Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Oletteko Jamppe ja Temetor jo aloittaneet finaaleja vai onko tarkoituskaan aloittaa? Saisi kauden lopullisesti pakettiin.
Ei koska en pysty poistumaan liigasta itse, eikä olla Temetorin kanssa satuttu onlineen samalla aikaa... Miten tosta liigasta pystyy poistumaan :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Ei koska en pysty poistumaan liigasta itse, eikä olla Temetorin kanssa satuttu onlineen samalla aikaa... Miten tosta liigasta pystyy poistumaan :D

Eikö se ihan onnistu, kun menee siihen sarjataulukko-kohtaan ja painaa x:ää oman nimen kohdalla (valikko avautuu) ?

e. Nopeus on valttia :cool:
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Ei koska en pysty poistumaan liigasta itse, eikä olla Temetorin kanssa satuttu onlineen samalla aikaa... Miten tosta liigasta pystyy poistumaan :D

Meet sarjataulukkoon ja painat rastia oman nimes kohalla niin pitäis tulla valikko mistä voit valita että poistu liigasta. Itelläki kesti jonkun aikaa että löysin ton :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Meet sarjataulukkoon ja painat rastia oman nimes kohalla niin pitäis tulla valikko mistä voit valita että poistu liigasta. Itelläki kesti jonkun aikaa että löysin ton :D
Siis juu, ite painan starttia ja valikosta valitsen "poistu liigoista" tms, sit se promptaa, valitsen että "kyllä" mutta ei se meikää sieltä poista silti :D

En tiiä, pitää koettaa säätää... Ois ihan hyödyllinen taito kummiskin :D
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

No niin! Saatiin vihdoin Temetorin kanssa jauhettua finaalisarja läpi ja niinhän siinä kävi, että meikäläisen Punasiivet etenivät vääjäämättä mestaruuteen voitoin 3-0. :) Etenkin Datsyuk oli finaaleissa tappavan tehokas iskien kahdessa pelissä hattutempun. Kiitos Temetorille finaalisarjasta!

Loppuun vielä kiitokset kaikille liigassa mukana olleille. Kaikki pelasivat rehtiä peliä ja oli paljon hyviä matseja näiden kahden liigan (#5 ja #6) aikana, joissa olin mukana. Jos liiga saa jatkoa NHL 13 parissa, niin palaillaan asiaan ensi vuoden puolella kunhan vain saan suoritettua pakollisen asevelvollisuuden ensiksi alta pois :cool:
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

No niin! Saatiin vihdoin Temetorin kanssa jauhettua finaalisarja läpi ja niinhän siinä kävi, että meikäläisen Punasiivet etenivät vääjäämättä mestaruuteen voitoin 3-0. :) Etenkin Datsyuk oli finaaleissa tappavan tehokas iskien kahdessa pelissä hattutempun. Kiitos Temetorille finaalisarjasta!

Loppuun vielä kiitokset kaikille liigassa mukana olleille. Kaikki pelasivat rehtiä peliä ja oli paljon hyviä matseja näiden kahden liigan (#5 ja #6) aikana, joissa olin mukana. Jos liiga saa jatkoa NHL 13 parissa, niin palaillaan asiaan ensi vuoden puolella kunhan vain saan suoritettua pakollisen asevelvollisuuden ensiksi alta pois :cool:

Hyvä homma, että tämäkin kausi saatiin valmiiksi. Kuittasit sitten heti viime kauden finaalitappion :). Temetorille alkaa näköjään ikävästi kertyä noita finaalitappioita, eikä ainoastaan tässä liigassa :(.

Jos saat 270 tai 362 aamua, niin voi olla että palaillaan vasta NHL 14 parissa asiaan :D.

Omasta puolesta myös isot kiitokset kaikille pelaajille jotka olivat mukana näiden kuuden kauden aikana. On ollut ilo huomata miten oma ja monien muidenkin peli on kehittynyt paljon tässä matkan varrella. Jos ei nyt tosiaan ihmeitä tapahdu, niin liiga todennäköisesti jatkuu NHL 13 parissa ehkä jo lokakuussa.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga #6

Joo pitää tosiaa toivoa et tulee vaan puolen vuoden nakki. Muuten jää aikalailla NHL13 väliin mun osalta :( Perhana, osaakohan sitä ees enää pelata intin jälkeen :D
 
Ylös Bottom