Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No.1 Pelihahmo

Vastaus: No.1 Pelihahmo

Kyllä se on Albert Wesker.. muistaen "Poor performance indeed!" Re5:ssa :).
 
Vastaus: No.1 Pelihahmo

Crash Bandicoot tietysti! Crash-peleistä minun "peliurani" oikeastaan alkoi, joten se on varsin looginen valinta.
 
Vastaus: No.1 Pelihahmo

Lara Croft Tomb Raiderista. Tarvitseeko tämä mitään esittelyjä? Naikkonen pursuaa seksikyyttä. Hän voi tehdä ihan mitä tahansa ja tekee sen myös tyylillä :D
 
Vastaus: No.1 Pelihahmo

Kate Archer pelistä No one lives forever, sekä tietty vanha kunnon Guybrush Threepwood :D
 
Vastaus: No.1 Pelihahmo

Kyllähän pelihahmo numero yksi taitaa olla itse herttua.

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all outta gum. -Duke Nukem

Tosin kovia kilpailijoitakin löytyy kuten tuo minun avatar. Eli Crusader peleistä tuttu Silencer. Se nyt vaan on kova kaveri. Ja ehkä juuri jostain silencer-nostalgiafiilistelyistäni johtuen, olen löytänyt myös Master Chiefistä karismaattisia piirteitä.

Bonuksena pitää myös mainita alkuperäisen Command & Conquerin kommando. Aikanaan oli hauska kaveri :)
 
Vastaus: No.1 Pelihahmo

Jin Kazama (Tekken)
"Mishima bloodline ends here!"

Bowser Jr.(Mario) ja Marluxia(Kingdom Hearts) olisivat myös käyneet, mutta jos kerran yksi pitää valita, olkoon se Jin. :)
 
Vastaus: No.1 Pelihahmo

Kyl se on Super Mario, ei siitä ainakaan mun kohdalla mihinkään pääse. Se on se eka The Hahmo joka tulee mieleen sieltä pelaamisen alkuajoilta, joka omalta kohdalta ajoittuu sinne ensimmäisen Super Mario Brosin ajoille.
 
Ylös Bottom