Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: Final Fantasy IX (9)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Napster

New Member
Haen otsikon mukaista peliä. Mieluiten hyväkuntoinen ja tietysti toimiva. Huonokuntoisetkin menee, mutta se näkyy hinnassa.

Vastaus: O: Final Fantasy IX (9)

Minulla olisi. Jokainen levy melkein naarmuton, mitä pari ihan pientä lukuunottamatta (melkein kuin uusi). Kotelossa paljon naarmuja, mutta sen ei luulisi haittaavaan. Ei muuten lähde halvalla, nimittäin tiedän miten vaikea tämä on saada!

Mullakin olis täysin naarmuton versio.

Viimeksi muokannut moderaattori:

mustis9 sanoi:
Minulla olisi. Jokainen levy melkein naarmuton, mitä pari ihan pientä lukuunottamatta (melkein kuin uusi). Kotelossa paljon naarmuja, mutta sen ei luulisi haittaavaan. Ei muuten lähde halvalla, nimittäin tiedän miten vaikea tämä on saada!

milläs lähtis:confused:

mustis9 sanoi:

Enpä nyt tiedä onko tämä niin vaikeaa saada. Esimerkiksi ainakin VPD ja Puolenkuun Pelit myyvät näitä VII, VIII ja IX-platinum-painoksia uutena melkein 40 euron hintaan.

Ylös Bottom