Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tämä on varmaan joillekkin aika helppo mutta mistä ja miten saa sen Fox Rodsin? Olen jummannut sitä etsiessä jo vähän aikaa.. Kiitos jo etukäteen.![]()
Muuta keinoa sen päihittämiseen ei ole, sori. En satu nyt muistamaan, onko Oni Islandin Blockhead juonen kannalta välttämätön vai ei. Jos se oli kuitenkin vasta ensimmäinen laatuaan, se valitettavasti pitää voittaa.Olen päässyt nyt Oni Islandille ja siellä tuli ongelmia sen blockhead muurin, johon pitäisi maalata ne pisteet niihin heikkoihin kohtiin, kanssa. Eikö sitä voi vaikka kiertää tai tuhota jollain muulla tavalla? Kun en millään meinaa saada maalattua niitä pisteitä oikeisiin kohtiin...
Olen päässyt nyt Oni Islandille ja siellä tuli ongelmia sen blockhead muurin, johon pitäisi maalata ne pisteet niihin heikkoihin kohtiin, kanssa. Eikö sitä voi vaikka kiertää tai tuhota jollain muulla tavalla? Kun en millään meinaa saada maalattua niitä pisteitä oikeisiin kohtiin...
Muuta keinoa sen päihittämiseen ei ole, sori. En satu nyt muistamaan, onko Oni Islandin Blockhead juonen kannalta välttämätön vai ei. Jos se oli kuitenkin vasta ensimmäinen laatuaan, se valitettavasti pitää voittaa.