Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Jea, Buffalo kyllä laitto all-in fyysisyydessä ja Sharksit pääsivät sitten kokeilemaan hieman rankkaritaitojaan. Ensimmäistä kynäilyä lukuunottamatta oli rankkulaukojat aika hiljaista poikaa kun Buffalo hoiti homman kotiin. :)

Yöllä tuli LadyBoy:n kanssa melkoiset matsit. Ensimmäisessä pelissä hailauma sai väännettyä yhden maalin voiton mutta toinen olikin kojoottien maalijuhlaa lukemin 5-10, parit omatkin maalit tuli hölmöiltyä, yksi poke checkistä ja toinen syöttö häkkiin. :D Mutta ei siinä, näitä tulee.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Jeps juuri,näin tein eilen ,3 erä alkamassa ja olin siinä vaiheessa 4-1 tappiolla ,en olisi noussut tuosta enään joten annoin pelin jatkua,joten ankka ois sen voittanu muutenkin eli menetetty kumminkaan mitään tänään kuvioissa siinä 19-20 aikoihin saunan jälk.;))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kikkelis kokkelis.

Linjoilla ollaan nyt illan aikana pariin otteeseen, ei muuta ku viestiä vaan ja haasteita, saa pelattua runkosarjapelit alta poies! :)

-Olvi-
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Selitys kait riittää sillä että kuva yksinkertasesti jääty eikä toiminut ps nappi tai mikään muukaan ja oletin vihun(Bos) lähtevän pelistä.?

Suunnillee päässä laskin että koska se peli mahd loppuu ja buuttasin ps.joten pahoittelut jos turhaan jouduit odottamaan.

Eiks näin pitäny toimia?

En tiedä oonko ite ihan kujalla vai miten näissä nyt oikein kuuluis toimia.
Eikun teit just oikein,peli oli jo ratkennut hyvä niin ja ooneks odotit saatiin näin kumminkin oikea tulos,hämäännyin ainoastaan siitä ettei sun pelaajat pelanneet mutta en voinut tietää kun et laittanut viestiä.mutta nyt vaan jatketaan tulos on täydellisen oikea ;))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Eikun teit just oikein,peli oli jo ratkennut hyvä niin ja ooneks odotit saatiin näin kumminkin oikea tulos,hämäännyin ainoastaan siitä ettei sun pelaajat pelanneet mutta en voinut tietää kun et laittanut viestiä.mutta nyt vaan jatketaan tulos on täydellisen oikea ;))
Asiahan ei mulle sen enempää kuulu, mut kävikö täs pelis siin niin et peli jäi "odota hetki, eikä mikään nappi toimi" vai lopetettiinko siinä pelaaminen omasta halusta?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Ei vaan 3 erä kyllä alkoi mutta ,vastustajan pelaajat eivät pelanneet,joten en katkaissut,koska ottelu oli jo jotakuinkin ratkennut vastustajan hyväksi,ja en saanutmitään viestiä,vastustajalta niin ajattelin että menkööt 3 erä näin ja tulos oli sitten siltä osin oikea kun peli päättyi ;))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Asiahan ei mulle sen enempää kuulu, mut kävikö täs pelis siin niin et peli jäi "odota hetki, eikä mikään nappi toimi" vai lopetettiinko siinä pelaaminen omasta halusta?


Eikait näitä pelejä sentää omasta tahdosta lopeteta on tilanne mikä tahansa. :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kiitokset pelaajille, oli hyvät väännöt tänään. Bostonikin pisti ihan kunnolla hanttiin, meni homma jännäks mut Luongo hoiti :)

Kovatasonen porukka on kasassa, tulee kovat pleijarit kunhan sinne asti päästään... :o
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kiitokset pelaajille, oli hyvät väännöt tänään. Bostonikin pisti ihan kunnolla hanttiin, meni homma jännäks mut Luongo hoiti :)

Kovatasonen porukka on kasassa, tulee kovat pleijarit kunhan sinne asti päästään... :o

Eipä tuohon paljoa voi lisätä, mutta yritetään nyt jotain. Näiden parin päivän pelien perusteella täytyy kyllä todeta, että liigan taso on noussut viime kauteen nähden aika rajusti. Pelien lopputuloksetkin ovat menneet aika kivasti ristiin eli tulee varmasti kovat väännöt runkosarjasijoituksista. Tuntuu, että nyt vihdoin liiga on saamassa sen muodon, joka jo alunperin oli ajatuksena, mutta toteutui siis nyt vasta tällä neljännellä kaudella. Nyt alkaa myös olla sellaiset realistiset toiveet, ettei liigasta tarvi potkia ketään pois ja kaikki saisivat pelinsä ajoissa pelattua.

Omalla kohdalla päivän paras peli oli toinen ottelu Ankkaa vastaan. Kahden erän jälkeen ottelu näytti jo ratkenneen, kun Ankka johti 4-1 (tästä voi Bostonin GM ottaa vähän vinkkiä;)). En tiedä mitä tapahtui, mutta kolmatta erää oli ehtinyt vanheta vain 3,5 minuuttia kun peli oli tasan. Siitä vielä myöhemmin tein johtomaalin ja pienen hetken näyttikin hyvältä. Ankka taisi kuitenkin kuitata maalin heti seuraavassa hyökkäyksessä ja siitä sitten mentiin jatkoajalle. Siellä Ankka sitten lopulta vei pelin nimiinsä maalilla, joka ei ollut lapsien silmille sopivaa katsottavaa:D. Mutta maali on aina maali ja ne lasketaan.
On kyllä hyvä merkki, kun jo runkosarjassa jännitys alkaa olla samalla tasolla kuin pleijareissa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Jep oli hyviä,pelejä eilen,tosin pari harmittavaa maalin tappioita,mutta taistelu jatkuu,tosin oon kohdannut kun sarjataulukkoa katsoo näitä kärkipään joukkueita,joten ei muuta kuin rytyä pyttyyn ja tänään taas linjoilla;))
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Morjens. Kyselisin sellas asiaa kun oon huomannu et oon kokoajan pienen hetken myöhässä niin laukauksissa, syötöis ku harhautuksissakin, että voiko wlan vaikuttaa tuohon pelaamiseen jollain tavalla vai jatketaanko vain peiliin katsomista. Tiedostan sen hyvin itsekkin pelatessa ja kiroopärrään yksinäni et joko taas.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Morjens. Kyselisin sellas asiaa kun oon huomannu et oon kokoajan pienen hetken myöhässä niin laukauksissa, syötöis ku harhautuksissakin, että voiko wlan vaikuttaa tuohon pelaamiseen jollain tavalla vai jatketaanko vain peiliin katsomista. Tiedostan sen hyvin itsekkin pelatessa ja kiroopärrään yksinäni et joko taas.
Jatka peiliin katsomista, itse pelaan WLANilla myös enkä huomaa mitään ongelmaa :)

Toki voi olla ihan yhteyskohtainenkin, että pientä viivettä tulee jos ei ole ihan toppipoppi-laitteistot, mulla toimii ihan hyvin nyt kun Elisa vaihdatti kaikki vehkeet piuhoista ja bokseista lähtien.

Suosittelen kokeilemaan verkkokaapelin kanssa, mutta sen voin sanoo että täällä ainakin langaton toimii hyvin. Jos ja kun olen usein myöhässä tai muuten, se on ihan omaa vikaa ja sitä tapahtuu ainakin mulla usein :D

Muokkaus: Ja ainakin Ladyboylta kaksi kertaa turpaan otettuani olin selkeästi heikompi joukkue. En saanut syöttöjä katki ja vain Luongon hyvä peli piti lukemat tasaisena, kun tapani mukaan en saanut mistään itse sisään.

Kyllä näissä yleensä löytyy vika itsestä, pitää vaan vissiin reenata... :)

Niin, ja semmonen pointti: se viive on molemmilla pelaajilla sama kun pelataan ns. 1v1, jos lagaa niin pitäs lagata molemmilla.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Kiitokset Porkkanamurhaajalle kovista peleistä. Voitot irtosi Capitalsista, mutta kaiken totuuden nimissä on sanottava, että nyt oli tuuria mukana tosi paljon. Sedinit hurjassa vireessä ja Luongo sekä tolpat pelasti neljä pistettä näistä matseista.

Kovia pelejä on saanut pelata kyllä. Yksikään matsi ei ole ollut ns. "ylijuoksu" vaan kovasti on saanu tehdä hommia, tuli voittoa tahi ei.

Illasta voisi vielä napsutella, jos linjoilla olisi tyyppejä joiden kanssa on pelaamattomia pelejä...
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Muutama hyvä peli tuli hakattuu, ensin tiukka matsi Ankkaa vastaan josta äärimmäisel puolustamisel sain raavittuu voiton. Pelissä välillä armoton lagi ja Ankan toinen maalikin oli kuin hidastuksesta. Sit pelit Mifonii vastaan, eka Mifonil 2-0 oli pitkään mielestäni todella tasainen ja toises pelis en ees tiedä miten se eka maali tuli. Sit taisinkin saada tehtyy minuutis kolme maalii:eek:. voitto 4 tai 5-1:)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Tulipas taas pelattuu hyvät pelit, ensin Mynde vei 2-0 peli jopa aika tasainen ja sain kaks rankkariakin mut kun ei niin ei:D sit Porkkanaa vastaan tiukan puolustuksen jälkeen voitto 2-1 ja rankkaritappio 1-0.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Hyviä matseja taas ollut, ei siinä mitään.

Nyt on sen verran aktiivista porukkaa ollut, että jos jengi vaan viitsii pelailla niin voi olla jo viikonloppuna paketissa runkosarja.

Vaikuttas kuitenkin siltä että ei ihan siihen keretä :)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #4

Hyviä matseja taas ollut, ei siinä mitään.

Nyt on sen verran aktiivista porukkaa ollut, että jos jengi vaan viitsii pelailla niin voi olla jo viikonloppuna paketissa runkosarja.

Vaikuttas kuitenkin siltä että ei ihan siihen keretä :)

29.4 on tosiaan vain deadline, mutta pleijarit alkavat siis samantien, kun runkosarjan pelit on pelattu. Myndekin näköjään pienen tauon jälkeen pelasi matseja pois hyvällä tahdilla:).

Julberolle(4 matsia) ja rijukille(5 matsia) vielä muistutus siitä, että jos su-iltaan mennessä ei siis 12 peliä pelattuna, niin liigataival katkeaa. Yleisesti ottaen pelejä on kyllä pelattu niin hyvällä tahdilla, että kahden viikon peliaika tuntuu jo melkein liian pitkältä:).
 
Ylös Bottom