Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No More Heroes

Vastaus: Heroes

Teppo_Holmqvist sanoi:
Heroes on Grasshopper Studiosin* uusin peli, jonka traileri on imuroitavana alla olevan linkin takaa. Osoittaa ainakin sen että on tärkeämpää omata visio pelin grafiikasta, kuin se että montako gaziljoonaa polygonia laite voi puskea ulos.

http://www.thewiire.com/news/371/1/Heroes_First_Footage_and_Details

* Mm. Killer 7, Contact

Tätä traileria olen jo useamman kertaa ihaillut ja pitää sanoa, että näyttää UPEALTA. Tosin ääninäyttely on mitä on, mutta eiköhän tuo vaihdu, kun tämä materiaali piti jo näyttää E3-messuilla.

Japanilaiset ääninäyttelijät olisivat kyllä, jotain tosin taitaa jäädä haaveksi, kun taisi Kille 7 JP-versiossa olla myös enkkuaudio.

Pakko-ostos sanon nyt jo sillä luottamus on kova tiimiin....

Teppo Holmqvist from revo-europe.com ?
 
Vastaus: Heroes

Katselin trailerin hetki sitten ja mietin, että pitäisiköhän tehdä pelistä threadi, mutta joku oli tällä kertaa nopeampi. :D

Graafisesti peli näyttää aivan mahtavalta ja dubitkin tuntuu menettelevän. Voi varmaan olettaa, että pelin mekaniikka muutetaan Killer 7:sta vaikka grafiikka on pidetty samantyylisenä -- tuli siitä sen verran pahaa sanomista ja tällä kertaa alusta on muuttunut aika radikaalisti. Jos tarina on tuttua Suda51:n laatua, tulee tästä pelistä kiva lisä ostoslistaan.
 
Vastaus: Heroes

Ei kyllä jaksa kiinnostaa tipan tippaa trailerit, joissa itse pelistä näytetään 0 sekuntia. Ihan tyylikästä anime-mättöähän tuo oli, mutta mitä tekemistä tuollaisella on itse pelin kanssa? Ehkä se, että pelin grafiikassa käytetään cel-shading -tyyliä (mikä ei tarkoita sitä, että grafiikka olisi tuollaista kuin tuossa videossa) ja saa vähän osviittaa, millainen peli on kyseessä. Ei hetkauttanut suuntaan eikä toiseen.

Pakko oli avautua, kun täällä taas ylistetään kuinka on graafisesti niin helvetin hieno peli. Hei, ei tuo ole se peli. Tuo tuskin on edes pelin grafiikkamoottorilla tehty. Näin väitän, kunnes toisin todistetaan.
 
Vastaus: Heroes

Salmari sanoi:
Ei kyllä jaksa kiinnostaa tipan tippaa trailerit, joissa itse pelistä näytetään 0 sekuntia. Ihan tyylikästä anime-mättöähän tuo oli, mutta mitä tekemistä tuollaisella on itse pelin kanssa? Ehkä se, että pelin grafiikassa käytetään cel-shading -tyyliä (mikä ei tarkoita sitä, että grafiikka olisi tuollaista kuin tuossa videossa) ja saa vähän osviittaa, millainen peli on kyseessä. Ei hetkauttanut suuntaan eikä toiseen.

Pakko oli avautua, kun täällä taas ylistetään kuinka on graafisesti niin helvetin hieno peli. Hei, ei tuo ole se peli. Tuo tuskin on edes pelin grafiikkamoottorilla tehty. Näin väitän, kunnes toisin todistetaan.
Oletkos ikinä edes nähnyt killer 7:niä? Minä en todellakaan nää mitään estettä, miksi tämä peli ei voisi olla tuon näköinen. Ja Teppohan tuossa viimeisessä lauseessa esitti asian hyvin.
 
Vastaus: Heroes

teme_ sanoi:
Oletkos ikinä edes nähnyt killer 7:niä? Minä en todellakaan nää mitään estettä, miksi tämä peli ei voisi olla tuon näköinen.

Killer 7 jäi todella pienen piirin lystiksi, ja.maailmanlaajuinen myynti oli muistaakseni jotakin 300 000 kappaleen luokkaa kun yhdistettiin Cube / PS2 myynnit. Ja olihan Killer 7 ulkonäöltään hyvin samanlainen kuin Heroes. Uskaltaisin väittää jopa että sama grafiikkaengine pyörittää kumpaakin.

killer72bjb0.jpg


7706036582525661wo9.jpg


Ajattelin laittaa poikkeuksellisesti suoran kuvalinkin virkistääkseni porukan muistia Killer 7:n suhteen. Ja kyllä, koko peli oli toteutettu tällä tyylillä. Ei teknisesti kovinkaan vaativaa, mutta tyylikkään näköistä.
 
Vastaus: Heroes

Luin tässä, että Suda51 oli jo E3:n jälkeen sanonut tekevänsä uusille peleillensä uudee moottorit, joten kaipa pelimekaniikkakin on muutettu Wii:lle sopivaksi -- valomiekkailua Travis Touchdownilla? :D
Ei olisi sittenkään pahasta, jos noita dubbeja työstettäisiin vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heroes

Hurjan näköistä matskua oli kyllä tuossa videossa, mikä lie sitten pelissä pointtina? :eek: mutta kivalta näyttää. Englannin kielinen puhe ääninäyttelyssä oli kyllä sen kuuloista, että toivotaan sen paranevan julkaisua kohti....taikka ihan suosiolla vaan japaniksi lätinät.
 
Vastaus: Heroes

Smurffi sanoi:
Hurjan näköistä matskua oli kyllä tuossa videossa, mikä lie sitten pelissä pointtina? :eek: mutta kivalta näyttää. Englannin kielinen puhe ääninäyttelyssä oli kyllä sen kuuloista, että toivotaan sen paranevan julkaisua kohti....taikka ihan suosiolla vaan japaniksi lätinät.
Erikoista kyllä, mutta ymmärsin asian niin, että tuo ääninäyttely on vedetty ihan tahallaan överiksi. Joka tapauksessa kyseessähän on pelkkä traileri, mutta tuo graafinen tyyli kyllä viehättää minuakin. Lisää informaatiota pelistä on kehittäjien mukaan tulossa joskus marras-joulukuun tienoilla, ja silloin saatavilla pitäisi olla myös pelikuvaa sisältävä traileri.
 
Vastaus: Heroes

Sika hienolta peliltä vaikuttaa, Killer 7 oli mahtava kokemus joten luultavasti on tämäkin. Kyllähän ne englannin kieliset dubit kuulostaa vähän tyhmältä, mutta ei se loppujen lopuksi minua hirveesti haittaa. Mutta eiköhän Heroes ole taas yksi näistä "pakko saada"-peleistä Wiille
 
Vastaus: No More Heroes

Suoraan sanottuna näyttää melkoisen paskalta. :| Pari siistiä liikettä, mutta muuten pelattavuus näyttää aivan hirveältä, eikä ruudunpäivityskään pysy aivan ajan tasalla. Nuo voi toki laittaa keskeneräisyyden piikkiin, mutta silti hieman pelottaa pelin puolesta, kun julkaisuunkaan ei välttämättä ole enää muutamaa kuukautta enempää (eikös tämän ole ainakin tarkoitus saapua kauppoihin kesällä, eli kesä-heinäkuussa, Japanissa), ja silti se näyttäisi vielä tarvitsevan hirveästi hiomista.

On kuitenkin Wiin ehkä mielenkiintoisin 3rd party -peli, Sadnessin rinnalla, enkö haluaisi tämän olevan pettymys.
 
Vastaus: No More Heroes

FamaZ sanoi:
Suoraan sanottuna näyttää melkoisen paskalta. :| Pari siistiä liikettä, mutta muuten pelattavuus näyttää aivan hirveältä, eikä ruudunpäivityskään pysy aivan ajan tasalla. Nuo voi toki laittaa keskeneräisyyden piikkiin, mutta silti hieman pelottaa pelin puolesta, kun julkaisuunkaan ei välttämättä ole enää muutamaa kuukautta enempää (eikös tämän ole ainakin tarkoitus saapua kauppoihin kesällä, eli kesä-heinäkuussa, Japanissa), ja silti se näyttäisi vielä tarvitsevan hirveästi hiomista.

On kuitenkin Wiin ehkä mielenkiintoisin 3rd party -peli, Sadnessin rinnalla, enkö haluaisi tämän olevan pettymys.

Paha sanoa kuinka keskeneräinen tuo peli on. Omaan silmään näytti vahvasti sarjakuvamaiselta ja erittäin hyvältä. Ja luota ihmeessä, sudan viime projekti taisi olla ihan loistava... Itse odotan tätä ehkä eniten tänä vuonna julkaistavista peleistä.

Ja sadnessista ei ole oikeasti yhtään minkäänlaista pelikuvaa tullut...
 
Vastaus: No More Heroes

Täytyy myöntää että tuon Magen lähettämän videon jälkeen nousi odotukset korkealle :D Ei ainakaa huumoria puuttunu tosta Previewistä :D
Meinasin tippua tuolilta kun se nais juontaja sano: "And any time you can your grap beam katana by..... Well... Doing This"
 
Vastaus: No More Heroes

Jooseppi sanoi:
Paha sanoa kuinka keskeneräinen tuo peli on. Omaan silmään näytti vahvasti sarjakuvamaiselta ja erittäin hyvältä.
Ei graafisessa tyylissä mitään vikaa olekaan, lähinnä pelattavuuden kannalta olen huolissani. Graafinen tyyli ja toteutus on hidastelua lukuunottamatta persoonallista ja ensiluokkaista. Kuvissa tuo näyttää erinomaiselta, mutta liikkeessä kaipaisi vielä hiomista niin animoinnin kuin ruudunpäivityksenkin suhteen.

Ja luota ihmeessä, sudan viime projekti taisi olla ihan loistava... Itse odotan tätä ehkä eniten tänä vuonna julkaistavista peleistä.
Killer 7 ei todellakaan ollut kaikkien mieleen, eli ihan kiistattomasta klassikosta ei voida puhua. Putkiräiskintä, jossa oli omalaatuinen tyyli ja erinomainen tarina. Toteutuksessa olisi ollut paljon parantamisenkin varaa.
 
Ylös Bottom