Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Tules pelaa pari meidän välistä :)
En uskalla :)

No ei vaan, pitää lähtee suihkii nukkumaan päin, aamulla pitäs duuniin jaksaa nousta... Huomenna Nopeatahtisen välierät Temetoria vastaan mut eiköhän siihen johki väliin mahdu meidänkin kahinat ;)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Ihan mielenkiintoisesti alkanut tämä (omalta osalta) ensimmäinen Kfin liiga. 16peliä pelattuna, vaan parilta kaverilta tullu täydet pisteet, mutta kaikkein tärkeinpänä: Keltään ei oo jääny 0pistettä kätee ;) Kovin tappio 7-1 FinSereä vastaan, ja myös kovin voitto FinSereä vastaan 9-1 :p
Elikkä tälläsiä tuloksia on tullu:

Nauta - Temetor 3-4
Nauta - Temetor 4-3

Nauta - Olvitenu 2-4
Nauta - Olvitenu 7-1

Nauta - Sluibailija 2-1ja
Nauta - Sluibailija 4-5

Nauta - Naikou88 2-4
Nauta - Naikou88 5-4

Nauta - Jamppe93 2-3ja
Nauta - Jamppe93 3-4

Nauta - FinSere 1-7
Nauta - FinSere 1-9

Nauta - Kissaku 3-2
Nauta - Kissaku 3-2

Nauta - Julbero 6-2
Nauta - Julbero 5-2

Ja joo, joukkuekin alkaa vähitellen olla kasassa, muutamaa vaihtoa lukuunottamatta :)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Pakko kyllä myöntää että yllätti pelit Naudan kanssa kun ei tiennyt yhtään mitä luvassa. :D tiukat matsit ja turpiin tulikin.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Tämmöstä. Kyl tää peli joskus tuntuu siis sairaan ilkeelle, ei mahda mitään :D

Kaikki kunnia Nugetille, ei missään nimessä ollut huonompi, ja ansaitsi molemmat voitot. Mut miten helkkarissa se järjetön koppi alko tarttumaan Quickille aivan puskista, eikä yhtäkkiä mun kaverit osunu ei ees tyhjistä :D :D :D

HUHHUH, nyt taukoa hetkonen, ei muuten pysty... :D
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Tämmöstä. Kyl tää peli joskus tuntuu siis sairaan ilkeelle, ei mahda mitään :D

Kaikki kunnia Nugetille, ei missään nimessä ollut huonompi, ja ansaitsi molemmat voitot. Mut miten helkkarissa se järjetön koppi alko tarttumaan Quickille aivan puskista, eikä yhtäkkiä mun kaverit osunu ei ees tyhjistä :D

HUHHUH, nyt taukoa hetkonen, ei muuten pysty... :D

Peliähän tämä vain on :D
Olihan minullaki siinä muutama tolppa jne. missä olisi voinnut iskeä ja sit se sun maali jossa syöttö meni pelaajan läpi.
Tiukkoja pelejä ehkä vähän turhankin, ekat pelit nyt korkattu ja vähän jäistä Kingsin alku, näyttäs olevan pieniä muutoksia gameplay asetuksissa onlinessa niin tuntuma vähän hukassa.
Playoffeis sit, sain nyt sen mun revanssin viime runkosarjasta :cool:
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Peliähän tämä vain on :D
Olihan minullaki siinä muutama tolppa jne. missä olisi voinnut iskeä ja sit se sun maali jossa syöttö meni pelaajan läpi.
Tiukkoja pelejä ehkä vähän turhankin, ekat pelit nyt korkattu ja vähän jäistä Kingsin alku, näyttäs olevan pieniä muutoksia gameplay asetuksissa onlinessa niin tuntuma vähän hukassa.
Playoffeis sit, sain nyt sen mun revanssin viime runkosarjasta :cool:
Juu kuten sanoin niin ehdottomasti meni voitto oikein, ei se ollu mikään oikeusmurha, mutta ei helkkari kun oikeesti kiristi pantaa kun paukutat vaikka kuinka monta kertaa aivan saletista paikasta, ja sit kun oot tulossa vikalla minsalla hyökkäämään, mun pakki hyppää vaihtoaitioon ja 2v0 -hyökkäys sulle ja satavarma kassi :D

Sai ohjain kyytiä :D

Ei mitään, kuhan ton pleijaripaikan tossa rullailee niin sit pelit vasta alkaa...
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Nugetti tossun alla :D

No en ny niinkään sanoisi :)
Vähän into kadonnu änäriin tässä loppu keväästä ja nyt alku kesästä, ei jaksa oikein painaa päälle ihan sata lasissa, ehkä tätä peliä on tullu tahkottua nyt vähän liikaa :eek:
Tämä liiga kunnialla loppuun ja sitten pelistä lomalle ;)
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Mitenkäs täällä luokitellaan aktiivisuus kun viimeks tänne on toissapäivänä nugetti raapustellu? Ite yritin alkuun ilmoitella millon oon linjoilla mutta näkyy olevan se todella heikkoa täällä
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Mitenkäs täällä luokitellaan aktiivisuus kun viimeks tänne on toissapäivänä nugetti raapustellu? Ite yritin alkuun ilmoitella millon oon linjoilla mutta näkyy olevan se todella heikkoa täällä
Minua ei foorumiaktiivisuus niinkään kiinnosta, vaan se että on tarpeeksi usein peleillä ja hoitaa pelit alta pois.

En minä ainakaan ole kenenkään kanssa pelejä pelannu silleen että olisi sovittu matsit täällä, vaan nimenomaan niin että päivystellään pleikkarilla ja pelataan pelit suoraan sillon kunkin pelaajan kanssa pois.

Mut voi niistä täällä huudella jos haluaa, ei se väärin ole. Ite ainakin menen onlineen aina ku vaan pystyn ja pelaan niiden kanssa jotka sillon on paikalla :)

Lähinnä viimeisinä pelipäivinä niitä sopimisia tarttee, jos joku on taas jättäny pelejä pelaamatta hirveen määrän.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Kun OlviTenu kerran on paikalla, niin tehdään ilmoitusluontoinen asia.

Pari päivää sitten pelasin Julberoa vastaan ottelun, joka jäätyi tilanteessa 5-0 pelikellon ollessa 50:26. EA ei merkinnyt ottelua. Kyseinen ei suostunut pelaamaan peliä uudestaan tämän jälkeen vaan aloitti pelin Naikou88:a vastaan.

Ihan vain infona, ettei tämä "unohdu".
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Ihan vain infona, ettei tämä "unohdu".
No joo. Ei elämää suurempi asia, jos on sopinu pelaavansa Naikoun kanssa sun matsin jälkeen. Mut Julbero pelaa toi rästimatsi alta pois ASAP, jos kerran ehti noinkin pitkälle jo. Eli sehän tehdään niin että jos tulosta ei merkattu, niin nopeasti ilman pelikatkoja pelaatte siihen tilanteeseen sen matsin, ja jatkatte siitä loppuun. Eli ei missään nimessä mene pitkään.
 
Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA

Mitenkäs täällä luokitellaan aktiivisuus kun viimeks tänne on toissapäivänä nugetti raapustellu? Ite yritin alkuun ilmoitella millon oon linjoilla mutta näkyy olevan se todella heikkoa täällä

No Moiski mites ehtisit tänään pelailla, itse ehtisin vaikka nyt?
 
Ylös Bottom