Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Official Dreamcast Magazine 1-21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Sain vihdoin käsiini kuukausia sitten ostamani DC-lehdet UK:sta. Setti käsittää Official Dreamcast Magazinen lehdet 1-21. Kyseessä on UK:ssa julkaistu lehti, jossa on ollut GD:t kannessa, harmi vaan, ettei ne kuuluneet myytyyn kokonaisuuteen.

Lueskelin muutaman lehden alusta, jokaisessa lehdessä on jotain uutta Dreamcastista ainakin minulle. Olen ajatellut koostaa lyhyet referaatit jokaisesta lehdestä - sisältäen tietysti viittaukset suunniteltuihin, mutta julkaisemattomiin peleihin. Juttuja voi jossain vaiheesa bongailla webbisivultani.

Yli 2000 sivua DC-asiaa melkein kahden vuoden ajalta Marraskuusta 1999 Heinäkuulle 2001 ... rajusti asiaa ...

-=Pacdam=-

Sanoinkos muuten jo, että ODM:n peliarvosteluissa on jokaisen pelin osalta kerrottu vastaavia asioita kuin meidän (kappas, olen ottanut listan osittain omakseni) listassamme eli peleistä kerrotaan mm. löytyykö 60hz-tila, onko 50hz-tila full screen vai bordered jne. Lisäksi on sattunut vastaan juttu, jossa toimittajat olivat testaneet virveliohjainta muissa peleissä. Kuulemma Soul Caliburia kannattaisi sillä kokeilla - itse en vielä ehtinyt.

Aloitin eilen kirjaamaan faktoja issue #1:stä - älytön homma, kun en ihan tarkkaan tiedä, mitä kaikkea haluaisin koota numeroista talteen ... ajattelin listata ainakin arvostelut, maininnat peleistä, joita ei siten koskaan missään/euroopassa julkaistu sekä kertoa, milloin jokin peli on ensimmäisen kerran kerrottu tulevaksi. Pyydän kommentteja, kunhan issue #1 on käyty läpi ja juttu luettavissa sivuillani.

-=Pacdam=-

Odotamme innolla!!!

Virveliä voisi joo kokeilla muissakin peleissä. Äh, nyt tuli taas mieleen loistava artikkeli tuonne sivustolle, JOS VAIN PYSTYISI TEKEMÄÄN:

"DC-gurut pelaavat kännissä väärillä ohjaimilla"

Tulisi varmasti loistavaa jälkeä: Dead or Alive 2 tanssimatolla ja Metropolis Street Racer marakasseilla työstäisi varmasti antoisan artikkelin. Tonppa ja Anppa valmiina, onko DCFinin admintool?!!?

Vittu ei ole, ei.

Tonppa tulee AGW:hen lyömään Lokelta hampaat kurkkuun. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Tonppa tulee AGW:hen lyömään Lokelta hampaat kurkkuun. :D

En lyö ihmisiä, mutta voitte arvata miten turhauttavaa on kun porukka on lähettänyt infoja noille hienoille listoillemme jne, mutta kun ei pysty tekemään mitään...

Ylös Bottom