Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niillä kellä pelaamattomia matseja minua vastaan (itse en ole nyt ps3:lla joten en muista suoraan) niin haastakaa tänään klo 16 jälkeen
Pelaamatta vielä 1 peli seuraavia vastaan
KeXaa90
Kissaku
Ehtisittekö huomenna klo. 17- 20 välillä?
Nämä tietyt pelaajat eivät taida pelata pelejä loppuun?
Keitä tarkoitat? Kyllä täällä voi ja pitääkin mainita nimiä, jos on epäselvää.
Itse haluaisin tietää kahden pelaajan tilanteen:
MaisteriMuhanen: Milloin ehtisit pelata meidän pelit pois, en ole tainnut nähdä vielä kertaakaan samaan aikaan onlinessa tämän liigan aikana.
kirvesmaki: Todella usein samaan aikaa onlinessa, mutta ei mitään vastausta haasteisiin ja viesteihin.
Lisäksi vielä yhdet pelit Kexaa ja Eagleheartia vastaan.
Siis ootko pois ti-ke vai ke-tiSori! Nyt vasta huomasin että ne pari on poistettu liigasta Olen reissussa ke-ti eli en ole linjoilla silloin.
Anteekspyyntö viimeaikojen epäaktiivisuudesta, olen ollut monesti arkipäivinä iltapäivällä eikä kavereita ole näkynyt. HUOM. pikkuveljet pelaavat samalla online tunnuksella joten jos en vastaa viesteihin, en ole silloin paikalla ite turhaan pommitatte niillä kutsuilla ei ne reppanat tajua pyytää mua taikka en ehi
Mullaki taitaa olla nytten kaikki pelit pelattuna, meneekö tästä sarjasta vieläkin 16-jatkoon, eli käytännössä kaikki liigassa olevat? Vai muutatko 8-parasta jatkoon tyylliseksi?