Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oblivion-helppari

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion-helppari

bf-man sanoi:
Mulla on strengh, agility ja speed ja kyvyistä blade ja sneak ihan tapissaan. Toimii taistelussa ihan pirun hyvin. Mulla tosin huomaa että on aika yksipuolinen heebo: minkäänlainen taikominen ei oikein luonnistu. Mutta se onkin "vasta" level 25 tai 26. Itse en käytä tuota skeleton keytä ollenkaan. Pelissä on muutama artifakti jotka sekoittaa pelin tasapainoa liian paljon mun mielestä. Just esim. tuo näkymättömyys juttu +nocturnals cowl niin ei kukaan huomaa sua. :rolleyes:

Ja Dark Brotherhood ;) Niitä tehtäviä pelatessa nautin eniten ikinä verratutuna mihinkään muuhun peliin.

no entä kun sain ladattua tuon knight of the nine lisäosan peliin enkä kattonut mitä siitä saa lisää niin jos tiedätte mitä siitä on hyötyä niin voitteko kertoa?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Pieni ongelma noiden omien taitojen kanssa. Taisteluissa kun saattaa menettää omia taitojaan, juuri kävin alttarilla mutta strenght ja intelligence edelleen punaisella. Vain willpower nousi normaaliksi. Mitään vaikutuksia ei active effects -kohdassa ole. Intelligence on muikeat 8 laskenut. Mitenkä noi sitten saa normaaliksi, ei mikään tunnu auttavan.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Fiend sanoi:
Pieni ongelma noiden omien taitojen kanssa. Taisteluissa kun saattaa menettää omia taitojaan, juuri kävin alttarilla mutta strenght ja intelligence edelleen punaisella. Vain willpower nousi normaaliksi. Mitään vaikutuksia ei active effects -kohdassa ole. Intelligence on muikeat 8 laskenut. Mitenkä noi sitten saa normaaliksi, ei mikään tunnu auttavan.
Ettei olis päällä varusteita jotka laskevat jotain arvoja?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

noose01 sanoi:
Ettei olis päällä varusteita jotka laskevat jotain arvoja?

Ei oo ei. Taisteluissa noita ilmenee välillä. Usein sitten ajan kanssa tai cure disease taialla palautuu. Active Effects kohdassa ei siis mainita näitä, kuten jo sanoin.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Taitaa olla ihan normi sairauksia, joita saa zombeilta ja joltain kummitushemmoilta...?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Paolo sanoi:
Taitaa olla ihan normi sairauksia, joita saa zombeilta ja joltain kummitushemmoilta...?

Paitsi, että nuo juuri näkyvät niissä active effects -tiedoissa. Ja sanon nyt kolmannen kerran, että siellä ei ole mitään.

No nyt on kuitenkin taidot omalla tasollaan. Nukuin ja level nousi 42:ään minkä jälkeen meni tasot normaaliksi. Missään vaiheessa ei kuitenkaan selvinnyt syy. Joten jos näitä tulee lisää niin sitten ihmetellään taas.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Fiend sanoi:
Paitsi, että nuo juuri näkyvät niissä active effects -tiedoissa. Ja sanon nyt kolmannen kerran, että siellä ei ole mitään.

Oletkos ihan varma että taudit näkyvät active effects sivulla...? Minä muistelisin että siellä näkyy vain taikojen aiheuttamat statsimuutokset?

Voin toki muistaa väärinkin.

edit: Ainakaan mulla ei näy active-efecteissä mitään merkintää kun Will-O-Wisp imuttaa willpowerit. Eli noi statsimuutokset saattaa johtua joidenkin ölliäisten perushyökkäyksistä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Oblivion-helppari

Paolo sanoi:
Oletkos ihan varma että taudit näkyvät active effects sivulla...? Minä muistelisin että siellä näkyy vain taikojen aiheuttamat statsimuutokset?

Voin toki muistaa väärinkin.

edit: Ainakaan mulla ei näy active-efecteissä mitään merkintää kun Will-O-Wisp imuttaa willpowerit. Eli noi statsimuutokset saattaa johtua joidenkin ölliäisten perushyökkäyksistä!

Noh kyllä ainakin kaikki zombi, wrath sun muut härpäkkeet näkyvät tuolla tiedoissa.
Ja kyllähän nuo ainakin normaalisti poistuvat alttarilta poistuttaessa. Eniten tässä on häirinnyt se, ettei alttarikaan nostanut intelligence-taitoa takaisin huippuunsa.

Mutta asiasta toiseen: kuinka saa laitettua esim johonkin pukuun monta eri taitoa enchanttauksina? mm noita pukuja kun tulee mages killalta niin yhdessä oli 4 fortify lisuketta. Itse kun kävin tutkiskelemassa asiaa niin saan vaan yhden taidon sinne lisää, kun itse niitä asentelee.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Fiend sanoi:
Mutta asiasta toiseen: kuinka saa laitettua esim johonkin pukuun monta eri taitoa enchanttauksina? mm noita pukuja kun tulee mages killalta niin yhdessä oli 4 fortify lisuketta. Itse kun kävin tutkiskelemassa asiaa niin saan vaan yhden taidon sinne lisää, kun itse niitä asentelee.

Käsittääkseni itse voi laittaa vain yhden parannuksen per tavara. Siinä mielessä nuo pelistä valmiina löytyvät parannetut tavarat ovat siis parempia.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Fiend sanoi:
Noh kyllä ainakin kaikki zombi, wrath sun muut härpäkkeet näkyvät tuolla tiedoissa.
Ja kyllähän nuo ainakin normaalisti poistuvat alttarilta poistuttaessa. Eniten tässä on häirinnyt se, ettei alttarikaan nostanut intelligence-taitoa takaisin huippuunsa.
Alttarilla käynti nostaa vain yhden taidon kerralla takaisin normaaliin. Jos sinulla on esim. kaksi taitoa vahingoittunut, joudut käymään alttarilla kahdesti.


Mutta asiasta toiseen: kuinka saa laitettua esim johonkin pukuun monta eri taitoa enchanttauksina? mm noita pukuja kun tulee mages killalta niin yhdessä oli 4 fortify lisuketta. Itse kun kävin tutkiskelemassa asiaa niin saan vaan yhden taidon sinne lisää, kun itse niitä asentelee.
Itse enchanttaamalla ei saa laitettua kuin yhden taidon per asuste. Seikkailujen varrella löytyvät suojukset ovat asia erikseen.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ongelmana on että pääsin Arc mageksi suoraan enkä saanut Master-Wizard rankia ollenkaan. Tästä jäi siis achivement saamatta. Onko muilla ollut samaa ongelmaa että on hypännyt kaksi rankkia suoraan? Voikohan tätä enää saada mitenkään?
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Ok, voisiko joku antaa jotain vinkkejä aloittelijalle. Olen ihan pihalla koko pelistä. Minulla on yksi questi, se ensimmäinen Oblivion-portti mutta hahmoni ei oikein tahdo pärjätä, olen Warrior ja leveleitä on säälittävät 3 kiertynyt 6 tunnin pelaamisen jälkeen. Olen vain seikkaillut pelissä, tehnyt jotain pieniä questeja ja lähinnä vain vieraillut niissä ihmeen luolissa ympäri maata. Ne ovat niin ahdistavia etten jaksa pelata niitä :D
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Voi voi kun ei oikeen taho alttarilla siunauksia herua. Tulee vaan teksti jotenkin näin: Repend your crimes wiked one! liittyyköhän nämä fame jutut jotenkin tähän? Fame on nyt 119 ja Infamy 189
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Juu jos haluaa kirkoista siunauksia pitää famen olla korkeampi kuin infamy.

Ja jos ei famen nostaminen innosta, niin aina voi ostaa saman tarkoituksen hoitavia puteleita yms.
 
Vastaus: Oblivion-helppari

Juri sanoi:
Ok, voisiko joku antaa jotain vinkkejä aloittelijalle. Olen ihan pihalla koko pelistä. Minulla on yksi questi, se ensimmäinen Oblivion-portti mutta hahmoni ei oikein tahdo pärjätä, olen Warrior ja leveleitä on säälittävät 3 kiertynyt 6 tunnin pelaamisen jälkeen. Olen vain seikkaillut pelissä, tehnyt jotain pieniä questeja ja lähinnä vain vieraillut niissä ihmeen luolissa ympäri maata. Ne ovat niin ahdistavia etten jaksa pelata niitä :D

Voithan aina säätää vaikeus tasoa helpommalle ainakin minulla se oli heti alkuunse puoli välissä sitten kun opit pelaamaan paremmin ja hahmosi lvl kasvaa ja vastukset tulee liian helpoiksi tappaa säädät vaikeammalle ja parempaa kamaa tulee sitä mukaa kun hahmosi lvl kasvaa. impperial cityn areenalle kannattaa minun mielestä mennä sieltä saa kyllä aluksi vain vähän rahaa mutta kun olet siellä itsesi saanut tarpeeksi hyväksi ja pääset tappamaan niitä kaikkia minotaureja ja muita sellasia niin voi sieltä saada 3000 kin kerralla.
 
Ylös Bottom