Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Tänään tuli tätä testattua ja sain ajaksi 7:22,980(ja replay tiedosto löytyy:D).Nappivedolla mahdollista lähteä tuosta ajasta vielä n. pari sekkaa,mutta liityn myös tuohon -en usko 7:07,xxx aikaa mahdolliseksi- "kerhoon"...:)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

No niin, tässä olisi nyt video todisteeksi kierrosajastani, jota muuten paransin vielä tällä kolmannella kerralla aikaan 7.06,774.

[video=youtube;Lh9Exal-_yE]http://www.youtube.com/watch?v=Lh9Exal-_yE[/video]

Kuten näette, tuolla autolla nopein tapa ei välttämättä ole kliinisen puhdas ajo (kuten esim. Jenkkien Academyn kuskilla), vaan autoa pitää osata todella viedä ja myös leikata mutkissa mahdollisimman paljon, kuitenkin varoen kierrosajan punaiselle menoa. Kiitos vaan hatunnostoista ja muista onnitteluista!
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Eipä tähän oikeastaan voi muuta sanoa kuin kova jätkä oot!! nöyrimmät hatunnostot:)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Hei, käy kokeilee mitä tapahtuu kun ajat nurmikon yli ilman noita kaikkia apuja. :eek:
Silti, erinomainen arcade-rämistelyaika.

Mitä saat ajaksi ilman noita apuja (abs1)? Taitaa olla aika iso ero? :)


Edit: Kokeilin noilla avuilla, ensimmäinen onnistunut kierros 7.15 jotain ja kerran oltiin poikittain radalla :D
Taidanpa kuitenkin jatkossakin ruuvata noi avut aina pois...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Avut on kuitenkin sallittuja.Taitaa jäädä muiltakin ajamatta sama aika oli sitten avut tai ei:) mulla teki todella tiukkaa saada edes tuo vaadittu aika pienillä avuilla, niin kyllä tuo häiskä on aivan yyberikaveri
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Avut on kuitenkin sallittuja.Taitaa jäädä muiltakin ajamatta sama aika oli sitten avut tai ei:) mulla teki todella tiukkaa saada edes tuo vaadittu aika pienillä avuilla, niin kyllä tuo häiskä on aivan yyberikaveri

Kyllä jätkä on hyvä, sitä ei ole kieltäminen. Haluaisin tietää ajan ilman noita ajoapuja kun ne auttaa silti kovin paljon.

Nimeltä mainitsematon kun kokeili noilla avuilla niin pääsi aikaan 7:15.xxx.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Hatzenbachille:

No voi luoja sentään. Olisit nyt heti sanonu, että on joitakin apuja käytetty. Ihan turhaan kaikki epäilly ja pitäny "kusettajana". Itseä saat syyttää, JOS olet pahoittanut mielesi. Lähinnä vaan muille tullu paha mieli, kun turhaan kaveria syytelty.

Tommonen apujen käyttö on kyllä aivan turhaa, kun ei juuri missään nettisarjoissa/kisoissa niitä saa käyttää tai seasonal eventien time trialeissa. Tietenkin omaksi iloksi voi käytellä, mutta itse näen vain ajanhukkana apujen kanssa ajamisen. Semmonen ei reenaa mitään varten. ABS:n ymmärtää. TC:nkin joillakin autoilla.

Omasta mielestä toi GT-R on kyllä kaikkien aikojen vittumaisin auto missään pelissä. Todella hankala ajaa ilman apuja. Takasiivellä varmaan saa ihan ajettavan, muuten aika erikoinen. Ton hankaluuden takia varmaan avutkin auttaa enemmän verrattuna muilla autoilla.

Ite kyllä uskon, kun kuitenkin kohtuu kova kuski olet, että varmaan pääset helposti alle 7.20 ilman apuja. Varmaan kovempaakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Vähän arvelinkin, että siellä on apuja käytetty. Tietääkseni Nurburgringilla ajettuja aikoja ei hyväksytä virallisesti, jos on luistonestoa tms. käytetty.

Ajahan vielä kertaalleen ilman apuja. Arvelen, että hyvän ajan saat ilmankin niitä. :)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Vähän arvelinkin, että siellä on apuja käytetty. Tietääkseni Nurburgringilla ajettuja aikoja ei hyväksytä virallisesti, jos on luistonestoa tms. käytetty.

Ajahan vielä kertaalleen ilman apuja. Arvelen, että hyvän ajan saat ilmankin niitä. :)

Tarkotatko "virallisella" ajalla trohpyn saamista?Ite en oo saanu tota trohpy aikaa vielä avuilla enkä ilman.:eek:
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Olihan se sanomattakin selvää että vaikka todistusaineisto toimitetaan, niin sitten alkaa valitus ajoavuista. "väärin sammutettu", "ajappa kuten minä, silmät sidottuna ja vasen käsi taskussa".
Mitä helvetin väliä?

Ketjun aiheena on "Nissan GT-R Trophy" ja tuo suoritus on tehty annetuissa puitteissa.
Jokainenhan voi ihan vapaasti laittaa TCS & ABS 10 ja leikata mutkat nurmikon kautta niin reilusti kuin kyseinen time trial sallii ja ilmoittaa aikansa täällä.
Oma ennätukseni tähän mennessä on että pysyin vähän yli 4min. radalla.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Olihan se sanomattakin selvää että vaikka todistusaineisto toimitetaan, niin sitten alkaa valitus ajoavuista. "väärin sammutettu", "ajappa kuten minä, silmät sidottuna ja vasen käsi taskussa".
Mitä helvetin väliä?

Ketjun aiheena on "Nissan GT-R Trophy" ja tuo suoritus on tehty annetuissa puitteissa.
Jokainenhan voi ihan vapaasti laittaa TCS & ABS 10 ja leikata mutkat nurmikon kautta niin reilusti kuin kyseinen time trial sallii ja ilmoittaa aikansa täällä.
Oma ennätukseni tähän mennessä on että pysyin vähän yli 4min. radalla.

Mä oon vähän samaa mieltä. Eikö ton Hatzenbachin dissaamisen vois jo lopettaa? Rautasen suorituksen kaveri veti. Ja nyt hän on jo todistanut että pystyy ajamaan stock GTRllä ja Sport hardeilla 7.06. Trophyn vaatimuksissahan ei kielletä mitään apuja, joten täysin hyväksyttävä suoritus. Keskittykää mieluummin ite ajamaan yhtä kova aika, avuilla tai ilman. Mä en ainakaan pysty siihen
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Itse en käyttänyt tuohon 7:22,xxx aikaani ajoapuja ja olen kuvitellutkin ettei avuilla pysty ajoa juurikaan nopeuttamaan...Kyllä toi pätkä todistaa kuitenkin,että taitava ja hyvin radan tunteva kaveri on kyseessä,joka osaa käyttää kanttareita/koko radan leveyttä hienosti hyväkseen...Erinomainen suoritus ja luultavasti pystyt lähelle samaa aikaa ilman apujakin!:)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Skid recovery forcella saa yli 10sec pois ainakin tolla autolla. Se taitaa ollakin ainoa apu joka oikeasti nopeuttaa aikaa. Muut on lähinnä semmosia virheitä korjaavia apuja. Ite pääsin viiden kiekan jälkeen alle 7.10. Ilman sitä 7.22. Tosiaan Hatzenbach vois oikeasti jopa päästä kovempaa kuin toi jenkkien GT-academy äijä. Meinaa vaikka toi Hatzenbachin aika onkin ton skid recovery forcen kanssa tehty, niin on se silti todella kova aika.

Tosiaan peli on ajallisesti ihan eri kun ajaa skid recovery forcen kanssa. Melkein vois verrata GT5P:n professional- ja standard-fysiikoihin.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Jos nyt oikein viimeisen päälle tarkkoja ollaan, niin mistä sen tietää mitä apuja toi "GT Academyn" ukkeli käytti.Videolla ei näy sen valikkoa, missä avut näkyy.Ei ole muuta todistetta kuin kyseisen hepun itsensä tuubiin kirjoittamat säätöarvot, joiden painoarvo todisteena on taas pyöreä nolla.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

No niin, tässä olisi nyt video todisteeksi kierrosajastani, jota muuten paransin vielä tällä kolmannella kerralla aikaan 7.06,774.

Kuten näette, tuolla autolla nopein tapa ei välttämättä ole kliinisen puhdas ajo (kuten esim. Jenkkien Academyn kuskilla), vaan autoa pitää osata todella viedä ja myös leikata mutkissa mahdollisimman paljon, kuitenkin varoen kierrosajan punaiselle menoa. Kiitos vaan hatunnostoista ja muista onnitteluista!

:D :D ja onnittelut Hatzenbachille! loistava ajo..

t.kepagt
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Onnittelut Hazenbachille! Itse koitan tänää ekaa kertaa ja vielä pädillä. Koitan saada jotain videotakin aikaan. :)
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Siinä oma suoritukseni monen epäonnistuneen yrityksen jälkeen. ABS 1 käytössä, muut avut poissa.

[video=youtube;IFfle4xHLg4]http://www.youtube.com/watch?v=IFfle4xHLg4[/video]
YouTube - Nissan GT-R Trophy Nordschleife 7:22.190

Ei se helppoa ollut aluksi, liian kovaa yritin ja yllätyksiä tuli monessa kohtaa. Todella kova tuo 7:07 aika, vaikkakin on tehty SRF:llä.
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

Eilen tuli testattua tätä ja pokaalihan sieltä irtosi jopa 2s marginaalilla. Onko kukaan pystynyt alittamaan tuota ketjussa esiintyvää haamuaikaa?
 
Vastaus: Nissan GT-R Trophy Nordschleife

1,5h tuli tätä mäiskittyä ja lopulliseks ajaks jäi 7.25.17 joten suuren suuret tunnustukset Hatzenbachille ​suorituksestaan :)
 
Ylös Bottom