T tsinivuo New Member 16.12.2005 #1 Eli jos jollain pyörii otsikon mukainen Microsoftin alkuperäinen Xbox HD AV kaapelisatsi nurkissa, niin myy se minulle. Tarjoa.
Eli jos jollain pyörii otsikon mukainen Microsoftin alkuperäinen Xbox HD AV kaapelisatsi nurkissa, niin myy se minulle. Tarjoa.
D Dr Evil Active Member 16.12.2005 #2 Vastaus: O: XBox Microsoft originaali HD AV kaapeli tsinivuo sanoi: Eli jos jollain pyörii otsikon mukainen Microsoftin alkuperäinen Xbox HD AV kaapelisatsi nurkissa, niin myy se minulle. Tarjoa. Klikkaa laajentaaksesi... 20e sis postit?
Vastaus: O: XBox Microsoft originaali HD AV kaapeli tsinivuo sanoi: Eli jos jollain pyörii otsikon mukainen Microsoftin alkuperäinen Xbox HD AV kaapelisatsi nurkissa, niin myy se minulle. Tarjoa. Klikkaa laajentaaksesi... 20e sis postit?
D Dr Evil Active Member 18.12.2005 #3 Vastaus: O: XBox Microsoft originaali HD AV kaapeli Kissako vei kielesi?
T tsinivuo New Member 19.12.2005 #4 Vastaus: O: XBox Microsoft originaali HD AV kaapeli Privaa on laitettu. Tilanne on nyt siinä vaiheessa, että uusia tarjouksia ei kantsi tehdä.
Vastaus: O: XBox Microsoft originaali HD AV kaapeli Privaa on laitettu. Tilanne on nyt siinä vaiheessa, että uusia tarjouksia ei kantsi tehdä.