Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokia 5510

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dool
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dool

New Member
Onks muilla tällasii ongelmii kyseisen puhelimen kanssa, että eli kun yrittää siirtää sillä Nokia Audio Managerilla biisejä puhelimeen niin se ohjelma vaan tilttailee (jo melkein alussa), eikä mikään auta??? Mul on käytössä Windows98.

tiedättekste myös et onks jostain saatavilla samantapasta ohjelmaa millä sais niit biisei tohon puhelimeen???
 
Itse asiassa KAIKKI tuntemani 5510:n omistajilla tuo ohjelma tilttailee, myös itselläni. Sen takia nauhoitan musiikin ADE-2-kaapelin avulla (kts. manuaalin s.15), jossa piuhan nro on 2. Toinen pää kännyyn ja toinen vaikka soittimeen kuulokkeiden paikalle, ja puhelimesta löytyvän nauhurin avulla sitten nauhoittaa. Hidasta kenties, mutta tällä tavalla kappaleet vievät muuten vähemmän tilaa kuin Audio Managerin avulla...

Toivottavasti oli selvä
 
Heh sama homma mulla. Se vain valittaa jotain että "kannettavaan laitteeseen ei saada yhteyttä". Eli biisien siirtäminen kännykkään ei onnistu. Stereoista oon sitte nauhottanu noita ja pelaa ihan hyvin sillä lailla!
 
Mulla toi ohjelma tilttailee kanssa. Se siirtää aina ehkä yhden kappaleen, mutta sitten saattaa koko kone kaatua...
 
Nokia vois tehdä uuden ohjelman tai päivittää tosta uus versio ja sellanen joka kans toimii!

Tääl ei varmaan oo ketään kenellä toi ohjelma toimii kunnolla???
 
On :D . Hyvinhän se toimii, ei ole kertaakaan tiltannu tai mitään muutakaan, ärsyttää vaan se huono suunnittelu( kun se tekee ne perkeleen *.lse filut). Windows XP käyttäjien pitää hakea nokian sivuilta ohjeet jolla NAM:in saa toimimaan xp:ssä, muuten se valittaa aina ettei laite löydy. Tuosta tilankäytön erosta en tiedä, mutta ei sitä jaksa suoraan soittimesta nauhoittaa jos ei aivan pakko ole, on se niin hidasta (tietämättömille: menee yhtä kauan kun biisi on pitkä).
Itse käytän 5510 muistikorttia myös tiedostojen siirtelyyn koulun-->koti välillä kun kotona ei aina modeemilla jaksa kaikkea imuroida.
 
Acidnator! mistä tuolta Nokian sivuilta saa ne asetukset??

Ainiin, miten tohon 5510 pystyy siirtämään logoja ym.?(jos ylipäätään pystyy),ohjelmia?
 
Sama juttu.Toimii muuten hyvin paitsi se Music Manager on vähän hidas omalla koneella,mutta faijan koneella toimii loistavasti.
 
Dool: http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/5510/faq/musiikki.html siinä on ihan suomen kiellellä. Logo ja soittari jutuista kysyin clubnokiasta, mutta ei vastausta kuulunut. Netistä sain sen kuvan että ei ainakaan tuolla samalla kaapelilla onnistu mitä käytetään musiikin siirtoon.
 
mulla kävi puhelimen kanssa aluksi niin,että kun olin äänittänyt jo ihan mukavan määrän kappaleita (myös kuulokepää- tyylillä), niin kun sitten kerran aloin kuuntelmaan niitä, niin niistä ei yhestäkään kuulunut kuin 2sekuntia alussa!
sitten alkoi heti perään toinen biisi ja sekin oli sen 2 sekuntia!
edellisellä kerralla ne oli ihan ollu kaikki biisit normaaleina ja sitten seuraavaksi noin.
piti sitte äänitellä uudestaan ne biisit...
 
Ainakin itse laitoin kotona kaverin 5510 Kappaleita. Alussa oli heman ongelmia, mutta sen jälkeen on toiminut mainiostti
 
Ylös Bottom