Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohjain sekoilee

Kotiteollisuus

New Member
Minulla on ollu pieniä ongelmia ohjaimen GCn ohjaimen kanssa. kun vaihdan pelin sonic battlesta star wars rogueen niin ohjain alkaa vetää alaviistoon. Ainut keino mikä auttaa on bootata kone. Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kotiteollisuus
Minulla on ollu pieniä ongelmia ohjaimen GCn ohjaimen kanssa. kun vaihdan pelin sonic battlesta star wars rogueen niin ohjain alkaa vetää alaviistoon. Ainut keino mikä auttaa on bootata kone. Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia?

Siis aina? Kuutio kalibroi ohjaimen (eli asettaa tatin lepotila-asennon keskipisteeksi) joka bootissa, joten on todennnäköisempää, että tatti on ollut vinossa konetta käynnistettäessä. Kokeilkaa vaikka itse vääntää tatti ääriasentoon ja pistäkää kone käyntiin.

[EDIT: Jos vika esiintyy uudelleen ja ilman syytä, on vika joko ohjaimessa tai Kuutiossa. Kannattaa kokeilla eri ohjaimella.]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kotiteollisuus

No ei tarvitse sammutta konetta pitää palutta padi luonolliseen asentoon ja pitää x, y ja start yhtä aikaa kolme sekkaa pohjassa.:p

Ylös Bottom