Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokia mustalle listalle USA:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Traddash

Well-Known Member
Nokia on listattu mustalle listalle, koska se myy tuoteitaan USA:n luokittelemissa terroristi maissa. (Esim. Kuuba). LÄHDE: Teksti Tv ollut otsikko.
Ihan pöhköjä noi jenkit, varmaan löytyy oman maan tuotteita (siis jenkkien) niiltä samoilta alueilta.

Vastaus: Nokia mustalle listalle USA:ssa

Mitenköhän USA suhtautuu itseensä, kun ovat kuitenkin aikoinaan tukeneet mm. Saddam Husseinia ja Osama Bin Ladenia?
Virheistäkään ei ilmeisesti oteta oppia, kun kuulema nyt olisi intoa tukea joitakin irakilaisryhmittymiä tilanteen ns. rauhoittamiseksi. Onneksi Irakin hallitus on pistänyt vähän jarrua hankkeille.

Mutta onhan se selvä, että vihollisia pitää luoda, jotta massiivinen sotateollisuus pysyy tyytyväisenä.

No tuolla listallahan on Volvoa sun muuta. Ihan merkityksetön jonkun pikkuviraston pitämä lista, joka ei vaikuta Nokiaan tai muihin listalla oleviin yrityksiin tippaakaan.

Minulle tämä oli ilouutinen koska en pidä nokian tuotteista.

Flagg sanoi:
Minulle tämä oli ilouutinen koska en pidä nokian tuotteista.
Mitäs ilouutista siinä on vaikka ei pidäkään firman tuotteista? Jos et huomannut niin keskustelun aiheena oli juuri tuon listan outous. Ei se pitääkö esim. Nokiasta, Unilever:stä, Volvosta, Siemensistä, Reutersista, HSBC:stä tai Statoilista. :rolleyes:

japaka sanoi:
Mitäs ilouutista siinä on vaikka ei pidäkään firman tuotteista? Jos et huomannut niin keskustelun aiheena oli juuri tuon listan outous. Ei se pitääkö esim. Nokiasta, Unilever:stä, Volvosta, Siemensistä, Reutersista, HSBC:stä tai Statoilista. :rolleyes:

Kyllähän minä sen huomasin ja onhan tuo hieman hölmöä mutta jenkit on jenkkejä.

Ylös Bottom