Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: Seuraavat SNES-pelit:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joelman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman

Turtles In Time 4

Itsellenikin kelpaisi. Aivan loistava peli! Usa-versio oli muuten huuto.netissä tässä yks päivä mutta ilman koteloa ja ohjekirjaa niin en viitsinyt ostaa!

Ja jos joltain löytyisi myös seuraavia pelejä minulle myydä, mieluiten kotelon ja ohjekirjan kanssa niin ottakaa yhteyttä:

Mega Man X (myös X2 ja X3 JOS LÖYTYY)
Final Fight
Super Metroid
Axelay
Yoshi's Island(super mario world 2)

Maksan kohtuullisesti
:)

Peoplez:
Eikä käy kyllä kieltäminen Batman Returnsin ja Biker Micenkään laadusta ;-)

By the way, huudat aika paljon SNES -pelejä Huuto.netistä (olen pistänyt merkille, niin). Omistatko jo paljon pelejä? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.

Peoplez:
Eikä käy kyllä kieltäminen Batman Returnsin ja Biker Micenkään laadusta ;-)

By the way, huudat aika paljon SNES -pelejä Huuto.netistä (olen pistänyt merkille, niin). Omistatko jo paljon pelejä? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.

Jaa'a... Keräilyinto iski tuossa joulun aikoihin ja oon nyt kolmen kuukauden aikana ostanut semmoisen 40 peliä. Osa noista on aivan hirveetä roskaa, mutta klassikoitakin on jo löytynyt(chrono trigger, zelda jne.).

Tarkoitus olisi kerätä satojen pelien Snes-kokoelma :D

Peoplez, niin ei sulla olisi sitten Turtles Tournament Fighteria ohjekirjoineen? ;-) Jostain kun sais..

Peoplez, niin ei sulla olisi sitten Turtles Tournament Fighteria ohjekirjoineen? ;-) Jostain kun sais..

Eipä ole ei. Omistin tuon helmen joskus vuonna 95 tai sinne päin, mutta silloin möin rahapulassa Snesin ja kaikki pelit, helkkarin halvalla vielä kaikenlisäksi. Nyt, vuonna 2003 yritän kuumeisesti löytää juuri niitä klassikoita jotka omistin koteloineen ja ohjekirjoineen päivineen :D

AAarrrgh!!!!111111

:p

Peoplez onko sulla mitään listaa peleistäs?

Omat Snes ja muut nintendopelit löytyy osoitteesta http://users.evtek.fi/~k0100981/nintendo.html

Snes on kyllä loistava laite.. paljon ois vielä hommattavaa sillekin laitteelle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rouhija
Peoplez onko sulla mitään listaa peleistäs?

Omat Snes ja muut nintendopelit löytyy osoitteesta http://users.evtek.fi/~k0100981/nintendo.html

Snes on kyllä loistava laite.. paljon ois vielä hommattavaa sillekin laitteelle.

En oo vielä tehny mitään listaa kun ei noita vielä niin paljoa ole. Mutta tarkoitus olisi kerätä todella suuri kokoelma! Snes ON loistava laite, oma suosikkini kaikista pelikoneista kautta aikain.

Sullakin tuo lista oli sun ja tyttöystävän yhteinen :)
Minunkin tyttöystävältä löytyy Nes, jolle hän keräilee pelejä :p
Mukavaa kun on yhteinen peliharrastus.

minulla on nämä pelit myynnissä:
-Doom
-Cool Spot
-Donkey kong:country
-Yoshis island
-Super mario All stars
-Power Drive
-Krystus: super fun house
-Tetris&Mario
-Super mario kart