Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohjain Cubicon GC, Mad Catz

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FelisLeo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FelisLeo

Gamereactor
Ostin tässä KonsoliNETistä pari Cubicon-ohjainta. Hinta oli erittäin kohdallaan: sain kaksi ohjainta alle sen hinnan, jolla olisin saanut yhden Nintendon ohjaimen.

Tarkoituksena oli saada parempi ristiohjain Mortal Kombat: Deadly Alliance -peliin ja samalla toinen ohjain kaverille versus-moodia varten. Kävi kuitenkin niin, että

Nintendon oma ohjain:
a) Kehnohko ristiohajin, joka ottaa vääriä signaaleja.
b) Herkät ja tottelevat näppäimet.

Cubicon GC:
a) Kookkaampi ristiohjain, joka ottaa vähemmän virhesignaaleja. Uutuutena se, ettei välttämättä ota signaalia ollenkaan (harvoin).
b) Jäykät eikä ollenkaan herkät ja alttiit näppäimet. Jostain syystä MK:n "Test your might" -minipeli sujui paremmin tällä ohjaimella.

Eli en vieläkään saanut kelpo ohjainta Mortal Kombatiin ja Viewtiful Joehen. Toivottavasti Horin DigiPad -tilaukseni tulee pikapuoliin Play-Asialta.

Onpahan nyt kolme ohjainta, mutta siltikin hieman harmittaa. :(

Vastaus: Ohjain Cubicon GC, Mad Catz

PS2 controller to GC convertteri silti paras.Mikä nyt ps2-ohjainta päihittäisi...minä ainakaan tiedä.

En kyllä saanut tätä muunninta toimimaan ekassa zeldassa.Mikä pistikin miettimään,että kuinka monessa muussa pelissä se ei toimi.Mahtaakohan se vaikuttaa asiaan,että kyseessä oli promo editio zelda kokoelmasta.Mites se on muilla toiminut?

Ekaa ja tokaa zeldaa en ole ikinä päässyt kokemaan,joten hinku on hankkia horin digipadi,koska mehän kaikki tiedetään,että cuben ohjaimen digipad taitaa olla lähinnä suunniteltu valikoissa liikkumiseen,kuin itse pelaamiseen.On se semmoinen suunnittelun pohjanoteeraus.Taidan tänään käydä ostamassa horin digiohjaimen.

Itselläni on Hori digipad. Pelailin sillä lähinnä VJ:tä, mutta vasen liipasin murtui liiasta slow:n puristamisesta. Ohjain on käteeni sen verran pieni, että etusormet sattuvat olkanäppäinten akselien kohdalle. Jos näppäintä painetaan lähempää ohjaimen nurkkaa, niin silloin sen pitäisi kestää paremmin(nimim. Ohjaimen avannut). Myös se auttaa, että ei "eläydy" liikaa peliin niin jää se puristaminenkin vähemmälle. Yleisesti ottaen Hori on ihan hyvä, mutta vähän liian pieni minun käteeni. Siinä saisi olla samanlaiset kahvat kuin Cuben ohjaimessa, niin se olisi todella hyvä.

Onko kellään kokemusta Mad Catz:n MicroCon:sta? Itse näin sellaisen kerran paikallisessa Prismassa, mutta en heti ostanut sitä. Myöhemmin olivat loppuneet. :mad: Ohjain oli kuin pienoismalli CubiCon:sta, jopa pienempi kuin Cuben alkuperäinen ohjain. Digiohjaimen toimivuudesta en tiedä.

En ole vieläkään saanut käsiini tuota horin ohjainta.Gamelifen liikkeessä ei ollut,ja kestää kuulemma 14 päivää tilata semmottinen.Olenkin ruvennut netistä etsimään,kun hinta näyttää olevan puolet halvempi.Lik-sangista olenkin jo yrittänyt ostaa,mutta luottokortin kanssa ilmeni ongelmia.

Jos joku tietää mistä ohjainta saisi sopuhintaan,ja mielellään american expressillä...informoikaa.

Toi on kyllä huono juttu,että ohjain ei sovi isoihin käsiin,sillä hujoppi kuin olen,käteni ovat kokoa xl.Olisi hyvä päästä hiplaamaan ohjainta ennen ostoa,epäilykset häivyttääkseen.

MicroConista kuulisin itsekin lisää,erityisesti ristiohjaimen osalta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom