Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohjaimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KAVVE
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

KAVVE

Guest
xboxin viralliset microsoft ohjaimet ovat aivan fantastiset,
itse en ikinä osta jotain thrustmaster tai madcatz ohjaimia, minusta ne ovat paskoja ja paskoituvat helposti(vaikka en ole omistanut tämmöstä) mutta pleikka ajalta on kokemusta.

eli
ovatko nämä oikeesti paskoja?
sopivatko käteen?:confused:

Itsekkin, mitä olen kokeillut xboxin ohjainta, olen _erittäin_ tyytyväinen siihen. Toisaalta mielestäni thrustmasterin tavallista isompi pleikkariohjain on paljon parempi kuin pleikkarin alkuperiäinen, kirpun pierun kokoinen nyhjyvehe, joka hukkuu käsiin. Xboxin korvaavia pädejä en ole kokeillut.

Muista Xbox-padeista ei ole kokemusta kuin japskien pienestä ohjaimesta (eli käytännössä nyt Eurooppaankin myyntiin tullut S-ohjain) ja normaalista. Ja jälkimmäisellä tulee pelattua paljon enemmän. Pieni ohjain on hyvä esim. urheilupeleissä, mutta esim. autopeleissä kaipaa voimaa jolloin normaali on paljon parempi kuin heiveröinen S. Varsinkin liipaisimien jäykkyys on normaalissa parempi. S-ohjaimessa ne on käytännössä joko pohjassa tai ylhäällä, kun taas normaalissa ne painavat vastaan jolloin ääripäiden välimaastossa sitä on helpompi käyttää. Myös Halossa normaali tuo enemmän oikean aseen liipaisimen vetämisen tuntua kun liipaisin ei ole niin kevyt painaa alas.

Myös vasen tatti tuntui omassa kädessä alkuun paremmin suunnitellulta normaalissa, mutta S-ohjaintakin oppi käyttämään. Oma suositukseni on hankkia pari kappaletta molempia :)

Ylös Bottom