Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

O: xbox??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tristan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

tristan

Guest
niin kunhan kyselisin et onko tuo xbox niin hyvä et siitä kehtais pulittaa sen 500 ecua? onks kuin paljon parempi kun ps2? ja et grafiikka on kuin paljon laadukkaampaan kun ps2:ssa?

vastatkaa kellä on kokemusta tosta äkpoksista??
 
no pidän kaikist muist paitsi avaruus peleistä... no se siitä kirjotelkaa mielipiteitänne/kokemuksia.....
 
nykyäänhän sitä saa jo monestakin paikkaa alle 500 euron... ja konsoli kannattaa ostaa jos pidät peleistä...

www.teamxbox.com -> Games

tai

www.gamespot.com -> Xbox

antaa suht hyvän käsityksen tulleista ja etenkin tulevista peleistä. itse puolueellisena en sano mitään, tutki itse, päättele itse, osta itse =)
 
Xbox vai PS2? Hmm, jatkossa näyttää siltä, että Xbox alkaa saamaan aika lailla samoja pelejä kuin PS2. Ainoana poikkeuksena on tietysti Final Fantasyt. Itse suosittelisin kyllä Xboxia vaikka PS2:den omistan ja itsellänikin on se jo hankintalistalla Cuben alla. Xboxilla on tälläkin hetkellä monta hyvää peliä esimerkkinä nyt Project Gotham Racing, Rallisport, Halo, DOA3, Jet Set Radio Future ja tulossa on vaikka mitä.
 
ai joo pelilista...

tässä pelejä, jotka minua kiinnostaa (ne on jo ilmestyny... kai):

-Halo
-Project gotham racing
-Tony hawk 3
-Jet set radio future
-Dead or alive 3
-Wreckless
-Gunvalkyrie
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tristan
niin kunhan kyselisin et onko tuo xbox niin hyvä et siitä kehtais pulittaa sen 500 ecua? onks kuin paljon parempi kun ps2? ja et grafiikka on kuin paljon laadukkaampaan kun ps2:ssa?

vastatkaa kellä on kokemusta tosta äkpoksista??

Voisitko kertoa minkätyyppisistä peleistä pidät, ja paljonko on varaa laittaa peleihin ja vehkeisiin.:) Näistä olisi apua neuvottaessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tristan
niin kunhan kyselisin et onko tuo xbox niin hyvä et siitä kehtais pulittaa sen 500 ecua? onks kuin paljon parempi kun ps2? ja et grafiikka on kuin paljon laadukkaampaan kun ps2:ssa?

vastatkaa kellä on kokemusta tosta äkpoksista??

Jos vain suinkin mahdollista, niin hanki molemmat.
 
Re: Re: O: xbox??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


Jos vain suinkin mahdollista, niin hanki molemmat.

Niinpä... Itsellenikin iski hinku Boxia kohtaan, kun kaveri voitti sen Speed Bug-kisasta. Olihan sitä jo aiemminkin kateltu, mutta nyt vaan voimistui. Noh, ehkä se napsahtaa kaupasta pikapuoliin PS2:n seuraksi. :)
 
No tulihan se Boxi sitten haettua. Mukaan lähti vain Ralli Sport Challenge, ei sitä kerralla sitten kuitenkaan uskaltanut niin paljon tuhlata :)
 
Ylös Bottom