Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko (edes melkein) julkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tietoviikko- sekä Tekniikka ja talous -lehdille olen antanut haastattelun. Näkyvyyttä on tullut myös Nelosella ja MoonTV:lla. Tanskassakin pääsin puolivahingossa mukaan johonkin TV-paneeliin, jossa kerroin mielipiteeni Tanskan ulkopolitiikasta - tanskaksi tietenkin ;)

sain 300 kun ilmotin Seiskaan et Matti Nykänen ojensi kuuntelijaa keikalla! :)

oikeasti se löi sitä mutta sitä ei kirjotettu lehteen...

Meillä on käynyt kotona huomentasuomen kuvausryhmä kuvaamassa jotain jutttua, en muista asiasta olin silloin pikkulapsonen. Nauha meillä on tallella, ja se on esitetty tv:ssä, ja minua on haastateltu.:D Ja lehdessä olen ollut urheilu sivuilla, judokisa sijoituksieni ansiosta:cool: Mutta siitä on aikaa. Talvella minua haastateltiin amiskalla talvivaatetuksesta... ja se tuli paikallisen lehteen, savon sanomiin. Että aikas julkimoita tässä ollaan:p

Tämä on vähän noloa, mutta lauloin sillo millenium vuonna 200 gaalassa laps kuorossa! Silloin pääsin telkkuun. Ja sitten ampumahiihdon maailman mestaruus kisoissa olin kattomassa iso veljeni suoritusta ni siellä tekku kuvas mua kans!

Mä oon jutellu pressan kanssa. Ei me paljon pulistu - pressa sanoi "Hyvää päivää, kunniakomppania" ja mä karjaisin takaisin "Hyvää päivää, herra presidentti!!"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Mä oon jutellu pressan kanssa. Ei me paljon pulistu - pressa sanoi "Hyvää päivää, kunniakomppania" ja mä karjaisin takaisin "Hyvää päivää, herra presidentti!!"

Toivottavasti ei ollut Tarjan aikana :)

2 kertaa on tullut TV2:en "Hakupalat" ohjelmassa, noin 5min kerrallaan, muistaakseni vuosina 96 ja 97.Pari kertaa olen ollut lehdessä haastateltuna, ja monesti selkä on kuvissa näkynyt kun setä on reportteri ja on tarvinnut kuvia.

Pitää kohta ruveta pyytämään jo palkkiota :P

Sama homma on tultu tehtyä. Taisi olla Naantali -96

:) Ei maar.

Snää Raumalt?

Joskus vilahtanut telkkarissa kun olin kattomassa vanhempien ystävien, Lajusten, poika Samppa tuli kolmen kultamitalinsa kanssa kotikaupunkinsa lentokentälle.

Ja paikallisteeveessäkin olen ollut silloin joskus kun olin vielä lennokkikerhossa.

Julkimoita en tunne Sampan lisäksi. Paitsi oman äitini joka on Jyväskylän kaupunginhallituksessa, "jee".

Oon saanu kultamitalin lentopallossa, Oulun Salossa. Taisi olla 1993... Lehdissä olen vilahdellut aina silloin tällöin, eri puolella maata kun olen asustellut. Ei tule nyt muuta mieleen.
Rumpujen soitosta on jotain pieniä ansioita, että olen ollut "julkisuudessa". Ja pikkusiskoni on Suomen nopein konekirjoittaja. Respektiä noille.

pakko pistää:
mikä häkkinen on mun vanhan luokkakaverin serkun mies :)

muuta. vanipostia on tullu jenkeistä ja saksasta. cu :))

No, olen ollut extrana (näyn leffassa noin yhteensä 15 sekunttia :cool: ) elokuvassa Pieni Pyhiinvaellus.

Myös Ilkka-lehden sivulla olen ollut isossa lehtikuvassa kavereiden kanssa kun oli ollut puhetta Kauhavalle perustamastamme elokuvateatterista.

En edes viitsi mainita, että... noh, sanon kuitenkin olen ystäväni kanssa opettanut Kalevi Haapojaa pelaamaan Jokeri Pokeria (raha-automaattipeli).

Itse olen ollut vähän vähempi levikkisissä lehdissä useampaankin otteeseen (Kokkola, Lestinjoki ja Keski-Pohjanmaa) kuvissa ja antanut vähän haastatteluakin. Yleensä lähinnä urheilun ohessa, kun on kisoissa sattunut menestymyään ;) Kavereita jopa haastateltiin televisioon FJG:ssä. Ja ihan ohimennen mainiten, serkkuni ajoi tässä taannoisena viikonloppuna Mika Häkkisen kanssa Porschella kilpaa Suomessa ja on hän ulkomaillakin eri sarjoissa käynyt ajamassa. Sport 2000:ssa ollut kakkonen pariinkin otteeseen kokonaispisteissä. Setäni on Outokummun varatoimitusjohtaja. Tätini mies Botniahallin toimitusjohtaja Vaasassa.

Olen pari kertaa televiisiossakin vilahtanut muuten jossain urheiluohjelmissa. Ja Vattenfall-seuraottelun jälkeen jäätyämme Olympiastadionin viereiselle (?)Eläintarhan kentälle vielä vähäksi aikaa, tuli paikalle monia urheilijoita verryttelemään Suomi-Ruotsi-otteluun, mm. korkeushyppääjiä, pituushyppääjiä ja juoksijoita. Nimmareitahan siinä sitten haviteltiin. FJG:ssä (Finland Junior Games) vierailivat mm. Raimond Hecht ja Steve Backley, Johanna Manninen jakoi minullekin hopea mitalin oltuani kakkonen pituudessa. Ihan arvostetut kisat nuo, semmoiset alle 15v epäviralliset SM-kisat.

Kaipa säkin olit silloin joskus muinoin Ahvenanmaalla ja jouduit Pikku Kakkosen Ransun taustalle, kuten minäkin.

PS. Kuvat on tallella, vaikka kiristys ei taida enää paljoa toimia. :rolleyes:
Paitsi, että kuka helvetti on ikinä pitänyt niin törkeen kireitä valkoisia farkkuja ja pikkutakkia.:p Ja se hius.

Tätä naurettiin töissä:

Työkaverini miehen setä on kihloissa Anne Mattilan (iskelmälaulaja) kihlatun tädin kanssa.

Ylös Bottom