Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: 3 XBOX peliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: O: XBOX ja/tai 5 peliä

Puolet peleistä hankittu eli enää on haussa kone + 5 peliä HALVALLA!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: O: XBOX ja/tai 5 peliä

Elikkäs myydään täydellisessä kunnossa oleva Xbox. Versio on 1.1. Mukaan tulee alkuperäinen ohjain ja yksi tarvike ohjain.

Sekä pelejä:

Burnout3
SSX3
Halo 2

Pelit ovat naarmutomia ja kaikki ohjekirjat löytyy. JA HUOM HUOM Samsungin asemalla on varustettu tämä yksilö! Ja myöskin RGB-kaapeli löytyy.

EDIT: otin tuon omasta ilmotuksesta mutta tuollaset löytyis jos kiinnostaa.

Vastaus: O: 3 XBOX peliä

Konekin on nyt hommattu, mutta edullista sellaistakin voi vielä tarjota (voisin ottaa itselleni). Kolme peliä enää puuttuu. Kattohinta on 15 euroa postikuluineen kolmen pelin paketille.

Vastaus: O: XBOX ja/tai 10 peliä

Xbugs sanoi:
EB Gamesilla on kuulemma ollut sellainen Gigantti-henkinen tyyli, että jos diili alkaa näyttää heikolta, ovat ruvenneet jälkikäteen keksimään uusia rajoituksia. Jos näin käy, kannattaa tietysti vain pitää lujasti kiinni siitä, mitä on sovittu. Sopimus on sopimus ja itsepähän ovat ehtonsa määritelleet.

"Pidätämme oikeuden muutoksiin" näkyi lukevan dokumentissa kun pyysin ehdot. Muuten olen sitä mieltä että tälläinen yrittäjähenki varmasti kannustaa Suomessa liiketoimintaansa aloittelevaa ketjua tekemään vastaavia megatarjouksia jatkossakin. Kiitos teille, kaverit!

Vastaus: O: 3 XBOX peliä

En ole ihan varma mitä tuolla viestillä tarkoitit.. kritisoitko tätä threadia?

Werewolf sanoi:
"Pidätämme oikeuden muutoksiin" näkyi lukevan dokumentissa kun pyysin ehdot. Muuten olen sitä mieltä että tälläinen yrittäjähenki varmasti kannustaa Suomessa liiketoimintaansa aloittelevaa ketjua tekemään vastaavia megatarjouksia jatkossakin. Kiitos teille, kaverit!

Ensinnä: Eipä ainakaan minulle kaupasta sopiessani näytetty tuollaista paperia. Jos niillä on joku (jälkikäteen?) tulostettu paperi pöytälaatikossa piilossa, se ei sido minua eikä muita tuollaisiin ehtoihin sitoutumattomia asiakkaita millään tavalla.

Toiseksi: Jos katselet EB Gamesin vaihtopelien ja boksien jälleenmyyntihintoja ja hieman lasket summia yhteen, huomaat varmastikin, ettei kyseessä ole mikään hirmuinen "megatarjous".

Kolmanneksi: Tässä kampanjassa on kyse ennen kaikkea markkinoinnista. Julkisuusarvoa on turha kuvitella saavansa ilmaiseksi, siitä joutuu maksamaan muodossa tai toisessa - kakkua kun ei voi sekä syödä että säästää.

Neljänneksi: Jos toivotat avosylin maahan tervetulleeksi kansainvälisen jättiketjun, joka ajattelee, ettei sen tarvitse noudattaa paikallista lakia ja omia asiakkaita kannattaa pissiä linssiin, olet sellaisen ansainnutkin.

Että ole hyvä vaan.

(Mielenkiintoisesti kyseinen nahanvaihtajanimimerkki rekisteröityi tänään kirjoittaakseen EB Gamesin toimintaa puolustelevan viestin, jossa kertoo nähneensä jonkun asiakkailta salatun EB Gamesin markkinointikampanjan lisäpöytäkirjan...)

Ensinnä: Kyseinen salainen lisäpöytäkirja on siitä lähtien kun olen liikkeessä käynyt ollut liistrattuna tiskin etuseinään melko isona.

Toiseksi: Megaa on mielestäni se, että saan haluamani uuden XBox 360:n 110 eurolla, ja kotona vastustus vähenee kun emännän silmistä häviää puolet vanhoista peleistä ja vanha konsoli.

Kolmatta pointtiasi en edes ymmärrä, hauskaa amerikkalaista sanontaa lukuunottamatta. Kuka ei voi syödä ja säästää kakkuaan? Mmm. Kakkua. Joka tapauksessa, asettuminen sinunlaistesi internet-"gurujen" arvovaltaa vastaan on se seikka joka piti minut tähän asti lurkerina. Salaliittoteoriasi murskaamana tunnen itseni riittämättömäksi yhdellä postituksellani 500si vastaan. Sinänsä vedit hyvin että olen kyllä itsekin kaupan alalla töissä ja aikanani yksityisyrittäjänä kohtasin myös niitä ihmisiä joiden takia kahvi- ja pullatarjoiluissa pitää lukea "1 per asiakas" vaikka asiakkaana olisi ihan aikuisia ihmisiä.

Ylös Bottom