Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nirvi hyökkää Puhaa vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Premium
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Naurulla muistelen mennyttä aikaa, jolloin itsekkin olin armottoman yleistävästi hirttämässä kaikkia konsolipelaajia. Kyllä minusta pelikoneissakin pitäisi ottaa "free your mind"-asenne ja unohtaa ne alustat ja keskittyä niihin peleihin. Tosin näinhän puolet jengistä sanoo kokoajan eikä mikään muutu milloinkaan.

Vitsi piileekin varmaan siinä, että juuri nuo konevihan sokaisemat fundamentalistit pitävät sitä kaikkein kovinta mekkalaa. Estoista vapautuneet eivät kovin usein jaksa alkaa kinaamaan moisten kanssa, kun ei se niiden viha siitä laannu, vaikka nuijisi parinkymmenen kilon hienosäätölekalla järkeä päähän.

Kyllä minä olen saanut Nirvistä konsoli vihaajan käsityksen. Itse en tykkää PC:llä pelata jatkuvien konepäivitysten takia, mutta en minä PC pelaajia vihaa. Enkä PC:tä yleensä. Minulla ei vain ole siihen varaa, koska se käy kaikkein kalleimmaksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
Siksi hommataankin kavereilta poltettuna pelejä.

Ja varastetaan vielä kaupasta perunat koska ne on niin kalliita.
Pelaaminen on harrastus siinä missä vaikka jääkiekon pelaaminen. Jos sinulla/sponsoreillasi ei ole rahaa tukea harrastustasi niin paskempi mäihä.
Mitään oikeutusta piraateille ei ole olemassa vaikka kuinka vinkuisivat teinit muuta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
Ei tällä koneella mitään pelejä pelata.

Niinpä niin.
Ja minä en PS2:lla ikinä mitään leffoja katsele. Televisiostakaan en katso kuin kahta kanavaa vaikka voisin katsoa neljää.
Mitäköhän muita keinotekoisia rajoitteita voisin elämälleni tänään keksiä?

Ylös Bottom