Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ohjainta hankkimassa..

reetrikki

New Member
Mistä halvin ohjain.. mieluiten alkuperäinen iso tai s-malli?
Mitkä ovat halvimpia ja laadukkaimpia ns. halpis ohjaimia ja mistä löytää..kokemuksia?!

Mites ulkomailta hankkiessa toimiiko kaikki suomesta hankituissa koneissa?
 
Älä missään tapauksessa osta Mad Catz Control Pad Pro:ta. Maksaa halvimmillaan 20/kpl, mutta mulla oli niitä 5 ja kaikissa meni oikea takanäppäinrikki alle kuukaudessa.

Mbnetin hintaseurannasta löydät ohjaimien hinnat. Siellä on kuitenkin virheitä jonkin verran, joten kannattaa varautua.

Lahden Datatronickista saat 33/kpl Microsoftin S-ohjaimia. Ja hieman halvemmalla todella laadukkaita Logitech Precision Controllereja 26/kpl , joissa ainut vika on tattien löysyys, mutta siihen tottuu.

Uusimmassa Tilt-lehdessä on arvostelussa suurin osa Xboxin ohjaimista. Siinä haukuttiin kaikki alle 20:n ohjaimet, joten niitä ei kannata ostaa, kuin satunnaiseen käyttöön.
 
Logitechin langatonta ohjainta olen itse himoinnut jo jonkun aikaa. Laadusta ei ole tosin mitään tietoa ja on aina maksanut niin paljon etten ole kehdannut ostaa. Nyt huomasin, että gameparadisessa myydään kyseistä ohjainta kolmeenkymppiin. Siihen hintaan voisin jo itsekin ostaa sen.

Onko jollain kokemusta tästä ohjaimesta? Meneekö rahat hukkaan vai saako iloa vuosiksi eteenpäin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FatBaldingGuy

Onko jollain kokemusta tästä ohjaimesta? Meneekö rahat hukkaan vai saako iloa vuosiksi eteenpäin?

Itsellä ei kyseistä ohjainta ole, mutta kuulemma kyseessä on laadukas ohjain. Monella tutulla tuo ohjain on kestänyt ja on käytössä edelleen. Tietenkin riippuu siitä, että kuinka ohjainta pidät... ;)

Kyllä on rahoille vastinetta, jos kolmellakympillä saat! Monet tutut maksaneet sen 70.
 
Joo, laadukas se ilmeisesti on. Logitechin tuotteet ainakin omalla kohdalla ovat osoittautuneet laadukkaiksi. Omaan käteen toi ohjain ei tosin sopinut, joten sen enempää kokemusta siitä ei ole. Jos livessä pelailee, niin mikkiä ei sitten kai voi käyttää tuon ohjaimen kanssa.
 
Näinhän tämä homma aina menee. Kävin äsken rahojen kanssa liikkeessä ja hyvin nopeasti kävi ilmi tarjouksen päättyneen viime viikolla. Jäi langaton ohjain sitten hommaamatta.

Harmillista, mutta hyvin tyypillistä minun tuuriani ;)
 
Mulla on Logitechin langaton ohjain ja en oikeen pysty suosittelemaan. Siitä kului tatin päällä oleva kumi noin kahdessa viikossa hajalle. Nyt mulla on langaton ohjain, jolla ei oikeestaan tee mitään. Vasemman puoleisessa tatissa ei oo lainkaan kumia päällä. Kovamuovisella ohjaimella ei pysty pelaamaan.

Tilasin Play.comista Madcatzin langattoman ohjaimen ja siinä on samaa vikaa. On se kestäny ehkä kuukauden, mutta kumi on jo puoliks kulunu puhki. Enkä oo mikään himo pelaaja todellakaan. Pelaan ehkä maksimissaan 4 tuntii viikossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan esimula
Mulla on Logitechin langaton ohjain ja en oikeen pysty suosittelemaan. Siitä kului tatin päällä oleva kumi noin kahdessa viikossa hajalle. Nyt mulla on langaton ohjain, jolla ei oikeestaan tee mitään. Vasemman puoleisessa tatissa ei oo lainkaan kumia päällä. Kovamuovisella ohjaimella ei pysty pelaamaan.

Joo, tuohan noissa monissa langattomissa ohjaimissa on. Tutut eivät ole ihme kyllä vielä valittaneet... kuluneita ne kyllä ovat, mutta eivät loppuun asti, joten niillä pystyy pelailemaan vielä.

Mikä siinä sitten on. Miksi juuri langattomissa ohjaimissa tuo tatin kumi kuluu noin nopeasti? :confused: Ei noissa Mad Catzin/Logitechin muissa langallisissa ohjaimissa tuo kumi noin nopeasti kulu, jos kuluu ollenkaan.
 
Ylös Bottom