Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko (edes melkein) julkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Onko foorumillamme julkimoita? Onko naamasi näkynyt seiskassa?

Oma pärstä ei moisissa lehdissä (ainakaan vielä) ole vilkkunut, eli julkkis en (ainakaan vielä) ole.

Eri asia haluaako kukaan itseään paljastaa, siitähän se kohu vasta syntyisikin: "Tangokuningas on konsolinörtti!"

EDIT: Niin juu, kyllähän ainakin yhden julkimon tiedän.

EDIT2: Lisäsin nyt hiukan threadin alaa, eli jos olet sukua julkkikselle tai sinulla on jotain uskomattomia tarinoita/juoruja, niin laita vaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Julkkis en ole, enkä haluaisi ollakaan.

Lähin kosketukseni julkkiksiin on, kun Kauko Röyhkä väänsi minua nenästä. :p

Yhden ulkomaisen rocktähden olen bongannut, nimittäin Stratovariuksen newyorkilaisen kiipparistin Jens Johanssonin. Hetken aikaa näin pelon miehen kasvoilla, kun katseemme kohtasivat Helsingin vilinässä ja virnistin. Jätin kuitenkin piruparan rauhaan. Joskus kolme levyä aiemmin olisin saattanut häiritäkin.

Kerran sain pärstäni telkkariin, kun Nelosella pyöri vielä Blast. Jatkoon en päässyt ja olen vieläkin katkera.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Santa
Kerran sain pärstäni telkkariin, kun Nelosella pyöri vielä Blast. Jatkoon en päässyt ja olen vieläkin katkera.

Itse olin samaisessa ohjelmassa, PS1:n kanssa lähdin kohti kotiota :) Olenpas sitten änkenyt pärstäni - sekunniksi jos toiseksi - myös Tilttiin, Play'hin, Subidoon ja pariin MoonTV:n peliohjelmaan.

Minäkin olen aikoinani ollut telkkarissa, nimittäin Starvisiolla, joskus autonäyttelyssä.

Koulun, jota vielä vähän aikaa sitten kävin, vieressä asui Sakari Kuosmanen ja se on minun äitini joku kaukainen tuttu.

Ja oon törmänny Lidlissä Atik Ismailiin ja Nelosen uutisankkuri Mikko Hirvonen on asunu meitä vastapäätä.

:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Itse olin samaisessa ohjelmassa, PS1:n kanssa lähdin kohti kotiota :) Olenpas sitten änkenyt pärstäni - sekunniksi jos toiseksi - myös Tilttiin, Play'hin, Subidoon ja pariin MoonTV:n peliohjelmaan.

Unreal-Hawkin live tagi on vilahdellu melkein aina tiltissä, on vaan pistäny silmään aina :)

Oma Gamertagi näkyi kerran Tiltissä, kun joku selas Friends-listaa. PC-aikoina pelasin Subidossa Kari Koivistoista vastaan samalla servulla ja tietenki se sai pahasta pannuun.

Mää olin ykkösellä vartin pitusessa ohjelmassa shakin parissa :) Pitää nyt lesota ku on espoon yläasteiden mestari...

Kerran vilahdin Keski-Suomen uutisissa... jopa haastattelivat minua (jostain kumman syystä minun haastattelu leikattiin pois :)), onneksi kerkesin vilahtamaan kaverin haastattelun aikana ruudulla, totta kai väkisin.

Olen epävirallisten suomenmestaruus puujalkakävely-kisojen hopeamitalisti vuodelta 1988!

Nimmareita lähetän vain vastauskuoren ja postimerkin liittäneille!

Nyt vasta muistin että olinhan minä siinä Tuska festivaalien koosteessa vilahtamassa, Soulflyn aikana, eilen vaan uusintana huomasin :)

Kaipa tänne pitää nyt sitten tulla munaamaan itsensä myöntämällä, että kahden sivun juttu Ilta-Sanomissa (leffasensuuria vastustin, oli aukeaman juttu) ja televisiossa oon näkyny mm. Star Wars Episode I:n jonotustilanteessa kun mua haastateltiin. Myös radio kävi haastattelemassa. Ja lehdet...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Nyt vasta muistin että olinhan minä siinä Tuska festivaalien koosteessa vilahtamassa, Soulflyn aikana, eilen vaan uusintana huomasin :)

Eiköhän minunkin kädet vilahtanut Soulflyn aikana yleisön seassa. nyt on jalat ja kädet ollut tv:ssä. :)

Ääni on kuulunut muutaman kerran radiossa, toive biisin ja kilpailun ohessa.

Ylös Bottom