Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: GBC ja/tai GBA

Knight

Active Member
Haluan toimivat, naarmuttomat ja paketilliset koneet. Oheishärpäkkeet mielellään mukaan, pelejä en tarvitse. Tarjoa, en osaa sanoa mitään sopivaa hintaa etukäteen.
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Missä kunnossa on? Onko mukana kotelo ja ohjeet? Minkä värinen?

Eli onko näytössä tai kotelossa naarmuja, toimiiko täysin jne?
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Mulla taitaa nuo kaikki ohjeet, kotelot jne löytyä. Tummanvihreän värinen. Haluatko kenties jotain pelejäkin ja paljonko olisit valmis tarjoamaan?
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Dr-Lemu sanoi:
Mulla taitaa nuo kaikki ohjeet, kotelot jne löytyä. Tummanvihreän värinen. Haluatko kenties jotain pelejäkin ja paljonko olisit valmis tarjoamaan?

Laitatko tarkan listan myytävistä privana, kiitos? HP:n kanssa mielellään.
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

mul ois gba ja gbc GBAssa on kaikki pakkaukset mutta gbc:ssä ei paljonkas tarjoat
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Xsiittari sanoi:
mul ois gba ja gbc GBAssa on kaikki pakkaukset mutta gbc:ssä ei paljonkas tarjoat

Kerro privaan hiukan tarkemmin kunnoista ja sisälmyksistä niin katsotaan. Kerro myös paljonko pyydät tuotteista, en oikein osaa tehdä sopivaa tarjousta.
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Myynnissä hyväkuntonen musta SP. Pakkauskin hyvässä kunnossa. Saatampa löytää jostain mukaan kuulokeadapterinkin. Laturi tietysti mukana. Akkukesto on hyvä. Ja saattaa paperitkin löytyä.
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Tarjouksia olen saanut jo aika paljon, kiitos niistä, mutta en ole vielä ostanut koneita.

Haluan konsolien mukana alkuperäiset laatikot ja muut tauhkat. Omistan jo SP:n, joten en ole hankkimassa laitteita pelikäyttöön, siksi haen vain CIB-kamaa. Haluaisin mieluiten valkoisen GBA:n, GBC:n värillä ei ole niin väliä.

EDIT: Itse asiassa tarjouksia on tullut jo siinä määrin, että olen mennyt jo hiukan sekaisinkin.

Dr-Lemu: tarjouksestasi en muista mitään, vaikka pitäisi. Jos vielä vaivaudut privailemaan ja kertomaan hinnan tuotteillesi, niin olisin kiitollinen.

Älkää tarjotko, jos mukana en saa koteloita. Peleillä ei niin väliä, ostan mutta en hae ensisijaisesti.
 
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Ois myynnissä musta, melkein käyttämätön, hyvässä kunnossa oleva GBA.

EDIT: kaikki paperit ja paketti on myös mukana ja hyvässä kunnossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: O: GBC ja/tai GBA

Nyt olisi vielä pari päivää aikaa tarjota valkoista GBA:ta, muuten juzobin GBA vaihtanee omistajaa.
 
Ylös Bottom