Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Joukkueita ei siis arvota, vaan varausvuorot. Eli itse saa valita joukkueen niistä jotka ovat jäljellä. Tosiaan jos mukana on se 16-17 pelaajaa, niin kyllä viimeinenkin saa ihan ok joukkueen. Jos sitten taas haluaa valita sen Islandersin silti, niin se on sitten oma asia.

Tää on nyt kyllä mennyt melkoiseksi arpomiseksi, mutta on kaksi täysin erilaista vaihtoehtoa, joista toinen on parempi. En kyllä tiedä kumpi. Sekin auttaisi suuresti, jos muitakin, kuin kolmea pelaajaa kiinnostaisi sanoa omaa kantaansa. Järkevä ratkaisu olisi ottaa liigaan se 14 pelaajaa, mutta ei vaan oikein haluaisi ketään pudottaa pois.

Jahas, no tuo varausvuoron arpominen on ihan hyvä. Kukas toimii Gerlanderina? :D

Perustellaan nyt tuota kahden lohkon systeemiä jälleen vielä tällä argumentilla:

Kahdessa lohkossa runkosarjapelien määrä vähenee -> liiga nopeutuu -> myös "hidastelijat" ehtivät pelata hyvin runkkarin kun ei tule tuhotonta määrää pelejä -> päästään pleikkareihin nopeammin -> voittaja selvillä aika nopsasti!

Jos päädytään siihen kahteen lohkoon, niin on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa lohkojaolle :

A) Ihan puhtaasti arvotaan pelaajat niihin, kävi miten kävi.
B) Laitan pelaajia oman kokemukseni perusteella "arvontakoreihin", joka sitten auttaa siinä, että lohkot olisivat suht tasaiset.

Minusta jos herralla vain on aikaa niin voi katsoa jokaisen levelin mukaan vähän sijoituksia koreihin, mikäli jengi ei halua niitä täällä kertoa. Helpoin toki olisi että osallistujat kertoo tasonsa ja vaikka recordinsa, josta on helppo jakaa vähän.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mun mielipide on et yks liiga pelaajavaihdoilla, 14-16 osallistujaa ja 8 pudotuspeleihin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Eli jos tulee kaksi lohkoa, niin olet varmasti ulkona?


Joo näin ikävä kyllä toimin,perustelena pelaajavaihdothan on änärin suola ainaki mun mielestä. :)

Ja se vielä että tarkotus ei nyt ole olla mikään "ylimielinen" tai muuta vastaavaa,halusin nyt tuoda oman kannan esille kun sitä kerran on pariinkiin kertaan pyydetty. Right? :)

Eli 1 liiga 8 poffeihi ja 14-16 osallistujaa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Levelei on turha katsoo kun puolella porukast kuitenki vs.pelelä nolla tai muutama. Jos nyt esim. siihen 16 pelaajaan päädytään ni onneks ei tartte olla itse valitsemas sitä yhtä joka ei mukaan pääse. Mulle pääasia et pääsee vaan pelaan on sit yks tai kaks lohkoo.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Joo näin ikävä kyllä toimin,perustelena pelaajavaihdothan on änärin suola ainaki mun mielestä. :)

Ja se vielä että tarkotus ei nyt ole olla mikään "ylimielinen" tai muuta vastaavaa,halusin nyt tuoda oman kannan esille kun sitä kerran on pariinkiin kertaan pyydetty. Right? :)

Eli 1 liiga 8 poffeihi ja 14-16 osallistujaa.

Ei siinä mitään, itsekin täysin sitä mieltä, että omista mielipiteistä ja periaatteista kuuluu pitää loppuun asti kiinni.

Kiitokset vielä OlviTenulle hyvistä perusteluista kahdelle lohkolle, mutta enemmistö ja itsekin olen yhden liigan ja pelaajavaihtojen kannalla. Eli niillä mennään nyt tällä kaudella.

Nyt kun asia saatiin vihdoin selväksi, niin hommat lähtevät rullaamaan aika nopeasti. Suoritan nyt kohta arvonnan ja drafti vedetään myös nopealla aikataululla.


Joukkueen tai joukkuelistan ilmoittamiseen on aikaa huomiseen 14.4 klo 21 saakka

Tämä on yksi hyvä tapa mahdollisesti heti karsia porukkaa pois ja muutenkin tässä liigassa on erittäin olennaista vierailla foorumilla säännöllisesti.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Arvonta on suoritettu, lista löytyy etusivulta. Itsellä oli tällä kertaa huono tuuri, mutta onneksi on treidit mukana:)


e. Uusille pelaajille tiedoksi joukkueen valinnasta: varmin tapa on siis laittaa mulle YV:llä lista, jossa oman varausnumeron verran joukkueita mieluisessa järjestyksessä. Tietenkin voi myös seurata foorumilla tilanteen kehitystä ja ilmoittaa sitten omalla vuorolla joukkueen suoraan tähän ketjuun. Mutta aikaa on siis HUOMISEEN KLO 21 ASTI.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Mulla vähän jänskättää että oon hieman "liian rehellinen" näihin pelaajavaihtoihin :D Niitäku oon yrittäny suinki välttää mutta ihan mielenkiintoselta tuo näyttää.

Kuhan nyt ei vaan menettäis sitä kärkipakkia tai tähtisentteriä ennen häviöputkea....
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Ilmotan tänne ku oman vuoron aika.
Suosittelen ilmoittamaan joukkueen aiemmin, muuten ei ehdi.

Laitelkaa hyvissä ajoin oman varausnumeron verran joukkueita YV:llä siis Mifonille, siinä järjestyksessä kun haluatte joukkueita varata.

Ei homma toimi jos odotellaan tässä foorumilla omaa varausvuoroa, sillon on ihan varma että jotkut ei ehdi :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Suosittelen ilmoittamaan joukkueen aiemmin, muuten ei ehdi.

Laitelkaa hyvissä ajoin oman varausnumeron verran joukkueita YV:llä siis Mifonille, siinä järjestyksessä kun haluatte joukkueita varata.

Ei homma toimi jos odotellaan tässä foorumilla omaa varausvuoroa, sillon on ihan varma että jotkut ei ehdi :)

Juuri näin. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten oltaisiin toimittu, jos osallistujia olisikin ollut enemmänkuin NHL-joukkueita? Onhan se epätodennäköistä mutta kysynpähän kuitenkin :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Juuri näin. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten oltaisiin toimittu, jos osallistujia olisikin ollut enemmänkuin NHL-joukkueita? Onhan se epätodennäköistä mutta kysynpähän kuitenkin :D
eiköhän se osallistujamäärä rajata aina niin ettei noin käy. Oon laittanu uusille ystäväpyynnön, hyväksykääpä. Psn. Keeppurilli
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

eiköhän se osallistujamäärä rajata aina niin ettei noin käy. Oon laittanu uusille ystäväpyynnön, hyväksykääpä. Psn. Keeppurilli

Tosiaan, oon unohtanu laittaa tänne tuon mun PSN-tunnuksen (se kyllä näkyy tuolla vasemmalla mutta aika harvemmin sieltä itekään katson) eli mun PSN on PorkkanaMurhaaja.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Oon laittanu uusille ystäväpyynnön, hyväksykääpä. Psn. Keeppurilli

Alan itsekin niitä laitella ja koko juttu tulee siis ihan sääntöihin asti. Jos sieltä ystävälistalta ei löydy sen vertaa tilaa, niin myös pelit jäävät pelaamatta. Toki heti liigan jälkeen voi kaikki pelaajat sieltä poistaa jos ei enää jatkossa liigaan osallistu.

Kyllä sitä omallakin kohdalla tulee yleensä vähän kytättyä ensin, ettei tarvi vääntää niin pitkää joukkuelistaa, ei siinä mitään. Mutta on mahdollista, että JKBANG panttaa omaa valintaansa klo 20.59 asti tai ei valitse lainkaan.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kai täs liigas joku raja tuolle pelaajamäärälle on, koska muuten tuo nopeatempoisuus ei toteudu :confused:

Sellast vois vielä ehdottaa, että noihin pleijareihin lyhyemmät deadlinet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kerrankin kävi tuuri noissa arvonnoissa,pitäiköhän laittaa lotto vetämään,jos tuon bostonin saan niin ei jää ainakaa mv kiinni,kokeilin äsken bostonilla pelata ja molemmat mv liekeissä,loppu jääkin itseni harteille,ja jos tavotteista puhutaan niin ainakin ois tarkotus jättää toi viiminen sija ,ja taistella poffi paikasta mutta siinä pitää jo kaiken osua kohdalleen ja vähän enemmänkin;))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kai täs liigas joku raja tuolle pelaajamäärälle on, koska muuten tuo nopeatempoisuus ei toteudu :confused:

Raja on tosiaan tän hetkinen 17 pelaajaa ja mahdollisesti klo 21 päästään siihen sopivaan määrään (14-16).

MaisteriMuhanen
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4
Pääseekö mukaan vielä? ei ole ollut netti toiminnassa reilu 2 viikkoon.​


Liiga on täynnä. En tiedä sen tarkemmin mikä tilanteesi oli, mutta varmaan tuon reilun kahden viikon aikana olisi jossakin nettiin päässyt sen verran, että olisi kertonut tilanteesta. Nyt koko muu porukka sai sitten turhaan odotella. Mutta ei siitä sen enempää.


 
Ylös Bottom