Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O:Amiga 500 ilman lisämuistia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bambuloosa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bambuloosa

New Member
Mukaan kaikki tarvittava,jotta koneen saa samantien toimimaan ja pelit rullaamaan.Hiiri myös mukaan.Parikin eri kickstarttia olisi hyvä olla.Muutama peli olisi plussaa.

Paljon kuritat minua tällaisesta paketista?

Niin,ja olisi erittäin hyvä jos se olisi noudettavissa jostain tampereen lähistöltä.

Lisämuisti löytyy,tikut lötytyy ja vähänpelejäkin,muu puuttuu.

Käys äkkiä kattoon nyysseistä manse.ostan-myyn, siellä olis myytävänä seuraavanlainen setti 30 eurolla:

Toimiva Amiga 500, tv-modulaattori, muuntaja, 4 joystickia (ainakin 1 toimi), hiiri, ohjekirja, lisämuisti, parikymmnentä peliä, workbench, muuta softaa ja diskettilaatikko.
jatkoa...
Kokeilin muitakin joystickeja ja kolme toimi ok (2 x Tac 2 ja
kranaatinmuotoinen Terminator-tikku), yksi välillä reistaili (kolmas Tac 2).

Peleistä ostettuina löytyvät Monkey Island 2, The Simpson ja Dune. Muita
pelejä mm. Sim City, Super Cars II, TV Sports Basketball, Kick Off 2, Elite,
Populous, Player Manager, Lazer Squad, NetHack 3.0, Hockey League Simulator,
Shadow of the Beast, North & South, Wayne Gretzky Hockey, Civilization, Monkey
Island, Dungeon Master, Ski or Die, Speedball II, Lemmings, Double Dragon,
Populous II, Prince of Persia.

Itse ostaisin melkein jo ton Terminator-tikun takia, mutta onneks mulla on jo sellanen. :cool:

Kun en tarvitsisi tuota koko pakettia.Mulle riittäisi itse kone,modu,hiiri ja softa millä saa pelit pyörimään.Mikään noista sun peleistä ei nappaa,joten ne voidaan jättää pois.Toisaalta...prince of persia ja lemmings lämmittää kyllä.

uh, ehkä esitin asiani epäselväksi mutta minä en ole myymässä tuota... huomasin vain ilmoituksen ja ajattelin pistää tietoa sulle.

ja ei 30 euroa ois paha, myyt ne mitä et tarvi huuto.netissä ja paketille ei jää enää hintaa ollenkaan, hyvässä lykyssä saisit voittoa =)

Tosin tuo paketti tais mennä jo...

Ylös Bottom