Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Jepsistä, se taitaa valitettavasti jäädä liiga sitten minultakin kesken kun kolmikosta Vancouver, Ottawa, Montreal ei ketään onlinessa näy.

En tosiaan valitettavasti pysty enää huomenna pelejä pelaamaan, kuten aiemmin ilmoitin. Palaan päivystämään onlineen vielä puolenyön maissa, jospa joku olisi siellä silloin niin saisi pelejä vielä eteenpäin.
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Palaan päivystämään onlineen vielä puolenyön maissa, jospa joku olisi siellä silloin niin saisi pelejä vielä eteenpäin.
Eipä ollut ketään.

Katellaan nyt vielä että ketä jää pois pelaamattomien pelien takia, mutta minä en näitä sankareita saa mitenkään nyt kiinni :) Tod näk huomenna ovat linjoilla (ainakin voisi olettaa) mutta minä tosiaan hostaan polttareita tuolloin.

Tsemppiä kaikille pleijareihin, minun kausi taisi olla tässä :)
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

mullakin jää tod. näk. 3 peliä pelaamatta (2xAnaheim ja 1xMontreal).

Oon kyl usein pommitellu mut anaheimilla ollu pikkuveli peleillä ja montrealista ei oo tullu ees vasta kaikua.

Huomenna vielä kahtelen tilannetta pvällä jos kerkiän.
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Minun osalta jäi vissiin pelaamatta parit ottelut tästä runkosarjasta (yksi olisi ollut joka varmasti olisi halunnut pelata (Ny Rangers).
Mutta ei satuttu onlineen samaan aikaan. Tänään kuitenkin aamulla ja päivällä sekä iltapäivällä ei ole mahdollisuutta pelaamaan ennen DEADLINEÄ. (TÖITÄ)
Olen pahoillani tästä, ettei aikasemminn pelattu. Tosin eräiden kanssa kyllä yritinkin (huomaa otteluiden määrästä).
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

mullakin jää tod. näk. 3 peliä pelaamatta (2xAnaheim ja 1xMontreal).

Oon kyl usein pommitellu mut anaheimilla ollu pikkuveli peleillä ja montrealista ei oo tullu ees vasta kaikua.

Huomenna vielä kahtelen tilannetta pvällä jos kerkiän.


Montreal ja Anaheim potkitaan vissiin pois, joten kaikki pelit olet saanut pakettiin! :)
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Montreal sekä Detroit poistettu liigasta!
Anaheim sekä Nashville ovat seuraavana listalla, jos eivät nopeasti ala pelejään pelaamaan.
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Itellä ois vielä pelaamatta seuraavia vastaan:

Ottawa
Vancouver
Toronto

Onkos miekkoset linjoilla mahdollisesti vielä tänään?

edit: Voikos tota lopettamisaikaa siirtää vaikka tähän iltaa, niin sais pelit pelailtua?
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Ottawa saapuu rinkiin kohta puolin. Loppuilta olis tarkoitus pelailla!


E. eipä tahdo pelejä saada, no onhan tässä vielä iltaa jäljellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Noh, päivystin jeppepoita nyt koko illan tähän asti. Nyt mentävä nukkumaan. Kaveri onlinessa joutilaana mut vissiin ei paikalla...

Rangersilta puuttuu siis enää Senators.
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Miks mut oli poistettu, vai oliko poffi mahdollisuudet jo menneet?
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Sulla ei ollut enää mahdollisuuksia pudotuspeleihin.
Poisteletko porukkaa vaikka runkosarja on kesken? :D

Käsittääkseni poistaessa jonkun joukkueen, myös kyseisen joukkueen pelaamat pelit deletoituu, eli myös kaikkien joukkueiden, jotka voitti Patjavillin, pisteet niistä peleistä deletoituu? :D

Vai mistä te puhutte...
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Poisteletko porukkaa vaikka runkosarja on kesken? :D

Käsittääkseni poistaessa jonkun joukkueen, myös kyseisen joukkueen pelaamat pelit deletoituu, eli myös kaikkien joukkueiden, jotka voitti Patjavillin, pisteet niistä peleistä deletoituu? :D

Vai mistä te puhutte...

Joo näin taitaa käydä... ihmettelin itse miten olin kolmanneksi noussut runkosarjassa.
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Eikö runkosarjan pitänyt loppua jo lauantaina, jotkut siis saa lisäaikaa peleilleen ja jotkut jo poistettu liigasta. Juur mun alapuolella olleet joita vastaan pelaamatta:confused:

E: Mut eipä tuossa mun puolelt mitään, jatkoonmenijöille onnea peleihin ja ite aloitan kesäloman NHL peleistä. Näkyy myöhemmin:)
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

No tää nyt menee vituiks eniwei koska nyt sieltä puuttuu jengiltä, mm. meikältä Patjavillistä saadut pisteet ja Nugetti ilmeisesti oli hävinnyt Patjavillille joten nousi mun ohitse, mikäli en ihan väärin muista :D

Eissss... No, pelataan nyt just ton jeppepoin kanssa viimenen peli, en tiiä miten sit siitä eteenpäin...
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

No tää nyt menee vituiks eniwei koska nyt sieltä puuttuu jengiltä, mm. meikältä Patjavillistä saadut pisteet ja Nugetti ilmeisesti oli hävinnyt Patjavillille joten nousi mun ohitse, mikäli en ihan väärin muista :D

Eissss... No, pelataan nyt just ton jeppepoin kanssa viimenen peli, en tiiä miten sit siitä eteenpäin...

Joo muistat oikein, eli ohitse menin.
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

vedäks te vieläkin runkosarjaa??
Voitin muuten toisen matsin sua vastaan :D
Vedetään... :/

Ja juu, ja tod näk voitit Nugetin kahdesti, koska Nugetti ei kärsinyt pistemenetyksiä sun lähdettyä liigasta, mutta minulta poistui pisteitä...

TJ skarppia perkele :D
 
Vastaus: Nopealla tahdilla pelattava NHL12-verkkoliiga

Vedetään... :/Ja juu, ja tod näk voitit Nugetin kahdesti, koska Nugetti ei kärsinyt pistemenetyksiä sun lähdettyä liigasta, mutta minulta poistui pisteitä...TJ skarppia perkele :D
muistaakseni sain kolme pojoo nugettii vastaan ja tj:tä vastaan neljä :)
 
Ylös Bottom