enemmän kuin täällä ja aktiivisuutta löytyy ainakin monta kertaa enemmän.

Ja en puhunut ollenkaan pelit.fi:n ulkoasusta, mutta sekin on imo parempi. Quote systeemi on kieltämättä vaikea opetella, mutta periaatteessa helppo, kun viitsii lukea ohjeet läpi. Ulkoasu taas on imo parepi kuin näillä foorumeilla, ei mitään valmiita hymiö kuvakkeita, eikä oikeastaan mitään ekstraa silmille hyppimässä. On myös kivaa, että foorumille kirjoitetaan omalla nimellä, joten jonkin nimimerkin taakse on turha yrittää piiloutua. Foorumin sekavuudella en ollenkaan ymmärrä mitä tarkoitat, nehän on järjetetty vielä tätäkin paikkaa paremmin, kaiken pitäisi löytä helposti, jos ei niin käytä hakua.

Laadullisesti pelit.fi on taas paikka jossa voi puhua melkein mistä vain, niin historiasta, uskonnosta, filosofisista kysymyksistä, peleistä ja kaikesta siitä väliltä. Tosin jos haluaa puhua vain konsoli tai PS2 peleistä, kannattaa mieluummin pyöriä täällä, sillä pelit on pitkälti PC pelaajan alue, vaikka muuta väittääkin.

Pääsimme aika lailla pois threadin alkuperäisestä tarkoituksesta, mutta ei siinä mitään, siinä kun ei ollut asian aihetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Premium
toi Pelit 2/2002 -lehdessä ollut Nnirven kirjoitus haiskahtaa ainakin meitsin mielestä hieman katkeralta hyökkäykseltä nimenomaan Thomas Puhaa ja Pleikkari2-lehteä kohtaan!?!

"... enemmän tai vähemmän yksin kirjoittamassa koko lehteä... "

Kyllähän tuon voi ymmärtää viittaamaan Pleikkari2 lehteen. Varsinkin kun kyseinen henkilö kirjoitti samantyylisen mutta mielestäni selvemmän viittauksen Pelitin BBS ketjuun. Ketjuun jossa antoi palautetta ps2finin kirjoituksiin ensimmäisestä uudesta lehdestä (muistaakseni oli tämä). Tosin ketjua en sieltä enään löytänyt. Mutta ei tuo nyt silti mikään hyökkäys ole.

Asiasta tietämättömille tuo taas ei kohdistu mihinkään. Vaan menee kuten PSXGamer sanoi: Niko vaan kertoi faktan kuinka paperilla lausetta voidaan siteerata kymmenvuotta, kun taas TV ohjelmien jutut unohtuu sekunissa. Ja tottahan se onkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

Originally posted by XShava
Asiasta tietämättömille tuo taas ei kohdistu mihinkään. Vaan menee kuten PSXGamer sanoi: Niko vaan kertoi faktan kuinka paperilla lausetta voidaan siteerata kymmenvuotta, kun taas TV ohjelmien jutut unohtuu sekunissa. Ja tottahan se onkin.

Kyllä mutta asian ja henkilöt tunteville tuo vaikuttaa suoralta piikittelyltä. Ja aivan kuin Kaj Laaksosen ihmettelyt nettijulkaisuja pyörittävistä "joreista", antaa tuo Pelit-lehden "konkareista" melkeinpä naurettavan kuvan. Kun Pelit on nykyään täynnä tekijöidensä ammattimaisuutta korostavia julistuksia, onko yksittäisten saittien tai lehtien kimppuun hyökkääminen kovinkaan uskottavaa?
 
Re: Re: Re: Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert


Kyllä mutta asian ja henkilöt tunteville tuo vaikuttaa suoralta piikittelyltä. Ja aivan kuin Kaj Laaksosen ihmettelyt nettijulkaisuja pyörittävistä "joreista", antaa tuo Pelit-lehden "konkareista" melkeinpä naurettavan kuvan. Kun Pelit on nykyään täynnä tekijöidensä ammattimaisuutta korostavia julistuksia, onko yksittäisten saittien tai lehtien kimppuun hyökkääminen kovinkaan uskottavaa?


Tuo on kyllä harvinaisen totta.

Minun puolesta saisivat brittilehtiä haukkua melkein mistä tahansa, eikä syyttä, mutta ei sitä omaa lehteä tarvitse nuolla joka kerta. Kaizu on nyt kuitenkin JTurusen lisäksi se kulumnisti joka saa asiaakin aikaan, NNarri on viimeisen vuoden (ehkä kauemminkin) kirjoittanut vain kuinka oma lehti on universumin paras ja kuinka konsolit haisee.

Mutta menkääpä huviksenne asiasta huomauttamaan, niin kaikki kielletään jyrkästi.
 
Re: Re: Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer
Ja tuo foorumin väite on vielä hauskempi... Pelit.fi:n BBS on takuulla yksi laadukkaimmista mitä olen tavannut, pesee tämänkin alueen aika hyvin. Käviöitäkin on helvetisti ja aktiivisuutta 24/7. Oletkos itse käynyt boardilla?

Pelit.fi:n konsolipuolen keskustelut ovat kyllä kärsineet pahan inflaation huippuvuosistaan, vaikka viime aikoina onkin ollut havaittavissa hyvin pientä piristymistä.
Ja ei jeesus! Kyllä "palaute Pelit-lehdestä"-ketju on aika karmeaa luettavaa (Hei! Kaksi kuvaa Nirvistä! Mitä?! Millä sivulla? Kertokaa mullekin!). :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Premium
ps. olis kiva kuulla onks everlast itse lukenut / huomannut saman?
Uusimman Pleikkari2-lehden pääkirjoituksesta päätellen Everlast on kyllä lukenut jutun, mutta ei fiksusti vaivaudu väittelemään asiasta sen enempää.
 
No jos on l337 niin mitäs sitä turpaa turhien jätkien takia repimään. Tällaisessa paskanheitossahan vain Puhan maine kasvaa, ja voimakaksikko N&K tekevät vain hallaa omalle julkaisulleen.
 
Toi Nnirvi on muutenkin aika... no, ei minun mieleeni. Nyt kun Pelit on myös konsoli lehti on aika huvittavaa että siellä on töissä mies joka ehtii rikkoa kaikki konsolit ennen kuin niillä ehditään pelata arvosteltavia pelejä.
Aika tyhmää tuommoinen konsoli viha....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Toi Nnirvi on muutenkin aika... no, ei minun mieleeni. Nyt kun Pelit on myös konsoli lehti on aika huvittavaa että siellä on töissä mies joka ehtii rikkoa kaikki konsolit ennen kuin niillä ehditään pelata arvosteltavia pelejä.
Aika tyhmää tuommoinen konsoli viha....

Ehh.. Ainakin Pelit.fissä Nirvi sanoi pelaavansa Pikimin (miten kirjotetaankaan) ja kehui sitä, mutta kaipaili hiirtä. Onko se sitten rikkonut gc:n hiiren, sitäkö tarkoitat? Ja Nirvi ei kyllä koskaan ole koneuskovainen ollut. Kenites sekoitat Nirvin närkästyksen burgeripelejä ja "Pleikkadudexit on kewl ja pc:llä pelaa nörtit"-asennetta kohtaan konsolivihaan?

Voit tietty kertoa jonkun kolumnin/arvostelun, jossa olis varsinaista konsolien dissausta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
"Pleikkadudexit on kewl ja pc:llä pelaa nörtit"-asennetta kohtaan konsolivihaan?

No jos kuuluu jälkimmäiseen ryhmään niin kai se vähän vihaksi pistelee :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore


No jos kuuluu jälkimmäiseen ryhmään niin kai se vähän vihaksi pistelee :D

No ei minua ainakaan. Tosin en usko kovinkaan monen itseään kunnioittavan pelaajan miettivän millä alustalla hyvä peli pyörii.
 
Ylös Bottom