Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Joo pyritää siihen.. Rupee tää lonkero vaa maistuu liian hyvältä ni saa nähä miten käy :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Joo pyritää siihen.. Rupee tää lonkero vaa maistuu liian hyvältä ni saa nähä miten käy :D

Kyllä täälläkin päin karhu maistuu aika hyvin:D


Olisi vaan hyvä, jos saataisiin myös seuraava kausi käyntiin mahdollisimman pian.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Keravalla pantua PRKL.

Jep, mutta ihan samalta se silti maistuu.

Aika tuli täyteen, JKBANGILLA siis ykkösvaraus, mutta lopulta ulos koko liigasta. Sääli sinänsä, mutta säännöt on säännöt. Katson nyt nuo joukkueet.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Jep, mutta ihan samalta se silti maistuu.

Aika tuli täyteen, JKBANGILLA siis ykkösvaraus, mutta lopulta ulos koko liigasta. Sääli sinänsä, mutta säännöt on säännöt. Katson nyt nuo joukkueet.
Joo aika sääli kun noin aktiivinen peluri jää pois, mut ei mitään, näillä mennään.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Temetor - Mifoni 3-1 ( 6-4, 1-0, 1-3, 3-2ja. )

Oli kyllä parhaat pelit mitä tässä liigassa on kolmen kauden aikana tullut vastaan. Varsinkin viimeinen peli oli mieletön trilleri, Temetor sai reilu 3 min. ennen loppua rankkarin ja ajattelin jo, että se oli siinä. Jotenkin sitten sain torjuttua sen ja ratkaisu nähtiin vasta toisessa jatkoerässä.


Eli toinen finalisti jo selvillä ja edelleen yksi puolivälierä pelaamatta. Mielipiteitä voi taas esittää siitä, kuinka kauan Kexaa odotetaan?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Temetor - Mifoni 3-1 ( 6-4, 1-0, 1-3, 3-2ja. )



Eli toinen finalisti jo selvillä ja edelleen yksi puolivälierä pelaamatta. Mielipiteitä voi taas esittää siitä, kuinka kauan Kexaa odotetaan?
Kun kerran pyydetään mielipidettä niin, huomen klo18.00 deadline, toivottavasti jo ennen. Ja muutenkin noihin pleijareihin nopeampi rytmi, niitä porukat pelaa kuitenkin mielellään.Ei niist viides pelis voi kauaa kestää.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Aion tässä juuri ruveta herraa tähystelemään taas onlinessa. Toivottavasti nyt tänään jossain vaiheessa pääsisi kiekkoilemaan, kivempihan se olisi niin kuin että diskauksella jatkoon. Mutta jossain vaiheessa se kärsivällisyys loppuu itse kultakin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Jos nyt oikein ymmärsin, niin Kexaa on kyllä tuolla Osmosen liigassakin odotettu peleille. Eli mun puolesta välierissä LadyBoy - Kissaku. Voitte itse päättää haluatteko vielä odotella.

On kyllä aika erikoista, jos kauden tärkeimpiin peleihin ei enää riitä aikaa/mielenkiintoa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Kyllähän sitä mielummin aikansa tehokkaammin käyttäisi kun arvuutellen että milloin toiselle nyt sattumalta voisi pelit käydä jos milloinkaan. :/ Too bad, varmasti saisimme kiinnostavat pelit aikaiseksi.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Noniin, herään henkiin tänään ei passaa klo 18-19, muute klo 22 asti sitte käypi pelit...
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Näköjään myöhästyin hiukan, oma moka. Olis pitäny ilmoittaa vaikka perjantaian, että pystyn pelaan sunnuntaina iltapäivänä pelit pois, pahoittelut kaikille!
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Näköjään myöhästyin hiukan, oma moka. Olis pitäny ilmoittaa vaikka perjantaian, että pystyn pelaan sunnuntaina iltapäivänä pelit pois, pahoittelut kaikille!

Jos ladyboy ja kissaku eivät ole vielä aloittaneet, niin yrittäkää nyt vielä saada se peli pelattua.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Tuossa tunnin-parin sisällä tulen online ja sit olen valmis pelaamaan vaikka putkeen kaikki. :) Ei ehkä mene niinkään kauaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Olen nyt online ja odottelen. Jos KeXaa ennättää piankin niin voisin pelata hänen kanssaan pelit pois sillä hän itse sanoi kykenevänsä. Tosin jos LadyBoy nopeampi niin kai aloitamme sitten seuraavan? vai kuinka?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

onko julmaa jos kexaa sano että tunnin päästä voisi pelata? en haluaisi kuitenkaan tehdä tässä päätöksiä toisten puolesta.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Joo oottele vaa siihen 19 asti. Katotaan sen jälkee uudestaan.
 
Ylös Bottom