Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Oletko löytänyt bugeja/glitchejä peleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja F1no
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

F1no

New Member
Juu eliikä tällänen keskustelu.
Ite oon pari kertaa löytäny:

Red Faction
: Pääsin jossakin deathmatch kentässä vahingossa lampun sisälle.

Medal of Honor: Vanguard (Wii): Ihan vikoissa taisteluissa missä pitää puolustaa sitä rikkinäistä taloo missä tulee pari tannkija joka puolelta niin kun seisoo seinän vieressä ja ammut singolla niin se luoti menee siitä seinästä läpi :D ja toinen juttu oli se kun menin samaa kenttää niin kartassa näky kentän viimeinen vastustajan sotilas. joka näkyi mapissa mutta oikeesti sitä ei ollu. se ois ollu kentän vika vihollinen :(

Need For Speed Carbon Own The Streets (PSP): Menin single racea ja sit lähin vikalla kierroksella ajaan ajan kuluksi väärään suuntaan niin sit ku olin ajanu jonkin aikaa niin huomasin että 5 vastustajaa ajo ympyrää risteyksessä :p

enemmänkin on mutta en nyt muista...

Vastaus: Oletko löytäny bugeja/glitchejä peleistä?

No, ekana tulee mieleen GTA IV:n tunnettu keinubugi... :rolleyes:

Onhan noita nähty, esim. NHL:ssä maalivahti katoaa johonkin, Battlefieldin moninpelin bugeja en jaksa edes luetella ja Civilization tilttaa kun käyttää atomipommia.

Mitä paskaa. Ei, en ole koskaan törmännyt bugiin missään pelissä.

Onhan noita. Mainittakoon nyt alkuun sieltä vanhemmasta päästä eli Super Mario Bros 1. En muista mikä kenttä se oli mut jossakin pääs hyppäämään sen lipputangon yli :)

Oblivionissa (360:n versio) eka luolassa minkä läpi kuljetaan on yhdessä vaiheessa kolme pääkalloa jotka roikkuu naruista ennen kuin liikutaan seuraavaan "huoneeseen", keskimmäistä tulipallolla ampumalla olen saanut narun ja kallon hyppimään erikoisesti, hauskan näköinen bugi vaikka mitään erikoista ei sinänsä tapahdukkaan. Fysiikkamoottori sekoilee ja naru saa ainakin erikoisen muodon toisinaan. :D

Oblivionissa myös on sellainen moka, että Brumassa pystyy hyppäämään muurin yli (pitää ensin kulkea talojen kattojen yli) ja kulkemaan "väärälle puolelle", söi aikoinaan peli-iloa hiukan vaikka tiedossahan tuo olikin. Acrobatics pitää olla normia parempi että pääsee yli.

Gta ivssä laittaa mootoripyörästä taka kumin paskaks ja alkaa ajaa paska rinkii. Nii mopo alkaa pikku hiljaa nousee ilmaa. Et itse tätä näe, mut kaverit näkee jos pelaat netissä.

Eilen tuli ärsyttävä bugi vastaan GTA IV:ssä.

Olin hakemassa Stevielle sitä Patriotta, kun huomasin Patriotin vieressä sijaitsevan burgerikioskin. Kun elämät oli aika lopussa, päätin tilata yhden hampurilaisen L1:stä painamalla.

Arvaatkaa mitä Niko alkaa tekee? Se alkaa vain pyörimään ympyrään ja leikkimään jotain vammaista! En pystynyt hallitsemaan sitä mitenkään, vaikka laitoin ohjaimen pois päältä ja vaihdoin toiseen.

Piti lopettaa peli siihen :rolleyes:

Pari mitä muistuu mieleen:

NFS Prostreet:
Auton molemminpuolin tulee auton pelkkä kori ja kääntyy renkaiden mukana, kuva albumissani.
http://www.konsolifin.net/bbs/picture.php?albumid=36&pictureid=118

Oblivion:
Joku jätkä ei liikutanut käsiään tai jalkojaan mutta liikkui ympäriinsä ja hakkas mua.

Tomb Raider Legend:
Alkupuolen jossain jaksossa näyttö tuli täyteen grafiikkabugeja riippuen mistä päin Laraa katsoi. Ainoastaan yhdessä kohtaa jaksoa siis.

Assassins Creed:
Äijä tippu jonnekki väliin, kamera pomppi ja mihinkään ei päässyt liikkumaan.

NHL07:
Kaveri pelasi mua vastaan ja aina välillä sen pelaaja jäi jökkiin alotuskohtaan huitoon. Taitaa olla yleinen ongelma?

Mitä paskaa. Ei, en ole koskaan törmännyt bugiin missään pelissä.

Et ole ikinä törmännyt bugiin /glitchiin? Oletko ikinä pelannut Gearsia netissä? Glitchi-peikkojen luvattu maa nimittäin.

Sarkasmi, missä pelaa? ;) Tai itse ainakin ymmärsin viestin sarkastisena heittona.

skate (360)

Eilen löydetty, eli ihan pelin alussa oleva ensimmäinen kolmen erän kilpailu, jonka toisessa osiossa grindaillaan kahdella boxilla ja kolmannessa kolmella reilillä. Tässä kolmannessa osiossa olliella yli reilin ja samalla kamera rupeaa värisemään vasemmalta oikealle, kontrollit eivät toimi, kuvassa ei näy hahmostani kuin paloja - ikäänkuin aika olisi pysähtynyt kesken tempun tai että hahmo olisi jäänyt jumiin johonkin kesken ilmalennon. Start ja leave event - sama juttu jatkuu tapahtumapaikan muututtua uudeksi. Lopetan pelin, takaisin peliin ja jatkan viimeisestä tallennuksesta - sama tilanne jatkuu, kuvakulma nousee nousemistaan (kuin ollie, jossa on ääretön ponnistusvoima). Lopetan pelin, Dashboard ja takaisin peliin ja jatkan viimeisestä tallennuksesta - toimii vihdoin!

Vastaus: Oletko löytänyt bugeja/glitchejä peleistä?

CoD4 niitä on vaikka millä mitalla siis noita glitchejä.

Oblivionissa (360:n versio) eka luolassa minkä läpi kuljetaan on yhdessä vaiheessa kolme pääkalloa jotka roikkuu naruista ennen kuin liikutaan seuraavaan "huoneeseen", keskimmäistä tulipallolla ampumalla olen saanut narun ja kallon hyppimään erikoisesti, hauskan näköinen bugi vaikka mitään erikoista ei sinänsä tapahdukkaan. Fysiikkamoottori sekoilee ja naru saa ainakin erikoisen muodon toisinaan. :D

Oblivionissa myös on sellainen moka, että Brumassa pystyy hyppäämään muurin yli (pitää ensin kulkea talojen kattojen yli) ja kulkemaan "väärälle puolelle", söi aikoinaan peli-iloa hiukan vaikka tiedossahan tuo olikin. Acrobatics pitää olla normia parempi että pääsee yli.

Mulla Oblivionissa se acrobatics yli 90 ja sillä pääsee oikeastaan jokaisessa kaupungissa muurien yli. Varsikin ku ottaa "hyppy kengät" mitkä nostaa 50llä. Muita itte löytämiä mitä tulee mieleen, niin san andreksessa kun löi kaksin pelissä 1 playerilta pään pois niin se ei tullu takas ja vuoti verta kokoajan.

No ensimmäisenä tulee mieleen gta san andreasissa kun otti traktorin peräkoukkuun rekan ja kääntyi tiukasti niin se rekka lensi aivan sika kauas.

Ensimmäisenä tulee mieleen (tuorein):

GTA IV
Ottaa helikopterin, menee lentokentälle. Tiputtaudu pyörivän satelliitin päälle. Siinä se Niko seisoo ilmassa (paikallaan), ilman kosketusta satelliitin kanssa.

Pelissä tuskin on mietitty paljoa, että joku yrittää pyörivän satelliitin päälle mennä.. :rolleyes:

Viikonloppuna tuli muutama tunti pelattua Tony Hawks American Wastelendia. Ja yllätyksenä tuli pelin bugisuus. Joskus omistamani Ps2 versio oli toimivuudeltaan paljon parempi.

Tällaista tapahtui:

Olen tekemässä air transferiä, eli half-pipe:stä toiseen, jonka välissä jokin este tai pudotus. Aivan jumalaton vauhti saan äijän sinkoamaan korkealle, esteen yli ja sitten eikun laskeutumaan.. vaan ei. Peli sitten päätti että siinä toisen half-pipen päällä on näymätön seinä ja äijäni kimpoaa kuin pingis pallo takaisin lähtöruutuun. Se oli hauskan näköistä :)

Ja toinen bugi tuli esiin hypätessäni niin ikään half-pipestä, ihan normaalisti vähän vauhtia, ylös kunnon hypyllä, temput ja laskeutuminen tuottaa taas pelille ongelmia. Jäin leijailemaan n. metrin korkeuteen maasta.

Kyllä vituttaa kun kombot menee bugien takia piloille. Välttäkää tätä tekelettä! (tai tuskin kukaan näin vanhaa peliä muutenkaan ostaa)

Miten on mahdollista, että tänne ei ole laitettu GTA:n ehkä tunnetuinta bugia, mikä löytyy yhdeltä leikkipuistolta. Selittämään en jaksa alkaa, koska kukaan ei kuitenkaan ymmärtäisi mitään, mutta videota voisin vaikkapa laittaakkin tänne tämän YouTuben kautta. Tuolta sitten löytyy kymmeniä eri versioita samasta glitchistä, että vaan etsimään hakusanalla GTA IV Swing Glitch, jos kiinnostaa.

Ylös Bottom