Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ohjaimet!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ohjaimet!

Mitkään vain Pleikkari ykköselle tehdyt ohjaimet eivät toimi kaikissa PS2-peleissä. Riippuu siis pelistä. Osa ei suostu lainkaan käynnistymään, vaan kehottaa kytkemään DualShock2 ohjaimen.
 
Vastaus: ohjaimet!

Tarvitsisin toisen joypadin PS2:n pelaamiseen ja haluaisin tietää onko noista halpis-padeista mitään kokemuksia? 27 originaalista on turhan suolanen tai mistä saisi halvemmalla?
 
Vastaus: ohjaimet!

Blaah sanoi:
Itsellä on tuollainen muuten samana paitsi että on vain muovisena. :D Oli hiukan outo aluksi mutta kyllä siihen tottui.Mutta tuo ristiohjain on hiukka huono taistelu peleissä ja sellaisissa missä on jokin tarkka juttu ettei saa lipsahtaa minnekkään...Toisin sanoen ristiohjain on yliherkkä.
Jos sulla on tuollainen, niin sanoppa voiko siinä vaihtaa tattien järjestyksenkin niin, että vasen tatti toimii oikeana ja oikea vasempana? Jos voi, niin anna linkki nettikauppaan, josta sellaisen voi ostaa. Ja jos et tiedä sellaista kauppaa, anna ohjaimen nimi että voin etsiä sellaisen.
 
Vastaus: ohjaimet!

Pibe sanoi:
Jos sulla on tuollainen, niin sanoppa voiko siinä vaihtaa tattien järjestyksenkin niin, että vasen tatti toimii oikeana ja oikea vasempana? Jos voi, niin anna linkki nettikauppaan, josta sellaisen voi ostaa. Ja jos et tiedä sellaista kauppaa, anna ohjaimen nimi että voin etsiä sellaisen.

Mä ihmettelin tota tatti hommaa ekaks... Kuka semmosta tarvii....
Löytyhän ne täältä peli puolelta...
No nyt on kouvolaan lähössä toimiva prototyyppi testiin.
 
Vastaus: ohjaimet!

Dream sanoi:
Mä ihmettelin tota tatti hommaa ekaks... Kuka semmosta tarvii....
Löytyhän ne täältä peli puolelta...
No nyt on kouvolaan lähössä toimiva prototyyppi testiin.

Heh, jep! Loistavaa että jaksoit vääntää sen kanssa. Kiitoksia paljon!:)
 
Vastaus: ohjaimet!

Cyrus1 sanoi:
Heh, jep! Loistavaa että jaksoit vääntää sen kanssa. Kiitoksia paljon!:)

No kohta pääsette modailemaan omia ohjaimia...
Toivottavasti kolvi pysyy kädessä...
Käyn kohta heitää paketin poljettavax.
 
Vastaus: ohjaimet!

Dream sanoi:
No kohta pääsette modailemaan omia ohjaimia...
Toivottavasti kolvi pysyy kädessä...
Käyn kohta heitää paketin poljettavax.

Mulla ei kyllä pysy kolvi kädessä. Pibellä jotenkuten, mutta en usko että silläkään tarpeeksi hyvin tohon hommaan. Onneks yks tuttu hoitaa.:p
 
Vastaus: ohjaimet!

Dream sanoi:
Mä ihmettelin tota tatti hommaa ekaks... Kuka semmosta tarvii....
Löytyhän ne täältä peli puolelta...
No nyt on kouvolaan lähössä toimiva prototyyppi testiin.
Juu Jipuli tuossa ilmoittelikin ja näytti kuvaa. Suuri kiitos sulle urakasta ;)
 
Vastaus: ohjaimet!

Nyt Pide kolvi käteen ja tekemään itselle samanlainen ohjain...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ohjaimet!

Hyvät ohjekuvat oot väsänny. Itselläni ei ole tarpeeksi pientä kolvia tuohon hommaan, joten olen vienyt parit ohjaimet paikalliselle korjaajalle. Saa nähä paljon velottaa käännöstä.

Siirrän sulle vähän rahaa palveluistasi tänään.

PS. Kävin kokeilemassa tuota sun ohjainta Socomissa ja kyllähän sieltä heti parit MVP:t tipahti. :p Toimi moitteettomasti ja ilman viivettä (yhdessä tavaramerkkiohjaimessa jossa käännettiin tatit, oli hirveä viive). Tänks män!

EDIT: Juu on vain kaksi ketkä pelaa näin. En tiedä Suomesta muita, ulkomailta kylläkin.
 
Vastaus: ohjaimet!

Pibe sanoi:
Hyvät ohjekuvat oot väsänny. Itselläni ei ole tarpeeksi pientä kolvia tuohon hommaan, joten olen vienyt parit ohjaimet paikalliselle korjaajalle. Saa nähä paljon velottaa käännöstä.

Siirrän sulle vähän rahaa palveluistasi tänään.

PS. Kävin kokeilemassa tuota sun ohjainta Socomissa ja kyllähän sieltä heti parit MVP:t tipahti. :p Toimi moitteettomasti ja ilman viivettä (yhdessä tavaramerkkiohjaimessa jossa käännettiin tatit, oli hirveä viive). Tänks män!

EDIT: Juu on vain kaksi ketkä pelaa näin. En tiedä Suomesta muita, ulkomailta kylläkin.

Alkuperäinen ketju Linkk1

Isompia kuvia Linkk2

Juu ulkomaalaiset saa opetella suomen kielen tai katella vaan kivoja kuvia.
Teillä on peleissä koti etu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ohjaimet!

Meinasin tehdä led virityksen ohjaimeen mut kun ei ollu pleikkaa käytettävissä ni en päässy mittaa jännitteitä.

Jossain vaiheessa varmaan ledmodaan jonkun ohjaimen... joku överi valon heitin..
 
Vastaus: ohjaimet!

Kyllä jotkut toimii,mutta Dualshock(PS1:sen) ei toimi kaikis PS2 peleis esim. nhl 2006,ei ainakaan meillä...
 
Ylös Bottom