Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: Pelikoneita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Hakusessa etenkin SNES ja N64 - MegaDrivekin voisi kiinnostaa. Mielellään CIB-paketteja ostaisin, pelejä saa olla myös mukana ja muuta oheishärpäkettä (kuten SNESin Import-adapteri, N64:lla Expansion ja Rumble Pak). Tarjouksia kehiin - tähän, privaan tai maililla.

mulla olis SNES sinko.. paketissa ja pelin kanssa.
Kaupassa sanottiin, että on käyttämätön, mutta paketista ainakin tavarat on ollut ulkona joskus aikasemminkin.

Toistaiseksi sanon kiitos, mutta ei kiitos. Haluaisin saada ensin koneen, sitten vasta voisin alkaa investoimaan oheissälään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Hakusessa etenkin SNES ja N64 - MegaDrivekin voisi kiinnostaa. Mielellään CIB-paketteja ostaisin, pelejä saa olla myös mukana ja muuta oheishärpäkettä (kuten SNESin Import-adapteri, N64:lla Expansion ja Rumble Pak). Tarjouksia kehiin - tähän, privaan tai maililla.
Mulla olisi yksi N64-konsoli ja RF-piuha. Ei ohjaimia, ei pakettia mutta ei kyllä paljoa hintaakaan. Tarjoa jotain.

Re: Re: O: Pelikoneita

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan achiim
Mulla olisi yksi N64-konsoli ja RF-piuha. Ei ohjaimia, ei pakettia mutta ei kyllä paljoa hintaakaan. Tarjoa jotain.

Mielellään pelaamiseen valmiita paketteja.

Minulla taasen voisi olla käytettyjä, osittain melko kuluneitakin (ne tatit, siis), mutta toimivia ohjaimia 1-2 kpl - jos vaikka haluat täydentää achiim:in pakettia. Hintaa ei ole paljon. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä. Ainiin, N64:lle siis (värit muistaakseni vihreä ja sininen).

Täältä löytyisi Super Nintendo, siis jenkkiversio. Kaksi ohjainta, RGB-piuha, suomalaiseen pistorasiaan sopiva muuntaja jne... Koneella voi pelata valmiiksi kaikkien maiden pelejä (modchipattu silloin aikananaan) ja mukaan lähtee vielä pari peliäkin:

* Super Mario All-Stars
* Super Mario World
* Super Bomberman
* Pari käsittämätöntä japanilaista hyppelypeliä

Saattoi pelejä olla enemmänkin, täytyy tarkistaa.

En ole mitenkään automaagisesti myymässä tätä, koska koneella on nostalgia-arvoa. Jos tarjous on sopiva, tuo voi kyllä lähteäkin.

Ylös Bottom