Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O/V Rallisport Challenge 2

Kajuutta

New Member
Eli vaihdossa...

True Crime
Simpsons Hit & Run
Sega GT OnLine
HULK
Metal Arms
Sonic Heroes
Phantasy Star OnLine
Colin 4

Vaihto myös muihin mahdollinen.... ja esim. tuohon Rallisportiin voi valita kaksi... noista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
En omista tuota rallisporttia mutta olen etsinyt tuota sega gt onlinea pitkään niin pitää ehdottaa:

Sega GT online + Sonic Heroes <--> Raibowsix3+Barbarian
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HemmoHohto
En omista tuota rallisporttia mutta olen etsinyt tuota sega gt onlinea pitkään niin pitää ehdottaa:

Sega GT online + Sonic Heroes <--> Raibowsix3+Barbarian

Valitettavasti nuo molemmat löytyy.... ja toki muitakin kuin tuota rallia saa ehdotella...
 
Etsin Live-pelejä ja minun haukansilmät huomasivat PSO:n ja Sega GT Onlinen. Minulta löytyy Pyo Pop Fever, Urban Freestyle Soccer ja NFL 2K4. Kiinnostaako mikään noista?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zippo
Etsin Live-pelejä ja minun haukansilmät huomasivat PSO:n ja Sega GT Onlinen. Minulta löytyy Pyo Pop Fever, Urban Freestyle Soccer ja NFL 2K4. Kiinnostaako mikään noista?

Muuten hyvä mutta multahan juurikin nuo nyt tarjolla olevat vaihdoit pari viikkoa sitten ;-)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kajuutta
Muuten hyvä mutta multahan juurikin nuo nyt tarjolla olevat vaihdoit pari viikkoa sitten ;-)

Ai niin! Muistikuva oli vaan se, että sinun kanssa olen tehnyt ennenkin kauppoja. Vähän noloa, mutta sentään vähän! Sorry! :cool:
 
Ylös Bottom