Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokia-johtaja: "Game Boy is for 10-year-olds"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ebo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli kyllä todella typerä heitto Nokialta, helkutti itse olen pelannut junassa monta kertaa GBA SP:llä eikä ole hävettänyt pätkääkään ja kuka nyt jossain kapakassa pelaisi GBA:lla tai millään muullakaan koneella? Ei ihan oikea paikka sille, GBA:ta on kiva pelata matkalla tai vaan lysähtää sängylle makaamaan ja pelata jotain hyvää GBA peliä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Oli kyllä todella typerä heitto Nokialta, helkutti itse olen pelannut junassa monta kertaa GBA SP:llä eikä ole hävettänyt pätkääkään ja kuka nyt jossain kapakassa pelaisi GBA:lla tai millään muullakaan koneella? Ei ihan oikea paikka sille, GBA:ta on kiva pelata matkalla tai vaan lysähtää sängylle makaamaan ja pelata jotain hyvää GBA peliä :)

Tai jos muija haluaa pelata Simssiä tai katsoa telkkaria niin GBA pelastaa kaiken.
Nokian kännyjen akut ovat muutenkin kokoajan lopussa niin mitenhän sitten, kun mukana on vielä pelejäkin? Kolme tuntia on luvattu peliaikaa. Se on kyllä ihan liian vähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tai jos muija haluaa pelata Simssiä tai katsoa telkkaria niin GBA pelastaa kaiken.
Nokian kännyjen akut ovat muutenkin kokoajan lopussa niin mitenhän sitten, kun mukana on vielä pelejäkin? Kolme tuntia on luvattu peliaikaa. Se on kyllä ihan liian vähän.
Tuo on totta. GBA SP on monta kertaa pelastanut minut jos oon halunnu pelata mutta avovaimo on halunnu kattoa telkkaria niin silloin se pelasti :)
 
Vastaus: Nokia-johtaja: "Game Boy is for 10-year-olds"

Noh, olipas halpamainen kommentti Nokialta.
Luulis nyt olevan sen verta tilanteen yläpuolella ettei sentää ala haukkumaan kilpailijaa. Mutta eih, ihanaa Nokia.

Njoo, tämä 10v poju lähtee nyt pelaamaan omaa GBA:taan. Oiskohan hiekkalaatikolla muita pelaamassa? Käynpäs katsomassa~

EDIT #1:
Oiskohan mahdollista kerätä jonkun sortin addressi ja lähettää Nokialle nuhteeksi?
Siis ihan jotain yksinkertasta että erittäin halpamaista mainostamista haukkua kilpailijaa yada yada plaa plaa + läjä nimiä alle?

Ei sillä kyllä mitään saavutettais muuta kuin ehkä outoja katseita Nokialla mutta... Soronoo :p
 
Vastaus: Nokia-johtaja: "Game Boy is for 10-year-olds"

Huomion arvoinen seikka saattaa olla myös tämän threadin ikä.
 
Ylös Bottom