Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

tOn1ni

Member
Vähän olin ihmeissäni kun tästä ei löytynyt ketjua, joten päätinpä sitten tehdä.

Pelihän siis on jatko-osa ensimmäiselle osalle (ylläri) mutta tällä kertaa myös Eurooppa tulee saamaan verellisen version, tosin veretönkin versio on saatavilla.

Tässä pelin uusin trailer, nyt pääsee ohjastamaan myös toisenlaista sankaria :)

"If you though Travis was the only hero... THINK AGAIN!"
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

tätä kyllä odotellaan.
ykkönen oli aivan loistavaa räimettä ja varsinkin lopussa tarina vedettiin niin rajusti överiksi ettei sille voinut olla nauramatta.
ja onhan sekin jo aika erilainen alkuasetemla pelille kun sankari ihan vaan sen takia alkaa listimään top-10 tappajia että saisi muijalta pesää:D

kakkosessahan on kaikki ne duunitkin tehty vanhalla 2d graffalla ja lisäksi voi heiluttaa kahta beam katanaa yhtä aikaa tai sitten yhtä todella pitkää.
vielä jos helpoin vaikeustaso pidetään samana kuin ykkösessä niin meikäläinen tykkää todella paljon..
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Itse odotan peliä kuin kuuta nousevaa. Toivon että tulee sekä verinen (jonka itse hankin) Sekä veretön versio (niille jotka eivät veristä versiota saisi ostaa). Ja jos tulee vain veretön niin hankin sen. En minä verellä pelaa. [OT] Olen muuten uusi täällä [OT]
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Pelasin juuri ykkösen läpi ja kyllä vaan sen verran mahtavaa räimettä oli loppua kohti, että odotukset nousivat saman tien taivaisiin tätä kakkososaa kohtaan.


No More Heroes ykköseen liittyviä paljastuksia:
Ilmeisesti Travis on kakkososan pääosassa? Käsitin tuon ykkösen lopusta, että hän olisi kuollut Henryn kanssa?

Lopun pikkutyttö, joka tuijottelee taulua taitaa olla tuo kakkososan trailerissa näkynyt puuhun nojaileva nainen. Vai mitä mieltä olette?

Mahtava muuten tuo Henryn instant kill lopputaistelussa. :cool:
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Uuh. Katselin juuri pelistä videoita IGN:n sivuilta ja TODELLA hyvältä näyttää. Ekassa No More Heroesissa oli juttuja jotka häiritsivät pelaamista paljonkin (niinkuin kömpelö prätkällä ajelu ja osittain hönöt minipelit). Desperate Strugglessa niistä on hankkiuduttu eroon. Töihin, tehtäviin ja pomomatseihin siirrytään nyt suoraan valikoista. Minipelit on toteutettu todella upeasti 8-bittisen kaltaisina peleinä. Ja yliampuva Suda51 -tyyli on entistä ronskimpaa - ei todellakaan mikään lasten peli tulossa.

Odotukset nousi pelin osalta kattoon näiden videoiden jälkeen. Todella kova pelivuosi tulossa Wiille! Myös näiden HC-pelien osalta.

Tässä linkki NMH2-videoihin:
IGN: Trailer, Videos and Movies
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Itse ihastuin ykköseen sen ongelmista huolimatta. Juuri tälläinen Tarantinomainen hullu meininki viehättää valtavasti kuten MadWorldissa. Sanoisin itseäni jo sarjan suurimmaksi faniksi. :)

Jatko-osam suhteen odotukset ovat hemmetin korkealla. Toivon mukaan kaupunkiin on saatu lisää elämää ja noista työtehtävistä inspiroivampia.
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

IGN julkaissut arvostelun. En vielä ehtinyt lukemaan muokkailen tähän sitten kun olen lukenut että mitä tykkäsivät.

Arvosanaksi oli lyöty 8.8 (vrt. ensimmäinen osa 7.8) ja sama arvostelija.

EDIT: Noniin, nyt kerkesin aivan lukemaankin tuon arvostelun ja kyllähän se hyvälle vaikuttaa! Pitkälti kaikkea kehuttiin, mutta siellä täälä lojuvat karkeudet, kuten kameraongelmat ja äänimaailmassa jotkut ärsyttävän paljon toistuvat repliikit, rokottavat pisteitä.

Itseänikin kummastuttaa kyllä kovasti, ettei pelissä voi kuulemma ollenkaan kontrolloida kameraa. Jotenkin tuntuu tyhmältä ratkaisulta poistaa se, kun monet kuitenkin varmaan tottuivat siihen jo ykkösosassa. Vaikka kameran liikuttelu D-padillä hiukan kankeaa aluksi olikin, niin kyllä siihen tottui. Kovasti kädet ristissä toivotaan, että olis joku virhe tuossa.

Pomotaisteluiden välissä ei ole enään pakko tehdä ollenkaan välitöitä, mutta Retro-minipelit kuulemma ovat niin rautaa, että tällä kertaa niitä pelaa myös omaksi ilokseen. If u thought Wii isn't console for HC-gaming... You were wrong! :D

Kyllä tämä tulee varmaan ostettua julkaisussa, ihan jo sen takiakin että tulee tuettua hyviä pelejä. Ellen sitten jo importtaa peliä, kun vähemmän yllättäen PAL-versio näyttää taas tulevan mukavasti myöhässä :eek: Spoilertagien sisällä lainaus arvostelusta. Enjoy.

Kirjoittanut alunperin: IGN - Mark Bozon

It's obvious that the game was fun to develop, and when the devs are having fun, you're having fun. I can honestly say I've never played a game with so much style. You know right away to expect the unexpected, and yet it still smashes you in the face like a Mac truck. My first playthrough ended in a cool 12 hours, and it's maybe the fastest 12 hours I've ever had reviewing a game.

PS. Kannattaa tsekata myös video-arvostelu ihan vaan älyttömän siistin pelikuvan takia ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Tulloo iha japanilaiset leffat mieleen kun veri lentää tollee :D , niin kattelen tässä tän gameplay videota.

mitähän uudistuksia tähän tulee vai tulleeko kummosia uudistuksia kakkos peliin?
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Ainoat uudistukset on se että voi "lennossa" vaihtaa miekkaa ja tavallisten lisäksi voi huitoa kahdella säilällä yhtä aikaa ja sitten on tosi pitkä miekka joka on voimakas mutta hidas. Miinuksia on sitten senkin edestä verrattuna ykköseen. Paskemmat ja tylsemmät pomot, paskempi tarina, ei vapaata liikkumista kaupungilla, treenaus osiot huonompia kuten minusta myös ne duuni minipelit. Onhan se retro graffa ihan kivaa mutta kontrollit on ainakin nuntsalla epätarkat, ehkä classic ohjaimella tuntuma on parempi.
Lisäksi naomilla on vain kaksi uutta miekkaa myynnissä eikä yhtään päivitys osaa. Olisi koko ämmän voinut jättää pois.
Lisäksi toisella pelattavalla hahmolla on tasohyppelyä joka on niin epätarkkaa paskojen kontrollien ja kameran takia että se kyrsii alusta asti.

Ykkönen oli mestariteos ja omasta mielestä ysin peli. Harmi vaan kun peliä ei olla viety juurikaan eteenpäin ja kamaa on lähtenyt enemmän pois kuin tullut tilalle. Lisäksi huonompi tarina ja pomot tiputtaa väkisinkin arvosanan sinne seiskan tietämille.

Ja jenkeissähän tämä on julkaistu jo monta kuukautta sitten joten siitä vaan katsomaan ja lukemaan arvosteluja.
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Vissiin aika jakautunut nuo mielipiteet noista uudistuksista? Varmaa joka toinen arvostelu pitää pellen mainitsemia asioita parannuksina, poislukien toisten ukkojen tasohyppelyosuudet. Noi duunit ekassa osassa oli omasta mielestä aika tylsiä, joten ite odotan että noi retropelit tois parannusta, vaikka nyt ei tietenkään yhtähauskaa kuin miekkailu-gameplay. Tuosta avoimesta maailmasta oon samaa mieltä, että se ois pitäny jättää, ja sitten tuo karttaliikkuminen vaihtoehdoksi.

Jännä myös nähdä tuntuuko tämän kontrollit enään yhtähauskoilta kuin ensimmäisessä NMH:ssa, nyt kun on kokenut Red Steel 2:n todella tarkat kontrollit. Kuukausi vielä :cool:
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Vaikkei eka osa pelillisesti mestariteos todellakaan ollut, oli se tyylillisesti täysin kympin esitys. En minä ainakaan voinnut olla viehtymättä pelin kreisille Kill Bill- menolle. Aivan loisto peli se eka osa puutteistaan huolimatta oli. :)
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Ainakin keskiarvo pelille on Metacriticissa 86 ja Gamerankingsissa 84.32, verrattuna ykkösosan 83 keskiarvoon molemmilta sivuilta. Itse en tiedä onko ensimmäinen peli hyvä, kun en ole kerta pelannut.
 
Vastaus: No More Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Pelit-lehdeltä 80/100, Pelaajalehdeltä 9/10.

Joku lukenut tuota Pelit-lehden arvostelua?
 
Ylös Bottom