Juu eliikä tällänen keskustelu.
Ite oon pari kertaa löytäny:
Red Faction: Pääsin jossakin deathmatch kentässä vahingossa lampun sisälle.
Medal of Honor: Vanguard (Wii): Ihan vikoissa taisteluissa missä pitää puolustaa sitä rikkinäistä taloo missä tulee pari tannkija joka puolelta niin kun seisoo seinän vieressä ja ammut singolla niin se luoti menee siitä seinästä läpi
ja toinen juttu oli se kun menin samaa kenttää niin kartassa näky kentän viimeinen vastustajan sotilas. joka näkyi mapissa mutta oikeesti sitä ei ollu. se ois ollu kentän vika vihollinen 
Need For Speed Carbon Own The Streets (PSP): Menin single racea ja sit lähin vikalla kierroksella ajaan ajan kuluksi väärään suuntaan niin sit ku olin ajanu jonkin aikaa niin huomasin että 5 vastustajaa ajo ympyrää risteyksessä
enemmänkin on mutta en nyt muista...
Ite oon pari kertaa löytäny:
Red Faction: Pääsin jossakin deathmatch kentässä vahingossa lampun sisälle.
Medal of Honor: Vanguard (Wii): Ihan vikoissa taisteluissa missä pitää puolustaa sitä rikkinäistä taloo missä tulee pari tannkija joka puolelta niin kun seisoo seinän vieressä ja ammut singolla niin se luoti menee siitä seinästä läpi

Need For Speed Carbon Own The Streets (PSP): Menin single racea ja sit lähin vikalla kierroksella ajaan ajan kuluksi väärään suuntaan niin sit ku olin ajanu jonkin aikaa niin huomasin että 5 vastustajaa ajo ympyrää risteyksessä

enemmänkin on mutta en nyt muista...