Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Okami

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Okami

Apua !Viimenen puu Sei'an Cityssä... Oon sen sisällä olevan ja sen ukkelin päässä mut viel yksi puuttuuu ??? Apua ja sit onko sen Kagyan luo pakko mennä ??

On sen Kagywhateva:n luo pakko mennä,
häneltä saa tarpeellisen fire tabletin jonka avulla voi uida laavassa (tätä tarvitaan Oni Islandille pääsyyn).
Tuosta Sei-anin viimeisestä puusta en tiedä, itse kun en ole niihin perehtynyt :D

Okamiin apua

Tää on varmaankin teille aika helppo kysymys mutta kun oon nyt Sunken Shipissä ja menny siitä kultaisesta portista ja siellä on se paikka jossa on reikä katossa niin miten siitä pääsee eteen päin? Siinä on se tynnyri ja sen yläpuolella on käytävä mutta se käytävä on niin korkeella että sinne ei voi hypätä, niin miten sinne käytävään pääsee ja mitä sille tynnyrille pitää tehdä?

Ois tosi kiva jos joku auttais. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Auttakaas mua tässä: Nimittäin olen semmoisessa kohdassa, jossa on neljä niitä silmälukkoja. Mun pitäis päästä ovesta mut mikä se tekniikka siinä on kun "viiltää" eli vetää siveltimellä sen viivan niihin??.. oon koittanu kauvan päästä sitä.. :mad: Toivottavasti autatte pian!! En muista paikan nimeä. Siinä on siis kaksi silmää oven edessä ja vähän kauvempana kaksi. Siinä on se pikkunen alamäki sinne ovelle.. mäen ylä päässä on ne toiset silmät.

Tämä on varmaan joillekkin aika helppo mutta mistä ja miten saa sen Fox Rodsin? Olen jummannut sitä etsiessä jo vähän aikaa.. Kiitos jo etukäteen. :)

Puuh! Eihän täällä ollutkaan kuin viisi tai kuusi Okami-ketjua. Yhdistin nyt kaikki tähän. Jatkakaa.

Tämä on varmaan joillekkin aika helppo mutta mistä ja miten saa sen Fox Rodsin? Olen jummannut sitä etsiessä jo vähän aikaa.. Kiitos jo etukäteen. :)

Pelaa vaan juonta eteenpäin. Saat sen väkisin kun peli edistyy. Sitä ei tarvi varta vasten etsiä.

Olen päässyt nyt Oni Islandille ja siellä tuli ongelmia sen blockhead muurin, johon pitäisi maalata ne pisteet niihin heikkoihin kohtiin, kanssa. Eikö sitä voi vaikka kiertää tai tuhota jollain muulla tavalla? Kun en millään meinaa saada maalattua niitä pisteitä oikeisiin kohtiin...

Olen päässyt nyt Oni Islandille ja siellä tuli ongelmia sen blockhead muurin, johon pitäisi maalata ne pisteet niihin heikkoihin kohtiin, kanssa. Eikö sitä voi vaikka kiertää tai tuhota jollain muulla tavalla? Kun en millään meinaa saada maalattua niitä pisteitä oikeisiin kohtiin...
Muuta keinoa sen päihittämiseen ei ole, sori. En satu nyt muistamaan, onko Oni Islandin Blockhead juonen kannalta välttämätön vai ei. Jos se oli kuitenkin vasta ensimmäinen laatuaan, se valitettavasti pitää voittaa.

Kuvaa videopätkä kännykän kameralla ja siitä opettelet pisteiden paikat.

Muuta keinoa sen päihittämiseen ei ole, sori. En satu nyt muistamaan, onko Oni Islandin Blockhead juonen kannalta välttämätön vai ei. Jos se oli kuitenkin vasta ensimmäinen laatuaan, se valitettavasti pitää voittaa.

Pelin aikana noita Blockheadeja tulee yhteensä kolme kappaletta, kaksi niistä on pakollisia etenemisen kannalta. Yksi Blockheadi löytyy muistaakseni jostain maan alta "salapaikasta" ja sen voittamisesta saa tyyliin miljoona rahaa tai jotain vastaavaa. Tuo "bonus-blockhead" oli kuitenkin niin törkeän hankala meikäläiselle, että en jaksanut vääntää sitä kovinkaan kauaa. Kaksi muuta aiheuttivat myös v*tutusta aluksi, mutta kyllä se siitä sitten... Ärsyttävimpiä vihuja koko pelissä.

Paikka on Kamui->Ezofuji->Wawku Shrine(muistaakseni sen niminen se oli), olen siellä jumissa siinä missä on se ns. "torvisoitin"(siltä se näyttää) pömpeli joka puhaltaa viimaa sisältään. Älysin miten päin ne pyörivät naamat pitää saaha pysähtymään mutta miten ne saa silleen kun viiltämällä siihen vasemman puoleiseen vipuun saa vaan sen ekan pysähtymään..?

Ylös Bottom