Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Offline acco -> LIVE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kegguli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kegguli

New Member
Elikäs onko tuo mahdollista muuttaa offline accountti LIVEksi. Yritin uutta gamertagia tehdä mutta lopussa tuli ilmoutus "This action cannot be performed at this time.."
ja alla oli numerot: 80154013, onko tämä joku virhekoodi vai mikälie?

Nuo achievementit ym kun ovat tuolla offline accolla niin olis kiva saada ne tuohon liveen.
Kiitos etukäteen.

Vastaus: Offline acco -> LIVE?

Elikäs onko tuo mahdollista muuttaa offline accountti LIVEksi. Yritin uutta gamertagia tehdä mutta lopussa tuli ilmoutus "This action cannot be performed at this time.."
ja alla oli numerot: 80154013, onko tämä joku virhekoodi vai mikälie?

Nuo achievementit ym kun ovat tuolla offline accolla niin olis kiva saada ne tuohon liveen.
Kiitos etukäteen.

ostat vain live-aikaa kyseiselle accolle, joko livestä luottokortilla, kaupasta tai täältä (täällä varsin edullista 13kk ~36e). Tämän jälkeen lisäät saadun koodin tilille, ja liveaika pompsahtaa tilillesi (paitsi jos ostat netistä suoraan, silloin tulee ilman koodia suoraan tilille).

Eikun kyse oli siis vaan acco tyypin muuttamisesta, ei varsinaisesti livessä pelaamisesta tms, piti vaan tehdä uus windows live tunnus niin lähti pelittämään, kiitos kuitenkin.

Lainaan hieman tätä topicia. Elikkäs olen harkinnut ostavani 12kk liven kaupasta, ja olen etsinyt että mihin se koodi sitten laitettaisiin?

Powerful;1047874olen etsinyt että mihin se koodi sitten laitettaisiin?[/QUOTE sanoi:
Redeem Code osioon. Pääsee kun menee guideen ja aivan vasemmalla siellä in redeem code. Siihen syötät sen numeron.

Ylös Bottom