Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko Dreamcast-fani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En. Taidan tappaa itseni. Kai minulla olisi Arcade Stick tai mikrofoni, jos joku peli säälittävän kokoisesta kokoelmastani niitä tukisi.

"Olet suuri DC-fani ja tiedät alasta erinomaisesti. Päihität helposti kanssapelaajasi ja pystyt jakelemaan neuvoja kattavan hyvin."

Yhyy. :(

Pistemäärä on niin surkea ettei sitä ilkeä edes kertoa.

Pelaan minä silti Ikarugaa onnesta soikeana. :)

Pistesysteemi on joo ilkeä, tulee varmasti monelle luu kurkkuun. :D No mutta ei oteta vakavasti.

Ja Ikarugaa pelaan minäkin, aivan soikeana....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
38,2p.:(
Tuossa on nyt jotain mätää.... Tahtoo täydet pisteet!:D

Jos ei noi pisteet kelpaa niin johan on.... :D

Hey, mulla on vaan 33,6. Täytyy tarkistaa kotona, TOSSA on jotain pielessä...

17p. Olen ihan tyytyväinen. Säilyy katu-uskottavuus toisinkuin yli 30 pisteen nörteillä. Hankkikaa elämä.
(niin minä käyn sillä välillä hankkimassa jostain rahaa jotta voin kiriä teidät kiinni.)

15 pistettä eikä katu-uskottavuutta tule. Ei pentele. Nyt jostain pitää saada äkkiä yksi piste. Jos vaikka DC:n hiirulaisen ostaisin, vaikken sillä mitään tällä hetkellä teekään. :D

30 - 39 PISTETTÄ: Olet todellinen DC-fani. Sinun kannattaa ylpeillä; tiedät peleistä todennäköisesti paljon enemmän kuin suurin osa itseään tosipelaajiksi väittävistä. Olet 3£!73 -ainesta!

31,7 :D

11,9.

Kun ei oo japsipelejä eikä virveleitä eikä näppiksiä tai hiiriä tai...

Mutta nyt oon jo Shenmue 2:n disc 3:lla menossa. Täytyy mennä jatkamaan.

32 pistettä! Nettihommat on jäänyt kokeilematta ja pelienkin kerääntyminen on alkanut hiljentyä. Paljon on vielä kyllä DC:n saralla kokematta ja se on oikeastaan ihan hyväkin - riittää tekemistä.

Ja nyt kinkun paistoon!

19,9 p. Tyylikäs? Pakko kai se on uskoa, kun Tonppa niin sanoo... :D

PS. LAN ja Broadband Adaptereista sekä valopistooleista olisi voinut myös joitain kymmenyksiä antaa...

17,4 poeng. Katu-uskottavuus riittää, vaikka harmittaa, että luovuin Seamanista. Olisi ollut 1,2 pisteen arvoinen :D . DC:n avaamalla ja emun polttamalla olisin päässyt SUURTEN DC-FANIEN arvostettuun joukkoon :p . Eikös parista ennätyslistan 1. tuloksesta pitäisi tuon verran herua ;) ?

4,1 pistettä. :rolleyes:
Kertoo vain siitä ettei testi oikein sovi minulle. Täytyy sanoa että kommentti: "Puhdas amatööri. Häpeä. Et tiedä peleistä yhtään mitään." loukkasi minua hieman (yrittäkää ymmärtää, olen kiven kova tosikko). En omista paljoa dc kamaa (halua olisi muttei rahaa ja tarvetta). En myöskään väitä että tietäisin kaiken dreamcastistä. Mutta tiedän lähes kaikein (ellei jopa kaiken) tappelupeleistä joka on yksi dc:n tärkeimmistä pelityypeistä. Mutta älkää käsittäkö tätä väärin, tiedän ettei testi kannata ottaa (täysin) tosissaan, mutta haluan sanoa rehellisesti mielipiteeni testistä. Ja tässä menee. Testi suosii liikaa (lue vain) keräilijöitä. Testissä ei käsitellä pelaamista mitenkään. Mutta silti loppukommentit (eli arvosanat) ovat hyvin pelaamisläheisiä. Mitä tekemistä kaman määräällä ja sillä mitä niiden hienouksia on käyttänyt, on tekemistä pelitietouden tai ylipäänsä sen kanssa minkä tyypin pelaaja on?
Eli lyhennettynä: tekeekö se että Pacdam omistaa jumalattomasti dc kamaa hänestä hardcore-pelaajan ja peliasiantuntijan? Eipä taida!
Toivon täten kaikille pelaamis-rikasta joulua!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Boomer
Testi suosii liikaa (lue vain) keräilijöitä. Testissä ei käsitellä pelaamista mitenkään. Mutta silti loppukommentit (eli arvosanat) ovat hyvin pelaamisläheisiä. Mitä tekemistä kaman määräällä ja sillä mitä niiden hienouksia on käyttänyt, on tekemistä pelitietouden tai ylipäänsä sen kanssa minkä tyypin pelaaja on?
Eli lyhennettynä: tekeekö se että Pacdam omistaa jumalattomasti dc kamaa hänestä hardcore-pelaajan ja peliasiantuntijan? Eipä taida!
Toivon täten kaikille pelaamis-rikasta joulua!

Olen täysin samaa mieltä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Olen täysin samaa mieltä!
Whine, whine, whine... Eikös kyse nyt ollut faniudesta? Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?

No niinpä. Sitähän vähän minäkin.

Nyt naperot siitä nurkkaan häpeämään, ja muistattekin, että niillä joulurahoilla, joita saatte isovanhemmiltanne, ostatte sitten paljon DC-kamaa :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Whine, whine, whine... Eikös kyse nyt ollut faniudesta? Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?

No niinpä. Sitähän vähän minäkin.

Nyt naperot siitä nurkkaan häpeämään, ja muistattekin, että niillä joulurahoilla, joita saatte isovanhemmiltanne, ostatte sitten paljon DC-kamaa :D

Jos vaikka lukisit lainaukseni ennenkä alat kirjoittelemaan ylimielisiä viestiä!!
Pointtini on se, että kuka tahansa joka omistaa tarpeeksi pelejä tai lisä laitteita voi saada yli 50 pistettä.
Eikä se todellakaan vaikuta kovin suuresti faniuteen montako peliä tai lisälaittetta omistat!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
En täysin ymmärrä sanan fanius oikeaa merkitystä (mielestäni se ei tarkoita ainakaan sitä että haalii itselleen kaiken asiaan liittyvän). Mutta viestini ydin ei ollut itse testi vaan se mitä testin pistemäärät eivät merkitse ja mitä niiden pitäisi merkitä. Kiteytin tämän jo kerran kysymykseen.
Tekeekö se että Pacdam omistaa jumalattomasti dc kamaa hänestä hardcore-pelaajan ja peliasiantuntijan?
Ei, koska omistaminen ei tarkoita asiasta tietämistä tai jopa asian taitamista.

Mitäs Dreamcast-faniutta se on, että tietää paljon tappelupeleistä?
Ei se olekaan dreamcast-faniutta. Mutta nyt oli kyse dc-tietoudesta ja voin sanoa että minulla on aika paljon dc-tietoutta ja tappelupelit ovat erikoisalaani.

Faniudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa minkä tyypin pelaaja on tai kuinka paljon peleistä tietää.
Tästä koko jutussa tuntuu olevan silkan rehvastelun maku.

Täten vaadin että testin pistemäärien selityksistä poistetaan kaikki pelitietouteen, pelaajiin ja pelaamiseen liittyvät asiat. Näin testissä olisi edes jotain järkeä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom