Vastaus: NOPEA NHL12 VERKKOLIIGA
Katsellaan... Haastajia löytyy
*NAPS* sanoi takki kun aukesi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En uskallaTules pelaa pari meidän välistä
Tämmöstä. Kyl tää peli joskus tuntuu siis sairaan ilkeelle, ei mahda mitään
Kaikki kunnia Nugetille, ei missään nimessä ollut huonompi, ja ansaitsi molemmat voitot. Mut miten helkkarissa se järjetön koppi alko tarttumaan Quickille aivan puskista, eikä yhtäkkiä mun kaverit osunu ei ees tyhjistä
HUHHUH, nyt taukoa hetkonen, ei muuten pysty...
Juu kuten sanoin niin ehdottomasti meni voitto oikein, ei se ollu mikään oikeusmurha, mutta ei helkkari kun oikeesti kiristi pantaa kun paukutat vaikka kuinka monta kertaa aivan saletista paikasta, ja sit kun oot tulossa vikalla minsalla hyökkäämään, mun pakki hyppää vaihtoaitioon ja 2v0 -hyökkäys sulle ja satavarma kassiPeliähän tämä vain on
Olihan minullaki siinä muutama tolppa jne. missä olisi voinnut iskeä ja sit se sun maali jossa syöttö meni pelaajan läpi.
Tiukkoja pelejä ehkä vähän turhankin, ekat pelit nyt korkattu ja vähän jäistä Kingsin alku, näyttäs olevan pieniä muutoksia gameplay asetuksissa onlinessa niin tuntuma vähän hukassa.
Playoffeis sit, sain nyt sen mun revanssin viime runkosarjasta
Nugetti peleille !
Se ei uskalla ku alotit vakuuttavalla voittoprosentilla mua vastaanHaastoin just mutta et vastannu
Se ei uskalla ku alotit vakuuttavalla voittoprosentilla mua vastaan
Hävisin kylläkin ne molemmat jo eilen illalla niin ei kannata täällä päteä enään mitään
Nugetti tossun alla
Minua ei foorumiaktiivisuus niinkään kiinnosta, vaan se että on tarpeeksi usein peleillä ja hoitaa pelit alta pois.Mitenkäs täällä luokitellaan aktiivisuus kun viimeks tänne on toissapäivänä nugetti raapustellu? Ite yritin alkuun ilmoitella millon oon linjoilla mutta näkyy olevan se todella heikkoa täällä
No joo. Ei elämää suurempi asia, jos on sopinu pelaavansa Naikoun kanssa sun matsin jälkeen. Mut Julbero pelaa toi rästimatsi alta pois ASAP, jos kerran ehti noinkin pitkälle jo. Eli sehän tehdään niin että jos tulosta ei merkattu, niin nopeasti ilman pelikatkoja pelaatte siihen tilanteeseen sen matsin, ja jatkatte siitä loppuun. Eli ei missään nimessä mene pitkään.Ihan vain infona, ettei tämä "unohdu".
Mitenkäs täällä luokitellaan aktiivisuus kun viimeks tänne on toissapäivänä nugetti raapustellu? Ite yritin alkuun ilmoitella millon oon linjoilla mutta näkyy olevan se todella heikkoa täällä