Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Kissaku - KeXaa 3-1 (3-1, 2-5, 3-2, 3-1)

Kissaku jatkoon.

Kiitos Kexaa:lle peleistä! :) Oli todella jännittävää vääntöä. Ensimmäisessä pelissä Kingsien maalivahti mokaili hieman, mutta muuten erittäin jännittävää vääntöä. Toisessa pelissä tuli Sharkseille turpiin että tukka heilui.

Sopiiko LadyBoylle että pelataan tuossa muutaman tunnin päästä vaikka kun täytyy heittää tyttöystävä Helsinkiin?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Juu sopii mainiosti. About siinä 22:30-23:00 aikoihin jos alottelis?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Kissaku - LadyPony 1-3 (1-2, 3-1, 0-1, 0-3)

LadyPony finaaliin
Kissaku Pronssiotteluun (vai pelataanko moista? Jostain käsitin että pelattaisiin.)

Ei voi muuta sanoa kun että johan oli vääntöä. :D Puolustuspeliksihän se meni. Toisessa pelissä pääsi Sharksit hieman yllättämään mutta muuten ei hailauma saanut murrettua hurjaa puolustusta. Viimeisessä pelissä sitten murtui selkäranka kunnolla. Kiitokset LadyPonylle peleistä ja onnea finaaliin! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Joo oli kyllä tiukkaa vääntöö. Hyvät pelit oli kiitokset niistä :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Ai niin tää on liiga eikä turnaus, eihän tässä vissiin mitään pronssiotteluita käydä? :p olin ehkä hieman yli-innokas.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Ai niin tää on liiga eikä turnaus, eihän tässä vissiin mitään pronssiotteluita käydä? :p olin ehkä hieman yli-innokas.

Joo, ei näissä liigoissa ole sitä pronssiottelua pelattu. Puhun varmaan aika monen puolesta, jos sanon, että parasta lääkettä katkeralle välierätappiolle on kun uusi kausi starttaa:)


Siitä puheenollen, onko Temetor ja LadyBoy ollut vielä mitään puhetta, koska pelaisitte sen finaalin? Sillä ei ole välttämättä niin kiire, mutta tiedetään sitten, että aloitetaanko seuraava kausi jo ennen sen pelaamista.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Joo, ei näissä liigoissa ole sitä pronssiottelua pelattu. Puhun varmaan aika monen puolesta, jos sanon, että parasta lääkettä katkeralle välierätappiolle on kun uusi kausi starttaa:)


Siitä puheenollen, onko Temetor ja LadyBoy ollut vielä mitään puhetta, koska pelaisitte sen finaalin? Sillä ei ole välttämättä niin kiire, mutta tiedetään sitten, että aloitetaanko seuraava kausi jo ennen sen pelaamista.


Meil menee aikataulut vähän ristiin ku toinen on tän viikon iltavuorossa ja toinen aamuvuorossa, mutta ainaki alotellaan tänä iltana, en tiedä keretääkö kaikkia pelaamaan jos tiukaks menee..

Mun puolesta sen uuden kauden voi alotella jo ennen ku ollaan valmiita, jos vaan muille sopii.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Meil menee aikataulut vähän ristiin ku toinen on tän viikon iltavuorossa ja toinen aamuvuorossa, mutta ainaki alotellaan tänä iltana, en tiedä keretääkö kaikkia pelaamaan jos tiukaks menee..

Mun puolesta sen uuden kauden voi alotella jo ennen ku ollaan valmiita, jos vaan muille sopii.

Mulla ja Nugetillakin taisi viime kauden finaalin pelaaminen kestää yli viikon ja seuraava kausi oli jo pyörinyt silloin useita päiviä. Eli ihan omaan tahtiin, kun ei se koske kuin kahta pelaajaa.

Munkin puolesta pelit voi sitten aloittaa heti, jollei kellään ole mitään sitä vastaan. Säädän itse vielä ensin ketjuja ja päivitän vielä vähän sääntöjä, ennenkuin ehdin itse pelata.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Niinhän siinä sit kävi että Ladyboy voi mestaruuden nimiinsä tiukan väännön jälkeen voitoin 3-2.

Kiitos kaikille pelaajille ja Mifonille liigan järjestämisestä :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Niinhän siinä sit kävi että Ladyboy voi mestaruuden nimiinsä tiukan väännön jälkeen voitoin 3-2.

Kiitos kaikille pelaajille ja Mifonille liigan järjestämisestä :)

Onnittelinkin jo LadyBoyta PSN:n puolella, mutta onnitellaan nyt uudestaan. Oli hieno saavutus voittaa heti ensimmäisellä kaudella mestaruus.

Jos Temetor haluat tuosta niukasta tappiosta jotain hyvää löytää, niin jää ainakin uudelle kaudelle edelleen nälkää;). 2. kaudella välieriin asti ja nyt finaaliin, jossa niukka tappio. Siitä on hyvä lähteä parantamaan.

Täältäkin suunnalta isot kiitokset kaikille pelaajille ja kivahan näitä on järjestää, kun alkaa olla sen verran hyvä porukka koossa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Onnittelut LadyBoy:lle myös täältä suunnalta! :) Ei tullut turhalle kaverille hävittyä semifinaaleissa. :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Kiitoksia kaikille pelaajille. Mukava oli pelailla :) Nyt vaa sitte mestaruutta puolustamaan.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #3

Aloittelette varmaankin uutta liigaa kun tämä saatiin päätökseen? Olisikohan siellä tilaa uusille naamoille?

Edit. Tempo nähtävästi on nimen mukainen, kun seuraava kausi taitaakin olla jo hyvässä vauhdissa :)
 
Ylös Bottom