Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Niillä kellä pelaamattomia matseja minua vastaan (itse en ole nyt ps3:lla joten en muista suoraan) niin haastakaa tänään klo 16 jälkeen :cool:
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Niillä kellä pelaamattomia matseja minua vastaan (itse en ole nyt ps3:lla joten en muista suoraan) niin haastakaa tänään klo 16 jälkeen :cool:

Meillä taisi olla molemmat pelaamatta. Tänään en ehdi pelata lainkaan. Huomenna sitten johonkin aikaan, kellonaika riippuu tulevasta olotilasta:(
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

huomenna ehdin pelailla tätä liigaa, oon ollu 4 päivää työmatkalla, ilmotettiin mulle samana päivänä kun piti matkalle lähteä.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Pelaamatta vielä 1 peli seuraavia vastaan

KeXaa90
Kissaku

Ehtisittekö huomenna klo. 17- 20 välillä?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Kissakun kanssa yksi peli pelaamatta, koska sopeis? Kexa hoidettiin tost pois komeel maalil :D. Kexan pelaajan selän kautta voittomaali, kaamee pulla:o
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Mulla taitas myös olla Kexan kanssa pelaamattomia matseja... millos pelataan Kexa ?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Nämä tietyt pelaajat eivät taida pelata pelejä loppuun?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Runkkari valmis. Yhteenvetona vois mainita kaks voittoo Kexast, voitto ladyponyst ja 2-0 johto temetorii vastaan joka kylläkin pelin hoiti loppujenlopuksi:)
Eli sain ainakin petrattua edelliseen kauteen, mut kyl on näköjään muutkin parantaneen. Ja nää mainitsemani voitot ei siis mitään kehuu tai vittuiluu vaan niihin oon todella tyytyväinen, koska vastustajat on kyllä kovia pelimiehiä. Pleijareita ootellen.
Plus 8 nollapelii
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Nämä tietyt pelaajat eivät taida pelata pelejä loppuun?

Keitä tarkoitat? Kyllä täällä voi ja pitääkin mainita nimiä, jos on epäselvää.

Itse haluaisin tietää kahden pelaajan tilanteen:

MaisteriMuhanen: Milloin ehtisit pelata meidän pelit pois, en ole tainnut nähdä vielä kertaakaan samaan aikaan onlinessa tämän liigan aikana.

kirvesmaki: Todella usein samaan aikaa onlinessa, mutta ei mitään vastausta haasteisiin ja viesteihin.

Lisäksi vielä yhdet pelit Kexaa ja Eagleheartia vastaan.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Keitä tarkoitat? Kyllä täällä voi ja pitääkin mainita nimiä, jos on epäselvää.

Itse haluaisin tietää kahden pelaajan tilanteen:

MaisteriMuhanen: Milloin ehtisit pelata meidän pelit pois, en ole tainnut nähdä vielä kertaakaan samaan aikaan onlinessa tämän liigan aikana.

kirvesmaki: Todella usein samaan aikaa onlinessa, mutta ei mitään vastausta haasteisiin ja viesteihin.

Lisäksi vielä yhdet pelit Kexaa ja Eagleheartia vastaan.

Sori! Nyt vasta huomasin että ne pari on poistettu liigasta:) Olen reissussa ke-ti eli en ole linjoilla silloin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Anteekspyyntö viimeaikojen epäaktiivisuudesta, olen ollut monesti arkipäivinä iltapäivällä eikä kavereita ole näkynyt. HUOM. pikkuveljet pelaavat samalla online tunnuksella joten jos en vastaa viesteihin, en ole silloin paikalla ite turhaan pommitatte niillä kutsuilla ei ne reppanat tajua pyytää mua taikka en ehi :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Anteekspyyntö viimeaikojen epäaktiivisuudesta, olen ollut monesti arkipäivinä iltapäivällä eikä kavereita ole näkynyt. HUOM. pikkuveljet pelaavat samalla online tunnuksella joten jos en vastaa viesteihin, en ole silloin paikalla ite turhaan pommitatte niillä kutsuilla ei ne reppanat tajua pyytää mua taikka en ehi :D

Ok, eipä mitään. Hyvä, kun tuli selvyys asiaan, onhan tässä vielä peliaikaa su saakka.

JKBANG laittoi jo aiemmin viestiä siitä poissaolostaan, tuleva poffi-vastustaja saa siis odotella ensi viikon tiistaihin tai keskiviikkoon saakka ennen pelien alkua.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Mullaki taitaa olla nytten kaikki pelit pelattuna, meneekö tästä sarjasta vieläkin 16-jatkoon, eli käytännössä kaikki liigassa olevat? Vai muutatko 8-parasta jatkoon tyylliseksi?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Mullaki taitaa olla nytten kaikki pelit pelattuna, meneekö tästä sarjasta vieläkin 16-jatkoon, eli käytännössä kaikki liigassa olevat? Vai muutatko 8-parasta jatkoon tyylliseksi?

Laitoinkin jo edellisellä sivulla, että kaikki pääsevät pudotuspeleihin. Jos pelaajamäärä olisi siinä kohtaa vaikka 15, niin runkosarjan 1. menisi suoraan seur. kierrokselle jne.
 
Ylös Bottom