Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nummelalaisia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jouhou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jouhou

New Member
Huomasin juuri, että täällä muutama henkilö on Nummelasta. Minä olen täältä Virkkalasta eli Lohjan seudulta. Tänne avattiin muutes juuri pelikauppa Ata's PC. Ihan hyvä kauppa, sieltä ostin Xboxini. Nummelassahan on Kimmon peli, joka myös on huippukauppa. Myi nimittäin minulle juuri JSRF:n viiteen kymmeneen euroon. Ja se oli uusi!

Kai se lasketaan jos on elämän ensimmäiset 6 vuotta siellä asunu. Hienoa seutua onkin. Nyttemmin asustellaan Espoossa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Hienoa seutua onkin
Ei ole. Paska paikka. Muutin helsingistä vuosi sitten, täällä ei ole edes kunnon videovuokraamoa, ja aina kun kertoo missä asuu, ihmiset olettaa että ollaan jotain vit** kalakavereita Anssi Kelan kanssa. En ole edes tavannut kyseistä Jack Wade -kopiota.

ihmiset olettaa että ollaan jotain vit** kalakavereita Anssi Kelan kanssa.

Toi on kyllä niin totta ku olla voi. Aina rupes v******a esim. kesällä festareilla kun jonkun tuntemattoman kanssa jutteli, niin heti kun kerron asuvani Nummelassa, niin eikös eka kommentti ole:"Anssi Kela rocks!" tai "Tunnetsä sen?" tai jotain vastaavaa.

Anssin olen monta kertaa nähnyt NLA:ssa:

Kaupassa, koiraa kävelyttämässä mun partsin alta, juoksemassa dösään ym. ym. VAU!

Ennen oli sama juttu Jani Sievisen kohdalla, joka on muuten tosi urpo jätkä varsinkin kännissä. Kerran tunki baarissa (Tres Amigos anyone?)umpikännissä kantaen tarjottimellista valkovenäläisiä meidän pöytään kommenttina että "tää on mun pöytä". Eiköhän tämä Tresin kunkku kaatanut koko pirun tarjottimen kaverin kengille ja tappeluhan siitä meinas syntyä. Ei vaan kannattanut vetää pataan Jani-poikaa kun sen poke-kaverit oli pitämässä sitä pystyssä baarissa.

Tresissä on muuten usein bongattu myös Markus Selin seurueineen(Juha Veijonen, Aleksi Mäkelä ym.)mutta ne käyttäytyy siivosti:D

Ai niin, jos ette tajunneet, asun kans Nummelassa jo yli 10 vuoden kokemuksella.

Kimmon Peli rokkaa.

Hieno paikka, eikä liian kaukana Tsadista:D

Kiitos hei.

HCORE, missäpäin siellä asut?
Itse en sano mitään Jani Sievisestä. Olen tuntenut miehen monta vuotta, nykyään moikataan, ei muuta. Ei siis soitella eikä käydä kalassa. Olen katsos itse harrastanut myös sitä uintia, niin sitä kautta, ja ollaan samaa ikäluokkaa.
Broidi on kerran vetänyt sitä sieppiä turpaan, ja se ei ole pelkästään negatiivinen asia.

Edit: Nummelan kollit, kertokaa hieman ikäluokkaa, niin voin miettiä tuntisinko teitä IRL.

FRANK:

Asun siinä Nestettä vastapäätä tien toisella. Kuoppiksen koulu näkyy ikkunasta.

Kolme kerrostaloa, asun niistä rumimmassa, eli siinä keskimmäisessä, joka on muuten Nummelan vanhin ja tietenkin samalla eka kerrostalo(vuosi jotain 1965)

Siinähän asuu kans sievisen faija ihan vieressä.

No joo, ikä on 20, lokakuussa tulee 21 täyteen.

Nummelassa olen melkein koko pienen elämäni ajan asunut, ja mikäs siinä? Hyvä paikka asua ja olla.

Kimmon puljusta ei ole positiivista kuvaa. Kimmon asiakastuntemus on ihan päin vi*tuu, kun yritin hieroa sen kanssa kauppoja, äijä sanoo "Eääh... Emmää ny tiijä, muutenkin menee niin huonosti sillä Xboxilla täällä" No ei helvetti ihmekään kun tolla asenteella yrittää myydä. Päätin sittemin olla tukematta paikallista.

Itse asustelen ihan Nummelan vieressä, täällä Ojakkalassa. Aikamoinen tuppukylä... Nummela taas on ihan ok paikka. Kimmon puljusta yleensä omat pelini ostan, vaikka jätkä onkin välillä vähän töykeä ja ärsyttävä. Mutta kun ottaa vielä pelejä vastaan vaihdossa, niin mikäs siinä. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Itse asustelen ihan Nummelan vieressä, täällä Ojakkalassa. Aikamoinen tuppukylä...
OJAKKALA! Siellä asuu mun porukat, ja siellä olen kouluakin käynyt, kunnes sain kenkää. Se on hyvä mesta. Käyn siellä yleensä kerran viikossa. Syömässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jouhou
Huomasin juuri, että täällä muutama henkilö on Nummelasta. Minä olen täältä Virkkalasta eli Lohjan seudulta. Tänne avattiin muutes juuri pelikauppa Ata's PC. Ihan hyvä kauppa, sieltä ostin Xboxini. Nummelassahan on Kimmon peli, joka myös on huippukauppa. Myi nimittäin minulle juuri JSRF:n viiteen kymmeneen euroon. Ja se oli uusi!

Jeh, Virkkalassahan mäkin asustelen, eli Lohjalla tavallaan... Ja Ata's PC:stä ostin GameCubeni (vaikka kallis siellä olikin). On muuten ystävällistä palvelua siellä Ata'ssilla, ei oo mitään Lohjan Mustapörssi-meininkiä tyyliin, että myyjät paskaa välittävät asiakkaista...

Sega hei, sun täytyy muuttuu; mun elämästä jotain puuttuu,
Mä kaipaan Siimäniin jatkoaaaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Sega hei, sun täytyy muuttuu; mun elämästä jotain puuttuu,
Mä kaipaan Siimäniin jatkoaaaa...
Sega vois varmaan jopa tehä tolle jatkoo kun muistetaan, että Seaman on yks parhaiten myydyistä dc-peleistä Japanissa.

Jos yrititte sovittaa Milla biisin melodiaa noihin teksteihinne niin unohtakaa muusikon ura ;)

Ei mutta yksi taisi jopa onnistua!

Vai, että Virkkalalaisiakin... Kivaa! Ata's Pc ei myy kovinkaan paljoa Xbox pelejä käytettyinä. Johtunee siitä, ettei kukaan niitä sinne vie. Menkää siis ja myykää sinne jotain pelejänne, niin voin käydä ostamassa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jouhou
Menkää siis ja myykää sinne jotain pelejänne, niin voin käydä ostamassa. :)
Eikö olisi helpompaa vain ostaa se peli suoraan joltakulta toiselta, kuin välikäden kautta? :P

Ylös Bottom