Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko (edes melkein) julkkis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin viikonloppuna Nelosen uuden säätytön tupareissa, tosin minut sinne kutsui - ei tämä säätyttö vaan - hänen kämppäkaverinsa. Noh, onneksi saatiin sentään poliisit paikalle niin ei ainakaan ohjelmaa puuttunut illalta... :)

Muutamassa TV-mainoksessa olen esiintynyt. Kerran ollut juttua Ilta-Sanomissa kun kuritin suomalaisia EU-poliitikoita paneelikeskustelussa. Bailannut railakkaasti Antti Pääkkösen kanssa :P. Juonut Joonas Hytösen pöydän alle. Korvannut Essi Wuorelan esiintymisen. Anna-Liisa tilus hiplannut mua kun olin puolialastomana yhdessä showssa (hei siitä on melkein 10 vuotta ja A-L oli vielä toodella kaunis :)). Vit**illut ankarasti Henry Saarelle.

Musta on joskus netissä kuvia ;P

"melkein julkkis"? :P haha..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
PS. Kuvat on tallella, vaikka kiristys ei taida enää paljoa toimia. :rolleyes:
Paitsi, että kuka helvetti on ikinä pitänyt niin törkeen kireitä valkoisia farkkuja ja pikkutakkia.:p Ja se hius.
Hmm.. mikäs se sun tilinumero olikaan...

Likeltä on liipannut monen monituista kertaa, että olisin päässyt johonkin ohjelmaan. Viimeisenä villityksenä sain jalkani kuvaan MTV3:n uutislähetyksessä kirvesmurhaajasta, kun kuvasivat metrossa. Ja äitini oli vastapäisessä vaunussa, kun murhaaja löi sitä häiskää kirveellä päähän!

Muita tähdittämiäni ohjelmia/lehtiä ovat ainakin Play, Tilt, Pelaaja, MoonTV Peliuutiset (vai oliko se Game Planet...?).

Kerran tuli bussissa vastaan Tapsa Suominen, joka lueskeli luonnollisesti Ilta-Sanomien urheilu-uutissivuja. :rolleyes: Jäätiin molemmat pois päättärillä. Pyysin nimmarin ja heitettiin vähän jotain läppää. Thomas Puhaa, Miika Huttusta ja Jaana Pelkosta on tullut haastateltua. GameWorld 2003:ssa taivaalta tipahti J-P Jalo, ja tehtiin hänestäkin haastis videolle. GameWorld 2000:ssa vastaan tuli Jyrkin juontaja ja kuvasin kun tekivät jotain haastista pienistä pelaajanaluista. Lisäksi on tullut käytyä Nordisk Filmin toimistossa moikkaamassa urheilutuottaja Matti Eveä. Puhelimessa olen jutellut Nelosen tuottaja Ari Wiskarin / uutistoimittaja Mikko Hirvosen kanssa, joka ei ole vielä tänäkään päivänä lähettänyt minulle 2-3 vuotta sitten lupaamiaan NHL PowerWeek-kasetteja :D. Eiköhän ne siinä ala pikkuhiljaa olla...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Äh, kai se on pakko itsekin...

Palatessani junalla Kwanin musavideokuvauksista (olin klaffimiehenä, eikä tosta enempää, liittyi opiskeluihin joten oli pakko mennä... :o ) ryyppäsin suurimman osan paluumatkasta ravintolavaunussa Heikki Turusen kanssa. Mikä ei sinällään ole ihmeellistä, kun puolet Joensuulaisista voi ehkä sanoa samaa :p

Olen jeesustellut Helsingin Sanomien sunnuntaisivuilla kuvan kera sekä silloisessa Radio Mafiassa. Jälkeenpäin on hävettänyt.

Omaa muzakkia on kehaistu Soundin ja Rumban demopalstoilla mutta se nyt ei tietenkään tasosta vielä mitään kerro. Jälkeenpäin tajunnut että karmeaa roskaa.

Olin nuorena skidinä Viton peli showssa pelaamassa jotain vanhaa micromachines peliä tai jotain sinneppäin. :D(kauhia julkkis) ja mulla on yksi julkkis serkku, eli Torvisen Juha Eppu normaalista. Ja isäukko puhuu radiossa työkseen, ei siitä sen enempää. :D

Vai, että kävi telkkari kuvaamas työpaikallas! VAU! Tulisivatpa muaki kuvaamaan ku kahton lapsien perään päiväkodil ( jouduin sinne kunnan kautta, vaik en TODELLAKAAN olisi sinne halunnut räkänokkia pyyhkiin. No kyl raha kelpaa...)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Oon saanu kultamitalin lentopallossa, Oulun Salossa. Taisi olla 1993.

VOI "piip" PEELO SE Oulunsalo EIKÄ OULUN SALO:) älää solvaa kotikylääni...

Olen ollut pändini kanssa haastattelussa paikallis lehdessä ja olen myös joskus vilahtanu kalevassa. Minua on myös haastateltu radiossa ja olen ollut poliisi teeveessä:p älkää kysykö miksi;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
VOI "piip" PEELO SE Oulunsalo EIKÄ OULUN SALO:) älää solvaa kotikylääni...

Olen ollut pändini kanssa haastattelussa paikallis lehdessä ja olen myös joskus vilahtanu kalevassa. Minua on myös haastateltu radiossa ja olen ollut poliisi teeveessä:p älkää kysykö miksi;)

Look who's talkin'.

Musta on ollu melkein sivun kokoinen juttu Länsi-Savossa kun pienempänä olin myymässä tavaraa kirpputorilla.

Ja yhden tutun isoveli on ollut nelosen saari ohjelmassa ja sama tyyppi on Jasper Pääkkösen kaveri.

Myös mun kaverin äidin kummityttö soittaa tik tak:issa..

Vähänkö oon nyt julkkis..:D

:rolleyes:

Olin Simpeleellä samassa kerhoryhmässä Marja-Liisa ja Harri Kirvesniemen lähisukulaisen kanssa. Olikohan se tyttö tai sisaren tyttö tai vastaava. En muista millään.

Ja anteeksi Oulunsalo virheeni...

Itse olen ollut paikallisissa sanomalehdissä syntymästäni saakka. Tallessa on lehtileike vuodelta '83 joka ilmestyi seuraavana aamuna syntymästäni, kuvatekstinä "Syntyvyys lisääntyi tänä vuonna" tjsp.
Sitten on tullut oltua lehdissä pariin kolmeen kertaan.
Lisäksi sisko on näytellyt Eino Leinosta kertovassa elokuvassa. Pääosassa Leinona oli Esko Salminen. Ei näkynyt kuitenkaan olevan IMDB:n krediteissä nimeä. IMDB linkki

Edit: typo ja aika pätevä sellainen "lehdissä" eikä "ledissä" :p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom