Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
38,2p.
Tuossa on nyt jotain mätää.... Tahtoo täydet pisteet!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Boomer
Testi suosii liikaa (lue vain) keräilijöitä. Testissä ei käsitellä pelaamista mitenkään. Mutta silti loppukommentit (eli arvosanat) ovat hyvin pelaamisläheisiä. Mitä tekemistä kaman määräällä ja sillä mitä niiden hienouksia on käyttänyt, on tekemistä pelitietouden tai ylipäänsä sen kanssa minkä tyypin pelaaja on?
Eli lyhennettynä: tekeekö se että Pacdam omistaa jumalattomasti dc kamaa hänestä hardcore-pelaajan ja peliasiantuntijan? Eipä taida!
Toivon täten kaikille pelaamis-rikasta joulua!
Whine, whine, whine... Eikös kyse nyt ollut faniudesta? Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Olen täysin samaa mieltä!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Whine, whine, whine... Eikös kyse nyt ollut faniudesta? Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?
No niinpä. Sitähän vähän minäkin.
Nyt naperot siitä nurkkaan häpeämään, ja muistattekin, että niillä joulurahoilla, joita saatte isovanhemmiltanne, ostatte sitten paljon DC-kamaa![]()
En täysin ymmärrä sanan fanius oikeaa merkitystä (mielestäni se ei tarkoita ainakaan sitä että haalii itselleen kaiken asiaan liittyvän). Mutta viestini ydin ei ollut itse testi vaan se mitä testin pistemäärät eivät merkitse ja mitä niiden pitäisi merkitä. Kiteytin tämän jo kerran kysymykseen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Whine, whine, whine... Eikös kyse nyt ollut faniudesta? Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?
Ei se olekaan dreamcast-faniutta. Mutta nyt oli kyse dc-tietoudesta ja voin sanoa että minulla on aika paljon dc-tietoutta ja tappelupelit ovat erikoisalaani.Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?