Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mifoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Yhtään joukkuelistaa ei ole toistaiseksi laitettu yksityisviestillä tulemaan. Eli joukkueen valintajärjestys on siis 1. julbero 2. Tapparasport 3. Aikamanki 4. Mifoni jne. Eli sen verran mikä oma varausnumero on, pitäisi toimittaa huomiseen klo 17 mennessä joukkuelistaa. Kaikki voivat siis oman varausnumeron katsoa tästä ketjusta. Eli siis, jos liigaan haluaa ylipäätään liittyä mukaan, niin joukkuelista yksityisviestillä on ihan ehdoton asia.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

pitääkö mun nyt siis valita joukkue ja lähettää se yksityisviestinä?
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Vajaa puoli tuntia aikaa ilmoittaa joukkue/joukkuelista. 6 pelaajaa tähän mennessä toimittanut listan
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Millos aloitetaan sit pelit?

Pitää noi listat vielä käydä läpi ja vähän järjestellä asioita. Mutta tänään joka tapauksessa luon liigan ja ne joilla tiimi tiedossa voivat aloittaa heti sen jälkeen pelit. Itse en vielä tänään välttämättä ehdi pelata.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Aloituspostiin laitettu lista osallistujista ja joukkueista. 7 pelaajaa ilmoitti joukkueensa määräaikaan mennessä eli liigaan auki vielä 4 paikkaa. Eli jos haluaa mukaan, niin tähän ketjuun vaan ilmoitusta millä joukkueella haluaa osallistua.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Mukaan voitais tulla vaikkapa New York Rangersilla. PSN: SmKettu
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Tervetuloa mukaan furiam ja kettu. Liiga luotu ja aloituspostissa tiedot. Pelit voi tosiaan aloittaa, itsekin olen online, mutta älkää turhaa haastelko tänään. Huomenna ehdin aloittaa pelit. Laittelen tuohon aloituspostiin vähän sääntöjä, kun ehdin.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Olipa taas pitkästä pitkästä aikaa naurettavin peli ikinä! Istun yli puolet pelistä jäähyboksissa ja monesti jopa oli 5v3av ei kiva.
Kaveri saa myös hakata mailalla mihin vain minua mutta kun minä näpäytän ihan mihin tahansa niin tulee heti jäähy.
No ei siinä mitään kun 3-2 voitto vain tuli hänelle mutta ei olisi tullut ilman räkämaalia minkä Ruotsinpoika imuroi.
Ihan hauska peli kylläkin! Linjoilla ollaan varmaan koko ilta joten haasteita saa laittaa tulemaan tänneppäin!
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Pelailen ensimmäiseksi rauhassa Jii1984 vastaan kun kaverilla on jotain meneillään eikä liiku kun peli alkaa. Pelaan herrasmiespelaaja tyyliin enkä ala tekemään maaleja sen aikana vaan jätän kiekon hänelle.

Seuraavassa pelissä vastaan tulee juha96 nimestä voi jo päätellä kaiken. Minulla alkaa älyttömä lagiminen ja kaveri heittää one-timer maalin. Seuraavaksi en edes liiku yhtään ja kaveri jatkaa one-timer maalien tekemistä ja jatkaa ja jatkaa. No ei siinä mitään mutta toivoisin että tämmösiä pelaajia ei täältä löytyis vaan ihan herrasmiespelaajia. Olisinhan minäkin voittanut Jii1984 vastaan jos olisin tehnyt sinä aikana maaleja kun kaveri ei liiku jep.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Pelailen ensimmäiseksi rauhassa Jii1984 vastaan kun kaverilla on jotain meneillään eikä liiku kun peli alkaa. Pelaan herrasmiespelaaja tyyliin enkä ala tekemään maaleja sen aikana vaan jätän kiekon hänelle.

Seuraavassa pelissä vastaan tulee juha96 nimestä voi jo päätellä kaiken. Minulla alkaa älyttömä lagiminen ja kaveri heittää one-timer maalin. Seuraavaksi en edes liiku yhtään ja kaveri jatkaa one-timer maalien tekemistä ja jatkaa ja jatkaa. No ei siinä mitään mutta toivoisin että tämmösiä pelaajia ei täältä löytyis vaan ihan herrasmiespelaajia. Olisinhan minäkin voittanut Jii1984 vastaan jos olisin tehnyt sinä aikana maaleja kun kaveri ei liiku jep.

Mitä väärää olen tehnyt? Tein 5 maalia, kun puolustus ei toiminut ja pääsin slotista tykittämään. Olisit lähettänyt viestiä, jos on jokin ongelma, aloituksessa maila liikkui ja sen jälkeen lähdin hyökkäykseen ja tein maalin. Ei riitä kärsivällisyys siihen, että se käsi tulee sieltä sipsipussista takaisin ohjaimelle ja voin tehdä maalin. Tuon viiden maalin jälkeen aloit heittelemään kiekkoa katsomoon. Hauskaa tosiaan, kun kaverin mielipide on se, että kaikki vastustajan teot ovat vääriä ja omat täydellisiä, kuten tuosta edellisestä viestistä voi olettaa.

Voin toki toisessa pelissä kuljettaa kiekon maaliviivalle ja räkäistä sisään, jos maalia ei saa tehdä ranteella, lämärillä tai onetimeristä.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Mitä väärää olen tehnyt? Tein 5 maalia, kun puolustus ei toiminut ja pääsin slotista tykittämään. Olisit lähettänyt viestiä, jos on jokin ongelma, aloituksessa maila liikkui ja sen jälkeen lähdin hyökkäykseen ja tein maalin. Ei riitä kärsivällisyys siihen, että se käsi tulee sieltä sipsipussista takaisin ohjaimelle ja voin tehdä maalin. Tuon viiden maalin jälkeen aloit heittelemään kiekkoa katsomoon. Hauskaa tosiaan, kun kaverin mielipide on se, että kaikki vastustajan teot ovat vääriä ja omat täydellisiä, kuten tuosta edellisestä viestistä voi olettaa.

Voin toki toisessa pelissä kuljettaa kiekon maaliviivalle ja räkäistä sisään, jos maalia ei saa tehdä ranteella, lämärillä tai onetimeristä.

Joo, ei tosiaan kannata noista viesteistä välittää. Itselläkin tuli yhtäkkiä deja vu tunne tuosta ketusta männä vuosilta ja meininki on näköjään sama edelleen. Katsellaan nyt hetken aikaa. Tosiaan, se on aivan sama vaikka tekisi niitä maaleja vaikka perseellään, jos tuomari vaan hyväksyy. Maalintekopeli kuitenkin kyseessä.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Joo, ei tosiaan kannata noista viesteistä välittää. Itselläkin tuli yhtäkkiä deja vu tunne tuosta ketusta männä vuosilta ja meininki on näköjään sama edelleen. Katsellaan nyt hetken aikaa. Tosiaan, se on aivan sama vaikka tekisi niitä maaleja vaikka perseellään, jos tuomari vaan hyväksyy. Maalintekopeli kuitenkin kyseessä.

Jees, ihan huumorillahan tämän voi näköjään ottaa. Näinhän se yleensä on, että, kun pelitaidot eivät riitä, niin alkaa järkyttävä valittaminen ja pelleily.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Mitä väärää olen tehnyt? Tein 5 maalia, kun puolustus ei toiminut ja pääsin slotista tykittämään. Olisit lähettänyt viestiä, jos on jokin ongelma, aloituksessa maila liikkui ja sen jälkeen lähdin hyökkäykseen ja tein maalin. Ei riitä kärsivällisyys siihen, että se käsi tulee sieltä sipsipussista takaisin ohjaimelle ja voin tehdä maalin. Tuon viiden maalin jälkeen aloit heittelemään kiekkoa katsomoon. Hauskaa tosiaan, kun kaverin mielipide on se, että kaikki vastustajan teot ovat vääriä ja omat täydellisiä, kuten tuosta edellisestä viestistä voi olettaa.

Voin toki toisessa pelissä kuljettaa kiekon maaliviivalle ja räkäistä sisään, jos maalia ei saa tehdä ranteella, lämärillä tai onetimeristä.

Jep olin kahden maalinaikana hereillä mutta sitten mulla ei liikkunut maila eikä mikään aloituksessa kun lagasi niin uskomattoman paljon että turha sitä oli pelata ja silti jatkoit pelaamista ja vetelit niitä one-timereitas ei mulla niitä vastaan ole mitään mutta kun teit niitä samaan aikaan kun mulla pätki eikä pystynyt tehdä mitään.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Joo, ei tosiaan kannata noista viesteistä välittää. Itselläkin tuli yhtäkkiä deja vu tunne tuosta ketusta männä vuosilta ja meininki on näköjään sama edelleen. Katsellaan nyt hetken aikaa. Tosiaan, se on aivan sama vaikka tekisi niitä maaleja vaikka perseellään, jos tuomari vaan hyväksyy. Maalintekopeli kuitenkin kyseessä.

Niin siis tottakai mullekkin ihan sama miten tässä käy. Ei haittaa vaikka häviäisi joka ottelun kunhan vain pelaa herrasmies tyyliin eikä ala tekemään niitä maaleja kun mulla pätkii mutta kaipa mäkin alan niitä sitten näköjään tekemään jos ei sillä sen väliä? Ois jo varmasti voitto taskussa;)
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Jep olin kahden maalinaikana hereillä mutta sitten mulla ei liikkunut maila eikä mikään aloituksessa kun lagasi niin uskomattoman paljon että turha sitä oli pelata ja silti jatkoit pelaamista ja vetelit niitä one-timereitas ei mulla niitä vastaan ole mitään mutta kun teit niitä samaan aikaan kun mulla pätki eikä pystynyt tehdä mitään.

Voisit hyvä herra ilmoittaa minulle, jos on pelissä jokin ongelma. En ikävä kyllä ajatuksia osa lukea, mutta toivottavasti mokkulasi toimii ensi kerralla.
 
Vastaus: Nopeatempoinen NHL12-verkkoliiga

Voisit hyvä herra ilmoittaa minulle, jos on pelissä jokin ongelma. En ikävä kyllä ajatuksia osa lukea, mutta toivottavasti mokkulasi toimii ensi kerralla.

Jos en liiku pelaajalla jolla on nuoli päänyläpuolella pitkään pitkään aikaan niin miltä se sillon vaikuttaa?;D Ois vaan ollut mukava pelata kunnon peli eikä tuommosta mutta ainakin täällä on muita pelaajia joita vastaan pelannut jo nyt tiukkoja matseja varsinkin tuo äsköinen taas mikä oli aivan naurettava kun ei kiekkoa vaan saada sisään mutta ei voi mitiä.
 
Ylös Bottom