Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

No perkeles...

Raza

New Member
Oonpahan tässä pelaillut tota peliä jo reilut 30 tuntia ja kun oon kattellu noita teidän juttuja niin olen ihan pihalla. Eli mulla heräs sellanen epäilys, että oonko missanut ihan hitosti juttuja tossa pelissä vai onks noi kaikki jutut tehokkaista aseista, dark aeoneista ja muista hiveyksistä vasta edessä. Oon just päässy sinne AlBhed kylään johon on hyökätty. Toissaalta oon pelannu aika pitkään sitä blizballia. On muuten ensimmäinen Final Fantasy jota oon pelannu...
 
Ja pettymykseksi kaikki pelin kikat/salat ei aukea pelkällä pelaamisella. Tarvitaan tuuria ja faqeja. Se on ikävää :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raza
Oonpahan tässä pelaillut tota peliä jo reilut 30 tuntia ja kun oon kattellu noita teidän juttuja niin olen ihan pihalla. Eli mulla heräs sellanen epäilys, että oonko missanut ihan hitosti juttuja tossa pelissä vai onks noi kaikki jutut tehokkaista aseista, dark aeoneista ja muista hiveyksistä vasta edessä. Oon just päässy sinne AlBhed kylään johon on hyökätty. Toissaalta oon pelannu aika pitkään sitä blizballia. On muuten ensimmäinen Final Fantasy jota oon pelannu...

Vielä on jonkunverran matkaa edessä.
Tossa vaiheessa peliä ei ole tainnut tulla vastaan vielä mitään mitä olisit voinut missata ja mitä et voisi vielä myöhemmin suorittaa. Tosin pelin voi pelata loppuun suorittamatta mitään ylimääräisistä tehtävistä, mutta samalla pelin hauskuudesta putoaa iso osa.
Tosin suosittelen lämpimästi käyttämään ne dark spheret kaikissa temppeleissä jo eka visiitillä, myöhemminkin (et vielä tuossa vaiheessa, vaan kohtapuoliin kun pääset selaseen ilma-alukseen) ne voi suorittaa mutta voi olla silloin paaaljon hankalampaa ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Ja pettymykseksi kaikki pelin kikat/salat ei aukea pelkällä pelaamisella. Tarvitaan tuuria ja faqeja. Se on ikävää :(

Ei niitä faqeja tarvita oikeastaan mihinkään jos vain intoa löytyy tutkia. Kannattaa myös muistaa, että joku ne faqitkin on kirjoittanut ja itse ne salaisuudet löytänyt...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


Ei niitä faqeja tarvita oikeastaan mihinkään jos vain intoa löytyy tutkia. Kannattaa myös muistaa, että joku ne faqitkin on kirjoittanut ja itse ne salaisuudet löytänyt...

Niinhän se. Pelissä on monia asioista joita ei saa selville mistään, muutakuin tuurilla siis. Esm Omega Ruinsin koordinaatit?? Kyllä nuo faqit on aikamoisia koosteita, ei niitä kukaan ole yksikseen selvitellyt, ja aina on sisäpiirin tietoa joka leviää faqistä toiseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad


Niinhän se. Pelissä on monia asioista joita ei saa selville mistään, muutakuin tuurilla siis. Esm Omega Ruinsin koordinaatit?? Kyllä nuo faqit on aikamoisia koosteita, ei niitä kukaan ole yksikseen selvitellyt, ja aina on sisäpiirin tietoa joka leviää faqistä toiseen.


Oo hiljaa v*tun spede :cool: Ei ketään kiinnosta :D Jos et asiasta mitään tiedä niinkuin et näytä tietävän, ni kannattaa olla ihan hiljaa. Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni :D
 
Joo, :D vaan sinullekin. Mistähän mahdoit ottaa onkeesi?
Ei muuten mutta mikä kohta tuossa on sellainen josta en mitään tiedä ? Missä kusessa?
Kaikkia sitä...
 
Ylös Bottom