Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NXE ja videotoisto

djj07

New Member
Pikaisen kokeilun perusteella NXE ei toista xvid videopätkiä kuten käyttöjärjestelmän vanhempi versio. Olen kääntänyt videot Any Video Converterilla AVIksi käyttäen codecina xvidiä ja bitratena 768kbps ja vanhalla käyttiksellä noi videot toimi muikeesti. Nyt ei näytä toimivan :(

Minkälaisella ohjelmalla saan videot käännettyä NXEn tukemaan muotoon? Videot eivät toistu myöskään Media Centerin kautta.

Testailen tässä vielä ja raportoin kokemuksista tähän threadiin.

*EDIT* Eipä toimi ei. Pikaisen googlauksen mukaan en ole yksin ongelmani kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NXE ja videotoisto.

Kyllä toimii ainakin minulla. Lataa uudestaan se Liven tarjoama media update, jolla sai vanhalla dashboardilla videot näkymään. Niin ja kannattaa muutenki tutustua Tversityyn, jolla striimaukset ja videoiden muunnot tapahtuu lennosta.
 
Vastaus: NXE ja videotoisto.

Kyllä toimii ainakin minulla. Lataa uudestaan se Liven tarjoama media update, jolla sai vanhalla dashboardilla videot näkymään. Niin ja kannattaa muutenki tutustua Tversityyn, jolla striimaukset ja videoiden muunnot tapahtuu lennosta.

Uudelleenlataaminen auttoi. Loistohomma. Kiitoksia :)
 
Vastaus: NXE ja videotoisto.

Miten sen media updaten saa ladattua uudestaan?

Tulee ilmotus ettei videota voi toistaa. Siinä samalla se ilmottaa päivityksestä. Siitä eteenpäin tulee kohta mistä voit ladata sen uudestaan.
 
Vastaus: NXE ja videotoisto.

Tulee ilmotus ettei videota voi toistaa. Siinä samalla se ilmottaa päivityksestä. Siitä eteenpäin tulee kohta mistä voit ladata sen uudestaan.

Meikäläisellä ei tätä ilmoitusta tule. Pitääkö noiden videoiden olla kovalevyllä? Oon yrittänyt pelkästään streamaamista nyt.
 
Vastaus: NXE ja videotoisto

Kokeile vaikka polttaa levylle joku xvid pätkä jos ei muuten tule sitä ilmoitusta. Ja boxi luonnollisesti pitää olla livessä...
 
Vastaus: NXE ja videotoisto

Ikävä ja outo homma tuossa videotoistossa nykyään on se että boxin pitää olla livessä, jotta streamaus toimii noista jotka tarvitset sitä codeccia. Onko muilla sama homma? Hiukan ärsyttää, mutta onneksi itse saan pidettyä boxin nettissä koko ajan. Ja paketti on luonnollisesti ladattu uudestaan nxen asentamisen jälkeen.
 
Ylös Bottom