Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nokkeluustesti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ja vuoden turhin keskustelun aihe palkinto taitaa tulla tälle ketjulle. [irviö tähän]

Kiitos vain kunniasta :), mutta mielestäni sen palkinnon pitäisi mennä viimeaikaisten keskustelujen ansiosta "PS2 pelien taso"-ketjulle!
Tässä ketjussa oli sentään enemmän ASIAA kuin tuossa ko. ketjussa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter


Kiitos vain kunniasta :), mutta mielestäni sen palkinnon pitäisi mennä viimeaikaisten keskustelujen ansiosta "PS2 pelien taso"-ketjulle!
Tässä ketjussa oli sentään enemmän ASIAA kuin tuossa ko. ketjussa.

Minun mielestä tässä ketjussa ainoa tarkoitus oli kirjoittajalla näyttää, että "tänään meillä kerrottiin tämmönen juttu kemian tunnilla".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever


Minun mielestä tässä ketjussa ainoa tarkoitus oli kirjoittajalla näyttää, että "tänään meillä kerrottiin tämmönen juttu kemian tunnilla".

Tarkoitat kai fysiikan tunnilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Valitettavasti kukaan ei vastannut oikein (ellei Ankh ollut tosissaan vastauksessaan...?).
Tottakai olin tosissani. Ei tänne pelleilemään olla tultu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever


Minun mielestä tässä ketjussa ainoa tarkoitus oli kirjoittajalla näyttää, että "tänään meillä kerrottiin tämmönen juttu kemian tunnilla".

Öööh... Muuten ihan hyvä vastaus, mutta väärä. Halusin kokeilla, miten täällä vastataan tähän kysymykseen, johon useimmat vastaavat "painavat yhtä paljon". Voittepahan nyt kysellä tutuiltanne ja naureskella siihen päälle, kun ovat väärässä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Voittepahan nyt kysellä tutuiltanne ja naureskella siihen päälle, kun ovat väärässä ;)
Paitsi minä tietenkin olisin voinut kysellä jo aikasemmin koska tiesin vastauksen.
 
Jos nyt ruetaan vielä viilaan pilkkua, sun (Edhunter) ois pitäny kertoa missä maan osassa kys. aineet sijaitsee ku sotkit ton Newtonin mukaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Jos nyt ruetaan vielä viilaan pilkkua, sun (Edhunter) ois pitäny kertoa missä maan osassa kys. aineet sijaitsee ku sotkit ton Newtonin mukaan...

No jos ne sijaitsee samassa paikassa, niin ei sillä ole väliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter


No jos ne sijaitsee samassa paikassa, niin ei sillä ole väliä.
Ehkä wavejp tarkotti, että sun olis pitäny kertoo missä ympäristössä ne aineet on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
ota numero 1 ja kerro se miettimälläs luvulla niin saat mun vastauksen :p
Se meni ihan oikein..
MUTTA sitten muutinkin mieleni, julistin itseni maailman viisaimmaksi ja kirjoitin siitä tänne boardille.
 
Ylös Bottom